Vi skulle aldrig have købt David Nielsen
-
Klauzito
Vi skulle aldrig have købt David Nielsen
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=285374
Manden er jo ikke kæreste med Kira alligevel og så faldt den handel jo lissom til jorden. Chancen for at få hende til SAS Arena at kigge på er jo lissom væk nu!:)
Iøvrigt udtaler han her i modsætning til hvad BT skriver at han sikkert ikke er med da han har karantæne i første kamp!
Det lugter også lidt væk af i den artikel at manden virkelig trænger til ro nu og bare spille fodbold!
Manden er jo ikke kæreste med Kira alligevel og så faldt den handel jo lissom til jorden. Chancen for at få hende til SAS Arena at kigge på er jo lissom væk nu!:)
Iøvrigt udtaler han her i modsætning til hvad BT skriver at han sikkert ikke er med da han har karantæne i første kamp!
Det lugter også lidt væk af i den artikel at manden virkelig trænger til ro nu og bare spille fodbold!
Senest rettet af Klauzito 5. mar 2005, 16:45, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
-
Klauzito
Re: Vi skulle aldrig have købt David Nielsen
Jeg overlever 
Men egentlig utroligt hvad dansmarks sportsavis nummer et, eller hvad det nu er de kalder sig, går op i!
Men egentlig utroligt hvad dansmarks sportsavis nummer et, eller hvad det nu er de kalder sig, går op i!
-
YahooSeeker [Bot]
Ja for det er egentlig et ligegyldigt emne om David Nielsen kommer sammen med Kira Eggerts!
-
HKP
Men i kan da godt lide at snakke om det........Har sågar åbnet en tråd om det..
Såååh der er jo en historie i det, om i vil eller ej!!
-
YahooSeeker [Bot]
øhhh.... ja det er der vel, men lad mig så sige det på en anden måde, det intereser mig meget lidt!
Jeg tror dog også at man i de fleste andre steder er rimelig ligeglade med denne sag, men som FCM spiller er det nok den eneste grund til at emnet er hevet frem!
Jeg tror dog også at man i de fleste andre steder er rimelig ligeglade med denne sag, men som FCM spiller er det nok den eneste grund til at emnet er hevet frem!
-
Klauzito
Så er spørgsmålet jo om det er David og Kira vi snakker om eller EB?!?!?!?!
-
YahooSeeker [Bot]
Er du helt ærligt ikke ret ligeglad om han kommer sammen med hende eller ej, hvad har det dog med vores hold at gøre?!?! Jeg er sku ret ligeglad, bare han kan lave nogle kasser, og det kan han jo!!
Thomas KBH..
Thomas KBH..
-
smørtyven
-THOMAS- skrev:
>Jeg er sku ret ligeglad,
bare han kan lave nogle kasser, og det kan han jo!!<
Og hvis han ikke kan, har Kira sikkert et par stykker han kan låne.
Keep the faith
Smørtyven - nu med endnu mere platte indlæg
>Jeg er sku ret ligeglad,
bare han kan lave nogle kasser, og det kan han jo!!<
Og hvis han ikke kan, har Kira sikkert et par stykker han kan låne.
Keep the faith
Smørtyven - nu med endnu mere platte indlæg
-
YahooSeeker [Bot]
Så er det bare lige hvad for nogle kasser man helst vil se 
-
Jesper / BW #2261
Enig....! Det er sku da lige meget hvem DN kommer sammen med, hvis kan kan spille fodbold og score mål! (som kan jo godt kan) Jeg kan ikk se hvorfor vi fans skal blande os i hvem han kommer sammen med.
-
Denis Egebæk
Tror du ikke det måske bare var et eksempel fra Klauzito på at påvise hvor ligegyldig EBs artikler oftest er?
Bemærk at han sluttet sin sætning med en smiley......
Bemærk at han sluttet sin sætning med en smiley......