På torsdag...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

På torsdag...

Indlæg af Kim »

Hva - bliver det en pige eller dreng - bliver det med b- eller a-holdet...

Jeg har ikke hørt en skid.. Men rent økonomisk har jeg altså hamrende svært ved at se vi ikke skulle gå efter sejren og de 2-0 - der udover 600k NoK i pungen vil sikre os en finale-plads + et stort beløb for sejr, og et lidt mindre for nederlag...
Da vi har spillet bedst (point-mæssigt) i indledende runde vil finalen velsagtens også skulle spilles på SAS Arena...

Alt i alt..

Den skal have fuld gas torsdag, ikk?

Hva siger de kloge hoveder?

BW #456

Senest rettet af Kim 22. mar 2006, 10:59, rettet i alt 1 gang.

Egebjerg

Re: På torsdag...

Indlæg af Egebjerg »

Hvis FCM ryger i fanalen tror jeg umiddelbart at kampen spilles i parken, og omvendt hvis FCK går videre...

Jeg ved det ikke, men tror ikke de spiller en finale på finalisternes hjemmebane?

Ege

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Jo, det synes jeg også. Med sejren og AGF's mindre prangende spil i mente kan vi godt tillade os at stille i stærkeste opstilling på torsdag og så evt. spare lidt på kræfterne søndag, fremfor det modsatte.

Derudover så er det allerede bestemt at Danmark får finalepladsen - Det bliver så hjemmebane til det hold der går videre. Næste år går turen til Norge, hvis ellers et norsk hold når finalen. Det med, hvem der klarede sig bedst i gruppespillet er de gået væk fra igen.

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

TgJensen> Er det rigtigt? Hvis vi går videre får vi så hjemmebanefordelen?

Det er jo fedt må man sige....

Ege

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig, den skal bare have fuld drøn fra første færd. FCK er ved at spille flere nye ind på holdet, og det vælter ind med mål hos dem. Vi kan sagtens score to kasser mod dem. Det springende punkt bliver om vi kan holdet nullet.

Det er vores sidste chance for at vinde noget i denne sæson, og vi er trods alt kun en kamp fra finalen, så det ville være underligt hvis det ikke kunne sætte spillerne ekstra op.

Hvis vi vinder bliver finalen i Herning, det ville være dumt at henlægge den til Parken hvor der sandsyneligvis ville blive gabene tomt. Mens en RL-finale på Fortet burde kunne trække fuldt hus :-)

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Er der nogen der har en gyldigt svar på hvor finalen skal spilles hvis vi vinder?
Er i sikre på at finalen spilles på SAS hvis vi ryger i finalen?
Det ville vel være urimeligt for modstanderen eller hva?

Jeg havde gættet det til at hvis vi kom i finalen, så blev den spillet i parken af hensyn til modstanderen og omvendt hvis FCK vinder.

Ege

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Egebjerg skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der nogen der har en gyldigt svar på hvor
> finalen skal spilles hvis vi vinder?
> Er i sikre på at finalen spilles på SAS hvis vi
> ryger i finalen?
> Det ville vel være urimeligt for modstanderen
> eller hva?
>
> Jeg havde gættet det til at hvis vi kom i finalen,
> så blev den spillet i parken af hensyn til
> modstanderen og omvendt hvis FCK vinder.
>
> Ege

Det er blevet besluttet at Danmark får finalen uanset hvad. Og så ligger det i luften af vinderen af den danske semifinale får den. Der vil jo som sagt ikke være meget fornuft i et halvtomt Parken, så jeg tror godt vi kan regne det for sikkert at Herning får finalen hvis vi går videre.

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Ravnen> Ja jeg ved der er blevet besluttet, men jeg holder nu lige på det omvendte af hensyn til retfærdigheden af finalen.

Men jeg håber du har ret.

Ege

Kim

Indlæg af Kim »

Ja, og for at tænke på det økonomiske er dette sidste chance for at skabe lidt ekstra penge, da vi jo går ind i en halv sæson, efterfulgt af en hel sæson UDEN Royal League, uden UEFA Cup...

Selvfølgelig er der Pokalturneringen næste år - men pengene tjenes kun hvis man når helt til finalen..

BW #456

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Jeg ved ikke med sikkerhed, hvor finalen bliver spillet, hvis vi går videre, men det kunne være total fedt hvis det var på SAS :D Og hvis vi gir den gas fra starten af, kan vi godt slå FCK 2-0. Det har vi jo gjort før såe.

Anni

Indlæg af Anni »

Nu husker jeg ikke så godt Royal League fra sidste år, men ved gennem læsning af RL siden, mener jeg, at det var Gøteborg, som FCK mødte sidste år i finalen, og der fik Gøteborg hjemmebane, så mon ikke vinderen her får hjemmebane også.

/Anni

http://dk.royalleague.com/news/newsShow.aspx?id=923

pdole

Re: På torsdag...opstilling - dit bud!

Indlæg af pdole »

Jeg synes som de fleste andre herinde også, at vi skal gå 100% efter den samlede sejr mod FCK. Jeg mener dog godt at vi kan spare et par spillere og alligevel stille med en meget stærk opstilling. Mit bud.

..........Rasmussen(Er egentlig mere til Tidman, men AR har gjort det fint i år)

Daugaard.....Bak.....Reid(pause til Troest)....Jessen(måske bytte med Mikkelsen undervejs)

Sørensen....Thyge.....Treo(pause Femi).....Svenne(skal ha' nogle kampe i benene)

.....Kærgaard......Frank......

Ved godt at der bliver trukket store vækster på Thyge, Bak & Kærgaard men mener ikke vi kan undvære dem - ej heller Sørensen.
Daugaard viste jo med fuld spilletid i efteråret at han kan klare mosten :)
Mikkelsen bliver også 'sparet', men mener nu ikke han hører til i startopstillingen alligevel.

Hvordan mener du vi bør stille op på torsdag?

jakob88

Re: På torsdag...opstilling - dit bud!

Indlæg af jakob88 »

Det ser fornuftigt ud. men mht til Jesper Mikkelsen mener jeg heller ikke at han hører til i startopstillingen...

Måske er det en idé at spare Leon Jessen, men vi skal vel gå efter den chance der er, og jeg er ikke sikker på at JM vil være en god løsning....

Kommer vi (i værste tilfælde) bagud kan vi jo udskifte de bærende kræfter og give dem en pause, da vi alligevel nok ikke vil kunne komme tilbage hvis FCK scorer 1 udebanemål.

Skov

Indlæg af Skov »

Hvis vi kommer i finalen, så bliver den spillet på SAS....

http://dk.royalleague.com

Takito

Indlæg af Takito »

Det er afgjort at hvis FCK vinder.. Så spilles finalen i parken.. Vinder FCM spilles finalen på SAS Arena. Det gjorde de folk meget opmærksomme på under den første semifinale.. De begrundede det med at det var de danske hold som trak felst tilskuere derfor ville de ligesom belønne det med hjemmebane til det vindende danske hold.

Besvar