DEN NYE Topscorer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
nybo

DEN NYE Topscorer

Indlæg af nybo »

tja kærgaard som topscorer ikke urealistisk :-)

og hviken farlig midtbane vi kunne få.
tjekkede lige hans suveræne stats ud på bold.dk

Antal brændte chancer i foråret af spillere, der endnu ikke har scoret:

Klaus Kærgård (FC Midtjylland) 9
Thomas Augustinussen (AaB) 8
Niki Zimling (Esbjerg) 8
Henrik Hansen (SønderjyskE) 8
Suni Olsen (AaB) 7
Ajilore Oluwafemi (FC Midtjylland) 7
Mikkel Thygesen (FC Midtjylland) 7
Jonas Borring (OB) 7
Jacob Sørensen (SønderjyskE) 7

Statistikken bygger på forårets første tre runder i SAS Ligaen.

Senest rettet af nybo 28. mar 2006, 20:36, rettet i alt 1 gang.

johnnynielsen

Re: DEN NYE Topscorer

Indlæg af johnnynielsen »

Jeg synes det er lidt skræmmende at vi har 3 spillere i top 10.. Det er også symptomatisk for denne sæson, vi brænder mere end vi plejer og det er forskellen på top og bund i "suppen"

Kim

Indlæg af Kim »

det er da mere positiv end ikke at score mål og ikke have nogen på listen....

Når først vores offensive midtbane folk, samt angribere retter ind - ja så vil målene havler ind...

I min verden kunne vi passende begynde onsdag...

Jeg tipper en 0-3 til fcm

BW #456

AndreasBøge

Indlæg af AndreasBøge »

Jeg syntes det har været typisk midtjylland siden Zidans afgang.. Det er ligesom specielt angriberne mangler den selvtilid der skal til for at score...

Jeg er begyndt at tvivle på om Farlige Frank nogensinde får hans ufarlige venstreben stillet skarpt igen.. David slider i det, men har sjældent held til at score.. Klaus Kærgaard løber som en hest oppe i front, men når man får chancer som mod AGF i første kamp og ikke sætter dem ind, viser det desværre at han mangler lidt kynisme.. Og så er der Poku... ja hvad er der at sige til ham... FC Midtjyllands største fejlkøb!!

Jeg fortstår ikke hvorfor Klaus ikke kan få dem sat i kassen når de raslede ind i Royal League?? Vores midtbane fodre jo nærmest angriberne med gennemspillede chancer!

Gad vide, hvornår den næste Allan Bak eller Morten Skoubo dukker op i FCM!!!! Håber lidt på noget afrakansk trylleri i front!!!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Vi kan håbe Baba Collins lever op til de store forventninger som de fleste efterhånden har til hans evner!!!!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jek kunne faktisk godt lide Agbetu:)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg vil også gerne se noget mere til Agbetu, han virkede til at rumme et vist potentiale. Selvom jeg umiddelbart tror han ville have større chance for at slå igennem som fløjspiller.

ismand

Indlæg af ismand »

Kunne også godt tænke mig at se Agbetu på banen, da det jo må siges at de etablerede angriberer har lidt scoringskrise

Brian

Indlæg af Brian »

Rimeligtg skarpt at gi´ en 20 årig betegnelsen "største fejlkøb til dato".

Hvis man gider huske bare en smule tilbage i tiden, var Pim heller ikke just en succes fra starten. Det tog en del tid før han havde vænnet sig til maden, vejret, spillet eller hvad det nu end kunne være.....
Poku har slet ikke levet op til de store forventninger man med rette havde til ham, men evnerne har han jo vist andre steder. Nu mangler han at vise dem hos FCM. Og vi må håbe det kommer, men det er pænt tideligt at afskrive ham....

Vores andre unge afrikanere har jo fordelen af at have spillet i danmark nogle år, allerede inden de bliver kastet ud i SAS-liga. Så Collins må blive vores næste rigtige topscorer...

Besvar