Jeg er 100% FCM fan, men jeg håber dog vi taber mod SønderjyskE på onsdag, specielt nu hvor vi har ekstrem meget brug for pointene.
//Casper Andersen - Ironi kan være brugt
Godt du ikke fik ret !
-
Kent
Re: Godt du ikke fik ret !
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Peter Ross - Loyal siden 1999, hvad med dig ?
>
Loyal overfor hvem?
Det at svine holdet og træneren samt at håbe på et nederlag midt i den største krise i klubben historie, er i hvert fald ikke loyalitet overfor FCM.
Kent
> Peter Ross - Loyal siden 1999, hvad med dig ?
>
Loyal overfor hvem?
Det at svine holdet og træneren samt at håbe på et nederlag midt i den største krise i klubben historie, er i hvert fald ikke loyalitet overfor FCM.
Kent
-
Sebdk
Nej men det er loyalt at bruge fritid på TIFO og følge klubben i alle kampe!
-
mancitydk
Ross, jeg er som før skrevet dybt skuffet over dig. Og vi er mange der har været loyale overfor klubben lige siden den blev stiftet i 1999. Jeg synes det er en latterlig tilbagemelding at komme med overfor Kasper. Han har vel et eller andet sted ret. I sin tid da Bech var træner kunne jeg heller ikke lide ham, og ønskede ham hen hvor peberet gror (hvilket det så åbenbart gør i både Odense og Esbjerg...) Men derfra og så til at håbe på at klubben taber kampe..... Det er da lidt syret..... Eller er det bare mig???
Og jeg gider ikke til at diskutere hvor vidt man er fan af hvem og hvor meget og hvorfor. Har man brug for at hævde at man er fan af sit hold ser det vist lidt skidt ud.... sys jeg,.
Og jeg gider ikke til at diskutere hvor vidt man er fan af hvem og hvor meget og hvorfor. Har man brug for at hævde at man er fan af sit hold ser det vist lidt skidt ud.... sys jeg,.
-
FF
Jeg må følge koret i tråden og sige at det ikke er smart at udtrykke det som Peter ross har gjort i et forum som sandsynligvis bliver overvåget af en del fodboldfans.
Når det så er sagt må jeg så sige at han givetvis har luftet nogle tanker som mange ikke tør komme frem med på samme måde. Jeg er heller ikke og har aldrig været begejstret for Erik Rasmussen som træner. Jeg er helt enig med Peter Ross i at holdet under ER ikke har den disciplin de ville kunne have haft under andre trænere. Dette giver også udslag i et helt latterligt lavt bundniveau holdet har når det går dårligt. Sådanne dage kan alle hold slå os. Jeg ved godt at der var en stabil periode i forbindelse med bronzemedaljerne, men for mig at se red holdet også på Zidan-bølgen dengang uanset om han var der eller ej. Jeg tror ikke på flere stabile perioder sålænge Erik er træner.
Når det så er sagt må jeg så sige at han givetvis har luftet nogle tanker som mange ikke tør komme frem med på samme måde. Jeg er heller ikke og har aldrig været begejstret for Erik Rasmussen som træner. Jeg er helt enig med Peter Ross i at holdet under ER ikke har den disciplin de ville kunne have haft under andre trænere. Dette giver også udslag i et helt latterligt lavt bundniveau holdet har når det går dårligt. Sådanne dage kan alle hold slå os. Jeg ved godt at der var en stabil periode i forbindelse med bronzemedaljerne, men for mig at se red holdet også på Zidan-bølgen dengang uanset om han var der eller ej. Jeg tror ikke på flere stabile perioder sålænge Erik er træner.
-
Peter Ross
Man må nogle gange sige nogle ting, som ikke altid er lige populære, og jeg tager gerne slagene for det.
Jeg ved udemærket godt, at mange folk godt kan lide ER, men jeg hører bestemt ikke blandt dem.
Jeg vil hellere give penge for en kedelig kamp, hvor vi vinder 1-0, end give penge for en underholdende kamp, hvor vi taber 5-0.
Uden at ville ud i en længere diskussion vedr. spillestil og lign., så ligner det ofte, at spillerne er rådvilde, hvis kampoplægget ryger efter 5 min.
Her har både spillerne og trænerne et ansvar, hvor der gerne skulle være mere end 1 strategi, og jeg har set flere eksempler i denne sæson på, at det har Erik & TT ikke magtet (har det set ud til udefra).
Peter Ross
Jeg ved udemærket godt, at mange folk godt kan lide ER, men jeg hører bestemt ikke blandt dem.
Jeg vil hellere give penge for en kedelig kamp, hvor vi vinder 1-0, end give penge for en underholdende kamp, hvor vi taber 5-0.
