Aftens kamp?
-
Johan Harkjær Kristensen
Aftens kamp?
Bliver det ikke bare et spørgsmål om hvor meget vi vinder?
Personlig vil jeg blive utrolig hvis vi kommer til at spille som Aab gjorde dem mod SE.
Men er vi ikke også i en af sæsonens bedste opstillinger?
Personlig vil jeg blive utrolig hvis vi kommer til at spille som Aab gjorde dem mod SE.
Men er vi ikke også i en af sæsonens bedste opstillinger?
Senest rettet af Johan Harkjær Kristensen 30. mar 2006, 08:05, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Aftens kamp?
Aab havde store problemer, det håber jeg overordentligt meget vi kan undgå. Mit bud er at vi vinder med et enkelt mål, og at det sandsyneligvis bliver ved en dødbold 
[img]http://images.google.dk/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG[/img]
[img]http://images.google.dk/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG[/img]
-
jakob88
Vi er næsten i stærkeste opstilling... Vi mangler egentligt kun Simon Poulsen...
Men jeg tror ikke det bliver en "walk over".... Nordtyske har fået en del forstærkninger i pausen, og har kun tabt to af de seneste otte opgør...
De har dog indkasseret mål i de seneste 27 opgør, og det 28 opgør, skulle ikke blive en undtagelse....
Men vi da fine chancer for at vinde!!!!
Men jeg tror ikke det bliver en "walk over".... Nordtyske har fået en del forstærkninger i pausen, og har kun tabt to af de seneste otte opgør...
De har dog indkasseret mål i de seneste 27 opgør, og det 28 opgør, skulle ikke blive en undtagelse....
Men vi da fine chancer for at vinde!!!!
-
Poulsgaard
Re: Bliver den vist på nogen kanal iaften??
Ja på Xtra 3 tror jeg (en af viaskvats kanaler=
-
Ravnen
Startopstillingen
I følge onside
SønderjyskE
K. Drejs
K. From
J. Gregersen
D. Danry
J. Stolberg
P. Nymann
H. Jørgensen
H. Hansen
M. Nonbo
J Taz Sørensen
S. A. Pedersen
FC Midtjylland
A. Rasmussen
R. Daugaard
M. Troest
K.B. Nielsen
L. Jessen
D. Sørensen
A. Oluwafemi
M. Thygesen
C. Traore
F. Kristensen
K. Kærgård
SønderjyskE
K. Drejs
K. From
J. Gregersen
D. Danry
J. Stolberg
P. Nymann
H. Jørgensen
H. Hansen
M. Nonbo
J Taz Sørensen
S. A. Pedersen
FC Midtjylland
A. Rasmussen
R. Daugaard
M. Troest
K.B. Nielsen
L. Jessen
D. Sørensen
A. Oluwafemi
M. Thygesen
C. Traore
F. Kristensen
K. Kærgård
-
NME
Sang med ryggen til ?!?!
Hørte lige på P3 at Midtjyllands fans havde stået med ryggen til banen og sunget.. Nogen der ved hvorfor ?
-
Martin
Rodet forestilling... FCM er dog bedst med Thygesen & Dennis, men helt farlige er vi ikke
-
bsj
Lige lidt bonus info:
Besart Berisha har lige fået et gult kort, og er dermed ude i kampen på SAS arena på Søndag... Kan vel kun siges at være en fordel for os
Besart Berisha har lige fået et gult kort, og er dermed ude i kampen på SAS arena på Søndag... Kan vel kun siges at være en fordel for os