4. pladsen et emne?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Johan Harkjær Kristensen

4. pladsen et emne?

Indlæg af Johan Harkjær Kristensen »

Så er det jo tiden hvor det igen går godt i Midtjylland!

Det er dejligt at se så dejlige takter når vi har aller mest brug for det!

Men hvor langt tror I vi kan nå?

Personlig tror jeg på en 4. plads hvis vi ikke bliver ramt af flere skader!

Hvad tror I?
Senest rettet af Johan Harkjær Kristensen 2. apr 2006, 17:31, rettet i alt 1 gang.

faurby (Fcm)

Re: 4. pladsen et emne?

Indlæg af faurby (Fcm) »

Tjaaaa :) for mig er 4 pladsen en ønske tænkning,men vis vi fortsætte med at vinde er det da ikke utænkelig vi kan gøre det :) Men tror vi må tage 1 kamp ad gangen der kan jo ske en hel del endnu :)

Men håber da de kan gøre det ;)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

puha..... det er lidt svært at svare på ik???? Men jeg håber på en 4. plads og tror på en 5..... Ligemeget hvad har det da så også været et godt forå¨r når man tænker på vinterpausen:)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror lige vi skal holde os på jorden. Men når Frank, David og Klaus begynder at bombe mål inde på samlebånd, så hører vi ihverfald til i top5 :-)

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Rettelse ->"Men når David og Klaus begynder..." :D

Syrensen

Indlæg af Syrensen »

HVIS de begynder og bombe... der mangler meget skarphed endnu. nu skal vi også tænke på at vi har mødt de 2 bundhold og tror aldeles vi skal holde fødderne på jorden. jeg tror dog på det kan lade sig gøre at nå en 4. plads, men så skal alt også gå godt og OB skal forsætte med at være ligeså dårlige som de hele tiden har været.

jj

Indlæg af jj »

Vi når ikke 4 pladsen, 8 point er efter min mening urealistisk. Vi har møde alle bundholdene og mangler topholdene.

En 5 plads er realistisk

Pope

Indlæg af Pope »

Enig! Jeg mener, det er for optimistisk (jeg ynder ellers at være optimistisk, men også realistisk) at tro, vi kan nå 4. pladsen, fordi vi nu har vundet tre kampe i streg - glem ikke det er de to nedrykkere, vi har slået... Jeg er spændt på, hvordan den sidste halvdel af forårssæsonen kommer til gå, når vi begynder at møde modstand. En femte plads - så skal vi være ovenud tilfredse.

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

De kommer ikke højere end nr. 8, sårn som deres niveau ligger.

Aaes

Indlæg af Aaes »

Syrensen skrev:
-------------------------------------------------------
> HVIS de begynder og bombe... der mangler meget
> skarphed endnu. nu skal vi også tænke på at vi har
> mødt de 2 bundhold og tror aldeles vi skal holde
> fødderne på jorden. jeg tror dog på det kan lade
> sig gøre at nå en 4. plads, men så skal alt også
> gå godt og OB skal forsætte med at være ligeså
> dårlige som de hele tiden har været.

Ironisk nok var det vidst nok bundholdene vi havde problemer med sidste år, så tror bare vi skal tage alle vundne kampe til os uden at se skeptisk på hvem vi vandt over ! Horsens ligger i bunden af tabellen men er bestemt inde i en foruroligene god stime !

Lad os bare gøre en ende på dette og skrabe 3 point mere ind på kontoen !

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

BWMØ skrev:
-------------------------------------------------------
> De kommer ikke højere end nr. 8, sårn som deres
> niveau ligger.

Det var underligt, for vi er da højere pt. Som nummer 6 :-D

HauG

Indlæg af HauG »

tror vi skal være tilfredse med en plads i den øverste halvdel så vi får en ekstra hjemmekamp næste sæson...

Men selvfølgelig hvis vi vinder resten af kampene så vil jeg da også tro 4.pladsen er mulig!

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Spsm. lød jo også, hvor langt vi kunne nå...
Dermed ment ved sæsonafslutning.
Lad nu være med at se guld og grønne skove fordi de har spillet ok i 3 kampe og fået 9 point.

Jakobs

Top 6 er ok

Indlæg af Jakobs »

Jeg synes, at vi skal være glade, hvis vi ender inden for top 6. Som én allerede har nævnt, giver det vist en ekstra hjemmekamp i næste sæson.

Problemet er, at vi ikke scorer mål, og da slet ikke angriberne. Chancerne er der, men skarpheden mangler. Hvad grunden er????

Tror der skal satses på at få holdet spillet sammen i alle kæder, bla. ved at eksperimentere med flere unge spillere, som ligger og bobler. fx Sivebæk, Agbetu jungbloot mfl. Ikke fordi jeg tror de vil få gennembrud i denne sæson, men det vil helt afgjort give dem en god portion erfaring, som FCM så kan (skal) drage nytte i næste sæson.

Det vil sikkert betyde, at FCM ikke får det maximale udbytte af alle kampene, men jeg tror det vil give gevinst næste sæson.

Er det helt forkert?

Besvar