Uden at ville ud i en længere diskussion vedr. spillestil og lign., så ligner det ofte, at spillerne er rådvilde, hvis kampoplægget ryger efter 5 min.
Her har både spillerne og trænerne et ansvar, hvor der gerne skulle være mere end 1 strategi, og jeg har set flere eksempler i denne sæson på, at det har Erik & TT ikke magtet (har det set ud til udefra).
Peter Ross
-
Peter Ross
Vedr. disciplin, og andre ting omkring holdet, så kan hurtigt listes 3 ting, som jeg umiddelbart ikke tror, ville have fundet sted under mere disciplinerede trænere:
1 - Bytur i Kbh., hvor 6 spillere misser træning.
2 - Flere skænderier til træning, som går ubemærket hen (bl.a. Zidan vs. Lindkvist i Tyrkiet).
3 - Hidtil uset grad af selvtræning. Spillerne skal selv sørge for, at være i form.
Specielt den sidste er utilgiveligt. Folk kan vel ikke blive ved med, at undre sig over vores mange skader i efteråret ?
Byturen er okay, men så skal der så sandelig også statueres et eksempel, så det ikke gentager sig, så længe sæsonen ikke er slut. Hvad spillerne gør uden for sæsonen er jeg ligeglad med, men så længe de ikke har helt fri, så er det meget useriøst.
Gravesen er lige røget på røven ud i Herfølge, hvor han nakkede en medspiller til træning. Hvis det samme var sket her i Midtjylland, var der så sket noget mht. sanktioner ?
Peter Ross
1 - Bytur i Kbh., hvor 6 spillere misser træning.
2 - Flere skænderier til træning, som går ubemærket hen (bl.a. Zidan vs. Lindkvist i Tyrkiet).
3 - Hidtil uset grad af selvtræning. Spillerne skal selv sørge for, at være i form.
Specielt den sidste er utilgiveligt. Folk kan vel ikke blive ved med, at undre sig over vores mange skader i efteråret ?
Byturen er okay, men så skal der så sandelig også statueres et eksempel, så det ikke gentager sig, så længe sæsonen ikke er slut. Hvad spillerne gør uden for sæsonen er jeg ligeglad med, men så længe de ikke har helt fri, så er det meget useriøst.
Gravesen er lige røget på røven ud i Herfølge, hvor han nakkede en medspiller til træning. Hvis det samme var sket her i Midtjylland, var der så sket noget mht. sanktioner ?
Peter Ross
-
Altoriso
Peter Ross skrev:
> Vedr. disciplin, og andre ting omkring holdet, så
> kan hurtigt listes 3 ting, som jeg umiddelbart
> ikke tror, ville have fundet sted under mere
> disciplinerede trænere:
Nu har ledelsen jo også noget at skulle have sagt - I FCK tror jeg feks at de kommer til samtale hos Don Ø, og sådan tror jeg nu også det kunne tænkes at være andre steder, heriblandt FCM
> 1 - Bytur i Kbh., hvor 6 spillere misser træning.
Så godt udsendelsen og mit indtryk var, at de kom for sent og der blev givet den skideballe de skulle have af ledelsen, som jo står for selve ansættelsesforholdet !
> 2 - Flere skænderier til træning, som går
> ubemærket hen (bl.a. Zidan vs. Lindkvist i
> Tyrkiet).
Nu er det jo en forholdsvis ubekræftet historie, som der nok ikke ligger så meget i - desuden har ER på det tidspunkt ikke haft ret meget med holdet at gøre, og kan vel næppe lastes for en person som Zidans handlinger
> 3 - Hidtil uset grad af selvtræning. Spillerne
> skal selv sørge for, at være i form.
Det må jo stå for din egen regning, men det må da være noget ledelsen har forståelse for; at så en minitræner har andre holdninger kan ER vel heller ikke lastes for..
> Specielt den sidste er utilgiveligt. Folk kan vel
> ikke blive ved med, at undre sig over vores mange
> skader i efteråret ?
Dette blev så erkendt og siden lavet om, og ER var jo også den første til at erkende, at han havde meget at lære endnu
Peter; når man kan vente på at et givent talent slår igennem, kan man vel også vise den samme gestus til den træner, som bliver ansat ?
Husk nu igen på at FCM ikke har verdens største økonomi til ansættelse af superspillere og ditto trænere
> Byturen er okay, men så skal der så sandelig også
> statueres et eksempel, så det ikke gentager sig,
> så længe sæsonen ikke er slut. Hvad spillerne gør
> uden for sæsonen er jeg ligeglad med, men så længe
> de ikke har helt fri, så er det meget useriøst.
