Overhovedet ikke farlige Frank!!!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW#11

Overhovedet ikke farlige Frank!!!!

Indlæg af BW#11 »

Hvorfor sender vi frank på banen når vi skal score. Kan ikke engang huske hvornår han har scoret sidst! Hvorfor ikke prøve Agbetu han udrettede mere mod FCK i RL end frank har gjort det sidste 1½ år ?
Senest rettet af BW#11 5. apr 2006, 19:20, rettet i alt 1 gang.

BWMØ

Re: Overhovedet ikke farlige Frank!!!!

Indlæg af BWMØ »

Frank er da helt klart inde i en god stime af fantastiske kampe - NOT!!
FREDELIGE FRANK, burde han hedde !!!!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hvad udrettede han feks ???

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Øh, hvilket indlæg reflekterer du på? De to foregående har jo ikke været i Franks favør...

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Jeg tror han mener Agbetu.....

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Jeg tror at Frank scoret sit seneste mål den 30/7 mod AaB på udebane, som endte 2-2. Mindes ikke at han har lavet nogle siden.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han lavede et mod AaB i pokalturneringen en gang i oktober, men siden har han ikke scoret.

Men jeg kan tilføje, at Jungbloot i går scorede 2, da vores DS-hold slog VFF 5-1 i en træningskamp... Hvad med at prøve ham ?

Peter Ross

Brian

Re: Overhovedet ikke farlige Frank!!!!, info fra DS...

Indlæg af Brian »

Det hører måske til i en anden tråd, men jeg prøver alligevel.
Hvad er der ellers at fortælle fra DS kampen???? Hvem lavede de andre mål?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Problemet er jo nok at Jungbloot ikke er rigtig SAS-liga materiale..

Med det tænker jeg også lidt på om han feks kunne være et salgsemne, og der er der jo nok nogle andre tanker omkring Akeem

Men han er sgu en fin indskifter, når vi har masser af folk skadede

Peter Ross

Re: Overhovedet ikke farlige Frank!!!!, info fra DS... OT

Indlæg af Peter Ross »

Rasmus Hansen på straffe, Winston Reid efter hjørne, et enkelt mål af Mickey Berg Kristiansen samt 2 kasser af Jungbloot.

Det er hvad jeg ved :-)

Peter Ross

Brian

Re: Overhovedet ikke farlige Frank!!!!, info fra DS... OT

Indlæg af Brian »

Takker, det er helt fint.

Men jeg håber at Erik er frisk på at prøve Akeem, Jungbloot eller såmænd Svenne som hængende.
Jeg er egentligt ligeglad hvad, bare noget andet end vores nuværende brandmænd....(dem som overhovedet kommer frem til noget).
Ellers må Winston i forsvaret sammen med Troest, og Bak frem i front..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg undrer mig bare. Vi har 3 angribere, som ikke har scoret i SAS Ligaen siden d. 2/10 ude mod AaB, hvor både Frank og David scorede.
Hvorfor så ikke prøve noget nyt ? I det mindste bare for, at signalisere overfor de øvrige spillere, at hvis ikke de scorer de mål, som de er ansat til at score, så ryger de en tur på bænken.

Peter Ross

Kent

Re: Overhovedet ikke farlige angribere....

Indlæg af Kent »

Nu skal det hele vel ikke gå ud over Frank?

Hvis vi ser på de sidste 7 kampe vi har spillet (5 turnering + 2 RL), så er der INGEN af vores angribere, der har scoret.

Hverken Frank, Kærgaard eller David.

Kærgaard er vel den, der har brændt flest chancer, mens David er den, der er kommet frem til færrest.

Hvorfor er folk så mest efter Frank? - måske fordi det er ham, vi har størst forventninger til. Hverken Kærgaard eller David er topscorer-materiale, mens Frank tidligere har vist at han kan lave 15-20 mål på en sæson.

Det positive er vel at vi kommer frem til chancer, men forhåbentlig står den på skudtræning i den kommende uge, så målene hagler ind i Silkeborgs mål på søndag.

Kent

Chap - FCM4EVER

Re: Overhovedet ikke farlige angribere....

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Det er måske også lidt fordi Frank er vores bedst betalte spiller overhovedet. Og Kærgård scorede jo også i dag, hvis ikke den lorte dommer havde dømt offside (som der ikke var)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det vil jeg såmænd godt give dig ret i :-)

Men jeg kunne godt tænke mig, at staben synes, at det er vigtigere, at vi får vores højt betalte spillere i gang igen...
Og de har trods alt i længden nok lidt mere klasse end et par DS-spillere

Besvar