GF færdige, i følge medierne.

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Baune

GF færdige, i følge medierne.

Indlæg af Baune »

Her en række af de overskrifter og kommentarer, AGF får med på vejen efter gårsdagens SAS-liga-runde

Ekstra Bladet

AGF-terladt

Plan B hives op af skuffen

--------------------------------------------------------------------------------

BT

Håbet væk

AGF's totale nedtur

Vi er superliga. Hvad er I?
- AGFerne blev fulgt til bussen med disse tilråb fra Silkeborgs fans.

Det var vist den endelige begravelse for AGF
- Kim Olsen - Silkeborg

Så længe vi ikke vinder kampe, så er det savært at have vores tro i noget.
- Ove Pedersen - Cheftræner AGF

--------------------------------------------------------------------------------

Berlingske Tidende

AGFs frie fald fortsætter

Politiken

Grahn og AGF gik ned i Silkeborg

Jyllands-Posten

Silkeborg var trods alt mindst ringe

Århus Stiftstidende

Nedtælling til nedrykning

Nappet fra Onside.dk

Personligt kan jeg ikke lide GF, men for sportens skyld i dansk fodbold, ser jeg det som en katastrofe hvis en klub som GF rykker ned.
så ser jeg hellere en klub som Horsens ned.
Fordi GF tiltrækker mange tilskuer til kampe, hvilket Horsens ikke gør.
De har et fint stadion med en stor kapacitet, hvilket Horsens heller ikke har.
Og så føler jeg bare i det hele taget at GF er en meget bedre klub, sådan rundt set..
Så ville lige høre jeres mening her på graven.

Senest rettet af Baune 30. mar 2006, 15:49, rettet i alt 1 gang.

E!

Re: GF færdige, i følge medierne.

Indlæg af E! »

Lad os nu se hvordan det ser ud til sidst, selvom de nok ikke har store chancer kan de et eller andet magisk med den nedrykningsstreg.

Du har måske ret i, at det ikke er optimalt for fodbolden at der ikke er et superligahold i Århus, men "tabellen lyver aldrig", og man kan nu engang ikke rykke hverken op eller ned pga faciliteter og tilskuerantal.

Jeg tror det er sundt for AGF at komme en tur ned, så de kan få renset ud og begynde forfra. Jeg tror de kommer stærkt igen allerede næste år, med Ove P som træner.

Ravnen

Re: GF færdige, i følge medierne.

Indlæg af Ravnen »

De rykker helt klart ned, det sagde jeg allerede før vores første af de to kampe mod dem. Mener stadig ikke de har klassen i truppen til mere.

Det er klart uholdbart hvis det bliver i længere tid at Århus ikke er repræsenteret i Superligaen. Måske måske kan turen ned være det der kræves for at fjerne alle de gamle "traditioner" og få bygget noget solidt og fornuftigt op fra bunden.

MÅSKE skulle de overveje at fusionere med nogen af de omkringliggende klubber, måske med Silkeborg som også har svært ved at få tingene til at hænge sammen, og så tage Århus Fremad og hvad de ellers hedder med. Jeg tror det bliver svært at fjerne dødssejler imaget fra brandet AGF. Hvis Århus vil i toppen af superligaen tror jeg de må tænke i helt nye baner.
De kan nemt få overordentligt svært ved blot at rykke op fra 1 division igen. Kast blot et blik på situationen dernede, der kæmpes benhårdt og ambitiøst om pladserne.

Helt generelt, off AGF-topic:
Faktisk synes jeg denne sæsons oprykkere fra Horsens og Sønderjylland, begge har vist superligaklasse, og at der også er mindst et par klubber i 1 division som har potentialet. Det er helt klart på tide ligaen bliver udvidet til fx 16 hold. Så kan vi også slippe for det idioti med at møde FCK og BIF to gange på udebane hver sæson.. Men det er der jo delte meninger om. :-)

Besvar