Smilets by?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Smilets by?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja det var ikke mange smil man fik når man så ud af bussen på vej væk fra NRGI Stadion som det så ukommercielt hedder derude.

Til gengæld fik man fundet ud af hvad det var sangen gik ud på, altså den der med "GF finger" for alle dem vi vinkede til "vinkede" tilage med bare én finger.

Med et lille tilbageblik på de sidste par dages debat, var det interessant at høre den af GF fans meget udskældte intro, "Let´s get ready to rumble" faktisk blive brugt i Århus, bare af Cheerleaders?? Må vi så få en forklaring!

"Duften af GF i 1. div." gjallede flere gange ud over NRGI stadion, jo jo det dufter da. Men der er vel ingen som GF der har hørt den sang før. Og de er har jo stadig!! Men denne gang klare de det ikke!! Ja det har GFérne også hørt mere end en gang før.
Personligttror jeg kke å de rykker ned, før det er matematisk et faktum. Nej faktisk vil jeg vente til den næste sæson er begyndt inden jeg afskriver dem 100%, der kunne jo komme en skrivebordsafgørelse.
Nu får vi se :-)

Forresten en fornøjelse at komme hjem fra en tur uden at være blevet koldrøgert i bussen. På næsten hele turen blev rygeforbudet faktisk respekteret, hviklet var en fornøjelse. Det ærgelige var så da nogen så sig nødsaget til at begynde 5 min. efter vi var kørt fra Silkeborg hvor der lige havde været 10 min. rygepause. Ikke helt heldigt, og specielt uheldigt når man så sidder og gemmer sig og ikke vil stå ved det når de busansvarlige kommer og påtaler det.

Nu vi er ved busserne, så må vi nok hellere lige snakke om den tid der er afsat en gang til. Vi skal altså have mere tid! Og så er det altså nødvendigt der er en kørselsvejledning i busserne så de ved hvordan de kommer til stadion. Jeg er ked af at få ret men, jeg sagde som noget af det første da jeg steg på bussen i Ikast at vi ikke ville nå kampstart, og vi hørte da også GF scorer fra indgangen.

Nå men det var sku da ikke helt skidt idag?
Jeg føler det godt nok lidt mærkeligt at være på stadio uden at kunne synge med men så får man mulighed for at lytte lidt.

Hvem er det der lugter? Jeg jeg spørger fordi der ikke så u til at være ogen sammenhæng mellem hvor dem der sang stod. Jeg ville regne med at vi placerede os ca som vi plejer i Århus, men trommen og en flok stillede sig over bag en masser der sad ned i stedet for at sille sig i midten???

Hvem spillede i øvrigt tromme? Var det ikke flere forskellige? Generelt vl jeg sige at det er en fordel hvis trommen ikke er bagefter. Specielt skal man kok hole sig fra det sværeste hvis man i forvejen ikke helt kan følge med.

Men dejligt at folk generelt var godt med, da der først kom gang i spillet på banen. Jeg vil dog gerne efterlyse at der er nogen der tager ansvar for sangene. Alt for mange sange bliver startet og så efterladt som Moses i sivkurven til en uvis skæbne. Nogen bliver samlet op af andre, men langt de fleste lider en mindre glorværdig skæbne.

Starter man sange, så er det iøvrigt en god ide at vende sig om og synge dem op til dem der står bag ved. Da jeg stod bagerst idag, kunne jeg fler gange se der var noget igang nede ved trommen, men ingen kunne høre hvad der skete, indtil man fik et bebrejdene blik, som sangen døede ud. Kig lige på folk omkring dig og få dem lidt med.

Nå men spillet må vi hellere snakke om i en anden tråd, jeg vil dog gerne vie om Dennis har en fetich me at smide bolden ud nede omkring hjørneflaget? Han tog i hvert fald nogle gevaldige ture for at komme til at smide den ud dernede :-)

God tur, godt resultat, God aften!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 26. mar 2006, 23:16, rettet i alt 1 gang.

Gamle Hoffmann64

Re: Smil eller til grin

Indlæg af Gamle Hoffmann64 »

ja, Mikkel det var okay, men forstår ikke at BW tilbyder bus og billetter og at der er sådan et KAOS kl 1 min før kick-off??? Havde man ikke fået billetter på forhånd?

LyNeT-DK

Re: Smilets by?

Indlæg af LyNeT-DK »

Jeg tror osse Dennis Sørensen havde noget med det hjørneflag. Jeg ved ikke om det var dig der råbte, men der var en der råbte da han stod midt på banen, at nu skulle han skynde sig ned til hjørneflaget, og så gjorde han det ! :-)

Jeg lagde også mærke til at to mænd længere nede prøvede op til flere gange på at starte en sang, men som bare blev ignoreret.

Jeg vil sige at det var godt af os i dag; næsten hele kampen sang / råbte vi højere end GF fansene. Godt klaret.

Der var da også en sjov episode i bussen på vej hjem. En mand kom op af trappen og buschaufføren hamrede bremsen i bund så manden der stod op fløj 2-3 meter ned igennem bussen, han overlevede men skulle da lige have pusten igen! :-)

Alt i alt har det været en fed tur! Bare ærgeligt vi ikke nåede ind til det første mål. Sket er sket, jeg ser frem til næste kamp!

