Thomas Lindrup

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Thomas Lindrup

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Har set han er helt ude af truppen i AGF, hvilket jeg ikke umiddelbart forstår. Han har da altid haft nogle gode, dybe ryk og nogle virklig gode indlæg.
Var han noget????
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 22. mar 2006, 09:28, rettet i alt 1 gang.

schou

Re: Thomas Lindrup

Indlæg af schou »

Nej....han har lavet "rav" i samtlige af de klubber han har spillet i....

/schou

YahooSeeker [Bot]

????????
Kan den uddybes

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Sjovt nok er det ofte de ultra ambitiøse trænere han rager uklar med. Troels Bech og Ove Pedersen nu. Jeg tror faktisk vi kunne få noget ud af ham, da Erik sandsyneligvis ville være den perfekte træner for Lindrup :-)

Men lidt spøjst AGF ikke bruger ham, det er ikke just velkvalificerede spillere de vader i.

YahooSeeker [Bot]

Undskyld mig, men er det ikke bare Star Trek logik?
Jeg mener, hvis ulykken skete sådan, så skal vi bare bytte om på ledningerne, agtigt?

I virkelighedens verden, hvor jeg plejer at befinde mig det meste af tiden, så ville man kalde det et mønster, og min erfaring ville fortælle mig at holde mig væk fordi sansynligheden for at mønsteret er ret stor.

Med din slags argumenter så skulle vi holde os fra talenter der har vist de indeholder noget, hvis træneren er af en speciel type????

Come on.

Det kan godt være du mener han ville være et emne, men det der argument tror du jo ikke endgang selv på?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

I den verden du befinder dig i er der også noget der hedder mønsterbrydere, og derfor kunne det da godt være at han kunne bruges under en Erik Rasmussen..

Men kan huske at vi også havde ham oppe og vende inden han kom til AGF

Lad os bare slippe for ham

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kan nu godt lide dine kryptiske indlæg :-D

Men ja som Altoriso siger, mønsterbrydende typer. Synes bestemt Lindrup indeholder noget, han er bare en lidt "skæv" personlighed som har svært ved at passe ind i moderne topfodbold, noget Erik vel kender lidt til.
Zidan var jo netop også sådan en type, og det var jo også først under Erik han for alvor blomstrede op. Netop derfor tror jeg det er hvad Lindrup har manglet, en træner som Erik, men Erik er jo et unikum i fodboldverden :-)

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

Du er vel ikke ude i at begynde og sammenligne Lindrup og Zidan!!!!

Ej Lindrup har det godt hvor han har det, og dog, og der skal han blive.

Er blevet fundet for let i 3 superliga klubber, BIF,OB og nu AGF. og med al respekt så er klubberne han er kommet til blevet ringere og ringere.

Lindrup NEJ TAK, kølleslag til FCK på torsdag YES SIR!!!!

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Lindrup skal trives for at være "tilfreds". Det gjorde han ikke i OB, men hvor andre spillere bare accepterer situationen, og træner videre, så er han typen, der søger væk. Han ville jo også væk fra AGF under den sidste tid med Åkeby, hvilket nok i høj grad skyldtes den dårlige stemning. For kort efter Ove blev ansat, så har han ikke afvist, at han følger AGF ned i 1.division, hvis det skulle ske.
Han er dog en luksusspiller, der har skabt en topscorer eller to i tidens løb, men omvendt ikke er god defensiv.
Med Erik Rasmussens offensive spillestil, ville han måske passe godt ind, men det vil koste defensivt.
Jeg forstår dog heller ikke, at han ikke bliver brugt. Han var i hvert fald savnet i søndags, da midtbanen stort set kun bestod af defensive folk. Så er det svært at skabe noget. Pressen tænker dog allerede lidt i, at han er med på søndag, da Grahn stadig er tvivlsom.

Vi får at se. Mener dog ikke, at OB blev ringere af Lindrup. Bare spørg Højer og Miti.

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

Nej det er nok mig der formulere mig forkert, jeg mente: at klubben han skifter fra og til altid er et stykke ned af rangstigen.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mr. Brandt skrev:
-------------------------------------------------------
> Du er vel ikke ude i at begynde og sammenligne
> Lindrup og Zidan!!!!

Jo, men kun mentalt :-)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Det er da for lavt,at sammenligne Zidan, der var som en 14årig usikker dreng mentalt set. Med en velformuleret og tilsyneladende intelligent voksen mand som Lindrup

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Ved ikke lige, hvor jeg skal placere min kommentar, så det bliver her :-)

Lindrup er en utroligt dygtig spiller offensivt. Jeg har været meget imponeret over hans evne til at være spilbar nærmest konstant, over hans evner til at holde fast i bolden og slippe godt af med den, og så er der jo hans suveræne indlæg! Han har haft lidt af en luksusspiller-attitude, men den synes jeg faktisk også han lagde fra sig i løbet af efterårssæsonen, og han har altid leveret en indsats, han kunne være bekendt.

Lindrup ville væk fra OB, fordi han ikke kunne lide trænerne (Bech og Klavs R). Han var muligvis med til at 'lave lidt rav i den' i OB, men på banen ydede han jo glimrende. Lindrup ville også væk fra AGF i sommers, formentlig fordi stemningen på holdet var dårlig, og fordi han ikke gad spille i bunden - hvad ved jeg. Men der er ingen forstandige mennesker, der har haft noget at udsætte på hans præstationer, selvom han var utilfreds! (der er nogle enkelte, der ikke kan se ud over de to ting, at hans dels har spillet i Brøndby, og at han som offensiv kantspiller ikke skal gå fra glidende tackling til glidende tackling midt på banen i et sandt arbejdsraseri).

OB ville jo også meget gerne købe ham tilbage i august 05, men en ellers aftalt handel blev ikke til noget, fordi AGF ikke kunne finde en kvalificeret afløser (nogle rygter siger, at det var fordi Tembo ikke klarede lægechecket - han skulle angiveligt være røget den anden vej).

Ove har også meldt ud, at Lindrup er blevet valgt fra, fordi AGF i den situation vi er i nu, ikke har råd til at have Lindrup på banen - der skal kun anvendes spillere, der er gode bolderobrere. Det giver mening, når Grahn spiller, fordi så har vi brug for midtbanespillere, der kan dække af, når han går frem. Men nu hvor Grahn er skadet, er jeg ikke helt enig i Oves udmelding. Jeg kan forstå argumenterne, men er ikke enig.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Det er da for lavt,at sammenligne Zidan, der var
> som en 14årig usikker dreng mentalt set. Med en
> velformuleret og tilsyneladende intelligent voksen
> mand som Lindrup

Lad mig skære ud i pap: Zidan og Lindrup er to spillere som kræver en vis grad af frihed for at kunne fungere. Længerer er den ikke, hvis du vil drage en masse andre vinkler ind i det, så velbekommen men det bliver på egen regning :-)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Det var dig, som ikke redegjorde for, hvorfor du sammenligner zidan/lindrup mentalt.

Besvar