> Gravesen er lige røget på røven ud i Herfølge,
> hvor han nakkede en medspiller til træning. Hvis
> det samme var sket her i Midtjylland, var der så
> sket noget mht. sanktioner ?
>
> Peter Ross
Tror der er flere af sådanne byture rundt omkring i fodboldverdenen, og at Peter Gravesen laver en sådan brøler blev han jo også straffet for, i forhold til Herfølges "smertegrænse"
Hvad FCM´s evt. har ændret sig til er jo hypotetisk
HUSK lige på at vi kun har med mennesker at gøre og alle kan fejle !
( som iøvrigt også Zaza påpegede i DBF iaften )
> Vedr. disciplin, og andre ting omkring holdet, så
> kan hurtigt listes 3 ting, som jeg umiddelbart
> ikke tror, ville have fundet sted under mere
> disciplinerede trænere:
Nu har ledelsen jo også noget at skulle have sagt - I FCK tror jeg feks at de kommer til samtale hos Don Ø, og sådan tror jeg nu også det kunne tænkes at være andre steder, heriblandt FCM
> 1 - Bytur i Kbh., hvor 6 spillere misser træning.
Så godt udsendelsen og mit indtryk var, at de kom for sent og der blev givet den skideballe de skulle have af ledelsen, som jo står for selve ansættelsesforholdet !
> 2 - Flere skænderier til træning, som går
> ubemærket hen (bl.a. Zidan vs. Lindkvist i
> Tyrkiet).
Nu er det jo en forholdsvis ubekræftet historie, som der nok ikke ligger så meget i - desuden har ER på det tidspunkt ikke haft ret meget med holdet at gøre, og kan vel næppe lastes for en person som Zidans handlinger
> 3 - Hidtil uset grad af selvtræning. Spillerne
> skal selv sørge for, at være i form.
Det må jo stå for din egen regning, men det må da være noget ledelsen har forståelse for; at så en minitræner har andre holdninger kan ER vel heller ikke lastes for..
> Specielt den sidste er utilgiveligt. Folk kan vel
> ikke blive ved med, at undre sig over vores mange
> skader i efteråret ?
Dette blev så erkendt og siden lavet om, og ER var jo også den første til at erkende, at han havde meget at lære endnu
Peter; når man kan vente på at et givent talent slår igennem, kan man vel også vise den samme gestus til den træner, som bliver ansat ?
Husk nu igen på at FCM ikke har verdens største økonomi til ansættelse af superspillere og ditto trænere
> Byturen er okay, men så skal der så sandelig også
> statueres et eksempel, så det ikke gentager sig,
> så længe sæsonen ikke er slut. Hvad spillerne gør
> uden for sæsonen er jeg ligeglad med, men så længe
> de ikke har helt fri, så er det meget useriøst.
> Gravesen er lige røget på røven ud i Herfølge,
> hvor han nakkede en medspiller til træning. Hvis
> det samme var sket her i Midtjylland, var der så
> sket noget mht. sanktioner ?
>
> Peter Ross
Tror der er flere af sådanne byture rundt omkring i fodboldverdenen, og at Peter Gravesen laver en sådan brøler blev han jo også straffet for, i forhold til Herfølges "smertegrænse"
Hvad FCM´s evt. har ændret sig til er jo hypotetisk
HUSK lige på at vi kun har med mennesker at gøre og alle kan fejle !
( som iøvrigt også Zaza påpegede i DBF iaften )
-
Kasper_Nielsen
Vi er mange INKLUSIVE mig selv som ikke kan lide Erik Rasmussen. Jeg synes overhovedet ikke at han udøver nok diciplin. Men jeg synes stadig ikke at det er værd at håbe på nederlag.
Jeg synes det er vigtigt at huske på, at en træner ikke bliver fyret pga. dårlige resultater/nederlag, men på den måde holdet er styret på og klubbens ambitioner.
Det bør i virkeligheden ikke være ER man er sur på, men derimod Jens Ørgaard. ER er blevet ansat til at praktisere sine egenskaber som træner, og det har han gjort. Så er det Jens Ørgaards job at fyre ham, såfremt at han ikke føler han gør sit job ordenligt.
// Kasper Nielsen
Jeg synes det er vigtigt at huske på, at en træner ikke bliver fyret pga. dårlige resultater/nederlag, men på den måde holdet er styret på og klubbens ambitioner.
Det bør i virkeligheden ikke være ER man er sur på, men derimod Jens Ørgaard. ER er blevet ansat til at praktisere sine egenskaber som træner, og det har han gjort. Så er det Jens Ørgaards job at fyre ham, såfremt at han ikke føler han gør sit job ordenligt.
// Kasper Nielsen