LyNeT-DK

Indlæg af LyNeT-DK »

Gamle Hoffmann64 skrev:
-------------------------------------------------------
> ja, Mikkel det var okay, men forstår ikke at BW
> tilbyder bus og billetter og at der er sådan et
> KAOS kl 1 min før kick-off??? Havde man ikke
> fået billetter på forhånd?

Det tror jeg ikke. De ansvarlige piger i bussen sagde at nu var Thomas Lund gået op efter billetter, så de var klar når vi kom derhen!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Generelt kørte vi for sent, men med et par stedkendte chauffører, så havde vi været der 15-20 min. før kick-off.

Men sket er sket, og jeg er sikker på, at det er bedre til næste gang.

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det med manden der røg 2-3 meter. KLASSE! Kæft det så sjovt ud! :D Bare ærgeligt der intet video var på det! ;)

Men en meget hyggelig tur, bestemt ikke sidste gang jeg er med på sådan en udebane tur!

Gamle Hoffmann64

LyNeT-DK skrev:
-------------------------------------------------------
> Gamle Hoffmann64 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ja, Mikkel det var okay, men forstår ikke at
> BW
> > tilbyder bus og billetter og at der er sådan
> et
> > KAOS kl 1 min før kick-off??? Havde man
> ikke
> > fået billetter på forhånd?
>
> Det tror jeg ikke. De ansvarlige piger i bussen
> sagde at nu var Thomas Lund gået op efter
> billetter, så de var klar når vi kom derhen!
>
> Hilsen
> Lasse Thomsen
> ____________________________
>
> Foooooooooorza FC Og FC Olé!

Helt okay Lasse, men det jeg mente var nu at jeg ikke lige kunne forstå at samtlige FCM-fans skule stå i regn og rusk alt imens BW skaffede billetter? Kunne trods alt være arrangeret undervejs, eller hvad?

LyNeT-DK

Indlæg af LyNeT-DK »

> Helt okay Lasse, men det jeg mente var nu at jeg
> ikke lige kunne forstå at samtlige FCM-fans skule
> stå i regn og rusk alt imens BW skaffede
> billetter? Kunne trods alt være arrangeret
> undervejs, eller hvad?
>
>
> Gamle Hoffmann64
>
> "In case of doubt, attack.” Quote; GENERAL GEORGE
> S. PATTON, JR.
>
> BW4ever
>
>
>

Det har du ret i.. Så ved de det til næste gang!

Gamle Hoffmann64

Tjah, det var det samme sidste gang på Atletion, så deeeet???

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg er enig i at der skal laves forbedringer vedr. turplanlægningen. Det er vist på tide at vores busudvalg får fastlagt afgangstidspunkter for de gængse stadions i SAS Ligaen, i forhold til hvor mange billetter der skal købes, hvor mange busser der skal sendes afsted, hvor mange pauser der skal holdes mv.

Og så skal vi lige have en snak med vores busselskab omkring det at kende vejen til destinationen. Det må trods alt være et mindstekrav til chaufføren. Når vi andre kan bruge krak.dk bør de også.

Det var det meste af kampen vores sædvanlige trommeslager Kasper der hamrede løs, og jeg syntes at han gjorde det fint. Havde vi haft et par gode capos idag, tror jeg virkelig vi ville have kunnet få stemningen op og ringe, men jeg har ikke lyst til at stå med ryggen til kampen. Jeg vil nu betegne stemningen som godkendt, selvom vi gik lidt døde det sidste kvarter. Igen kan jeg dog græmmes over at vi er bedre til at håne AGF end til at støtte vores eget hold. Det er ikke god stil og jeg syntes egentlig at vi burde gå hen og tage en snak med nogle af dem der er tavse når heltene hyldes men gladeligt synger med på smædesange om modstanderholdet. Hvad tænker de mon egentligt? Jeg syntes også at der var et fint opmøde (var vi ca. 500?), men i modsætning til når AGF besøger os er vi ikke 80 % der synger men kun ca. 30-50 % når vi er bedst.

Lund

Bjørnen

Indlæg af Bjørnen »

Her hjemme fra sofaen vil jeg sige at BW langt overdøvede GF`s tilhængere.
Det lød supergodt, og blev flere gange omtalt af TV3`s komentator.
Iøvrigt mener jeg endelig Traore` spillede en rigtig god kamp på en plads han fylder godt ud. Han var med i meget både frem ad på banen og bagude som oprydder.
Han besidder lidt af det vildskab som andre gør på denne plads ( linderoth - stockholm m.fl. ) Ham ser jeg gerne der igen.

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Bjørnen -> Så du kampen på Super SAS eller? - og sagde de evt. noget om at kampen skulle blive genudsendt på et eller andet tidspunkt?

Bjørnen

Indlæg af Bjørnen »

Hej

Ja, jeg så kampen på super SAS - Den bliver genudsendt i morgen d. 27. marts kl. 18:00 på Viasat sport 1.

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Hehe okay. Tak for oplysningen :)

Besvar