FCM nummer 326 i verden

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
BW # 163

FCM nummer 326 i verden

Indlæg af BW # 163 »

Faldet fra en plads som nummer 300.

http://www.iffhs.de/?17f7370eff3702bb1c ... fa3016e23c

Men vi ligger da ligeså højt som Rosenborg, og Borussia Mönchengladbach !

BW # 163
Senest rettet af BW # 163 13. apr 2006, 08:37, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: FCM nummer 326 i verden

Indlæg af Ravnen »

Den liste er da helt til grin. Fx. Esbjerg ligger over bl.a. Bayer Leverkusen, Mallorca og Aston Villa.

Mens FCK er over bl.a. Nantes, Everton, Dortmund.

Og Brøndby er en magtfaktor som nr. 60 i verden. Over Stuttgart, Fenerbache, Zaragoza, Celtic, Porto, Valencia, Galatasaray, Paris SG, Newcastle United, Tottenham og mange flere.

Gad vide hvordan de har regnet den ud :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det står jo så også nede i bunden, hvordan de har regnet pisset ud ?

"The Club World Ranking is calculated from the national and international results of the clubs during the previous 12 month period (see calculation). The order of the clubs is determined entirely by the clubs‘ results. The IFFHS takes no liability for the order of the clubs."
Og her:
http://www.iffhs.de/?e4380bfd300bf17420 ... f32b10f83e

Peter Ross

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Ok, det jeg så synes virker lidt mystisk er at Barcelona ligger på en (nu kom jeg til at lukke browsweren) 10. plads. Er der virkelig 9 hold der er bedre end dem?

I sådan noget som det her er der vel altid uenighed om hvad der skal gives for at slå et bundhold for eksempel i danmark og i spanien. Personligt mener jeg at Brøndby er på niveau med de spanske bundhold, og efter deres massive salg ville de nok ende med sroteper havde de skulle spille en sæson dernede. fck er måske også på niveau med bunden i spanien - de har et mega stort potentiale, men heldigvis en hjælpeløs elendig træner.

Jeg er dog sikker på at Liverpool ligger øverst fordi de er regerende champions league mestre, men man kan jo spørge sig selv hvad det egentligt skulle betyde for sidste måneds vurdering?

Besvar