Er der nogen der ser eller høre kampen?
-
Denis Egebæk
Re: Er der nogen der ser eller høre kampen?
Måske mener Jakobs ikke bare i denne kamp, men generelt...?? Og jeg er tilbøjelig til at give ret. Faktisk tror jeg at Thomasberg ville gøre det bedre i angrebet end Frank gør for tiden. Det ser godt nok skidt ud fra hans side. Ingen selvtillid og dårlig boldføling.
-
Jean / BW# 1238
Re: Router og DR DAB...
Sir Lago skrev:
-------------------------------------------------------
> Zyxel 600 series... Og hvis det ikke er det, så
> aner jeg det ikke lige!!!
> Men kom gerne med forslag....
Hvilken browser bruger du?
> Zyxel 600 series... Og hvis det ikke er det, så
> aner jeg det ikke lige!!!
> Men kom gerne med forslag....
Hvilken browser bruger du?
-
Jean / BW# 1238
Hmm, ok. Hvis du har mulighed for at prøve på en anden PC koblet til samme router, så er det jo et forsøg værd. Det kan da godt være routeren... men DR bruger kun standard-porte, som din router nok har åbnet for.
-
Jakobs
Re: Er der nogen der ser eller høre kampen?
Denis Egebæk skrev:
> Måske mener Jakobs ikke bare i denne kamp, men
> generelt...?? Og jeg er tilbøjelig til at give
> ret. Faktisk tror jeg at Thomasberg ville gøre det
> bedre i angrebet end Frank gør for tiden. Det ser
> godt nok skidt ud fra hans side. Ingen selvtillid
> og dårlig boldføling.
Ganske rigtig.
- Bak, har nogle kvaliteter, der kan udnyttes i angrebet. Synes ham og KK udgjorde en ganske fin konstellation.
- Mens Troest og Ried gjorde det ok i centralforsvaret. Det må de gerne prøve igen. (sæsonen er ødelagt, så hvorfor ikke eksperimenter lidt med talenterne)
> Måske mener Jakobs ikke bare i denne kamp, men
> generelt...?? Og jeg er tilbøjelig til at give
> ret. Faktisk tror jeg at Thomasberg ville gøre det
> bedre i angrebet end Frank gør for tiden. Det ser
> godt nok skidt ud fra hans side. Ingen selvtillid
> og dårlig boldføling.
Ganske rigtig.
- Bak, har nogle kvaliteter, der kan udnyttes i angrebet. Synes ham og KK udgjorde en ganske fin konstellation.
- Mens Troest og Ried gjorde det ok i centralforsvaret. Det må de gerne prøve igen. (sæsonen er ødelagt, så hvorfor ikke eksperimenter lidt med talenterne)
-
Sir Lago
Jeg tjekker lige i morgen....
Har det af h til..... Og ikke kun pga halsbetændelsen...
Takker for hjælpen indtil videre....
Har det af h til..... Og ikke kun pga halsbetændelsen...
Takker for hjælpen indtil videre....
-
Persian_Wolf
Re: Baks nederlag smil
Ja ved godt jeg bliver revet ned nu; men hvor kan det være belastende at se Baks overlegen smil efter sådan en elendig kamp, specielt fra hans side. Det er bestemt ikke første gang han ser sådan ud efter et kæmpe nederlag.
Det kan være, det er hans "person", men aldrig set før, efter 4-0 nederlag hvor han var skyld i 2 af dem.
Det kan være, det er hans "person", men aldrig set før, efter 4-0 nederlag hvor han var skyld i 2 af dem.
-
Denis Egebæk
Re: Winston Reid
Jeg synes i hvert fald at Reid var den bedste i forsvaret i dag, så ham kan jeg godt se som fast mand sammen med Troest når vi har reddet røven i bunddramaet
-
fadlaa
Ja vores indsats i aften vækker om AGFs ditto i søndags. Jeg frygter for kampen søndag!!!!!
-
Glen
Kampen på søndag mod AGF ender 2-2 - Horsens taber til viborg og Sønderjyske til Aab, så det skal nok gå. SIF tager forhåbenlig til Brøndby og vinder igen
) og er dermed godt på vej væk fra bunden. SIF bytter plads med FCN som taber 0-2 til FCK. Og med Sønderjyske og Horsens i nær fremtid har FCM intet af frygte når vi taler nedrykning - Det var dagens positive pust
)