Sikker sejr på søndag!
-
YahooSeeker [Bot]
Sikker sejr på søndag!
Ja altså der er ingen garanti, men Gf havde vel ikke en eneste chance idag?, og hvorfor skulle vi begynde med noget pjat som at kukke dem ind igen?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 21. mar 2006, 03:24, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Sikker sejr på søndag!
Arh.. de stiller trods alt med nogle andre spillere på søndag, må vi formode, men jeg kan da heller ikke se hvad der skulle være at ændre fra vores side, udover de ændringer der kan komme pga Royal League kampen på torsdag
-
FCMadZ
Nej. Jeg forventer også et lidt større pres fra AGF i næste kamp. (Ellers ser det virklig sort ud for dem)
Men 6000-8000 tilskuer må vel være deres 12. mand. (Muligvis kun 11.
)
Men 6000-8000 tilskuer må vel være deres 12. mand. (Muligvis kun 11.
-
HauG
jepper GFs 12.mand var deres bedste idag.... shit, de er gode fans, god opbakning selvom holdet ikke var der idag - de står da vist sammen i AGF... eller i hvert fald i galehuset...
-
johnnynielsen
Vi må jo bare få samlet så mange som muligt til søndag og gøre hvad vi kan... Får vi min. 1 point derude så er vi på rette spor efter min mening.
-
Kasper_Nielsen
Det vigtigste er i hvert fald at de ikke vinder. Pointdeling kan lige gå, men en sejr vil efter min mening være definitivt for vores videre overlevelse i SAS ligaen. Således vil vi bringe os 10 point fra stregen.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg kan personlig ikke fordrage AGF men jeg må indrømme at deres fans er trofaste og loyale så det gør noget... taget i betragtning af hvor mange år AGF efterhånden har lagt i bunden og kæmpet for at undgå nedrykning er det helt utrolig med den opbakning de har. Med hendsyn til vores muligheder på Søndag tror jeg det kan gå begge veje. AGF er måske enda favorit da de jo har hjemmebane fordelen og vi en Royal League kamp på Torsdag.