Klasseforskel - Flot gutter!
-
Ravnen
Klasseforskel - Flot gutter!
Fantastisk flot kamp af gutterne i dag, der er stor klasseforskel hele kampen, og havde vores angribere bare haft lidt held i sprøjten havde vi nemt scoret 4-5 mål mere..
Der er ingen der falder igennem i dag.
AGF derimod, uha, jeg tror virkelig de rykker ned. Det er det dårligste jeg har set et superligahold præstere længe, vi har fuldstændig kontrol over alle spillets facetter, og de kan takke Steffen Ramussen for at ydmygelsen ikke bliver større.
Der er ingen der falder igennem i dag.
AGF derimod, uha, jeg tror virkelig de rykker ned. Det er det dårligste jeg har set et superligahold præstere længe, vi har fuldstændig kontrol over alle spillets facetter, og de kan takke Steffen Ramussen for at ydmygelsen ikke bliver større.
Senest rettet af Ravnen 20. mar 2006, 22:46, rettet i alt 1 gang.
-
bsj
Re: Klasseforskel - Flot gutter!
Fuldstændig Enig!
Bliver spændende at set hvilket mandskab ER stiller med på Torsdag, vil selv sige at vi bør stille med et bedre hold end vi gjorde det i Parken.
Hvis vi kan spille som vi gjorde idag tror jeg der er en finale plads i vente til FCM
Vil slutte af med som ravnen skrev: Flot Gutter!
Bliver spændende at set hvilket mandskab ER stiller med på Torsdag, vil selv sige at vi bør stille med et bedre hold end vi gjorde det i Parken.
Hvis vi kan spille som vi gjorde idag tror jeg der er en finale plads i vente til FCM
Vil slutte af med som ravnen skrev: Flot Gutter!
-
Ravnen
Jeg synes vi på torsdag skal stille med nøjagtig de samme startende elleve som i dag, og så få noget kontinuitet. Erik kan vel bevilge en fridag i morgen, og beordre at de bruger dagen til at slappe af i, og så blot let træning tirsdag og onsdag for dem som var med i dag. Det burde være muligt at restituere på tre dage.
-
Jesper BW1100
Frank var ikke flyvende i dag, men synes det går fremad med ham. Han skal have nogle minutter i benene, så tror jeg det kommer. Så i mine øjne ville det være dumt at smide ham på bænken når Poku og DN er skadede!
-
FCMadZ
Jeg synes Frank gjorde det hæderligt..
Ikke så målfarlig, men var bl.a. med nede og rydde op på midtbanen.
Ikke så målfarlig, men var bl.a. med nede og rydde op på midtbanen.
-
FCMadZ
Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes vi på torsdag skal stille med nøjagtig
> de samme startende elleve som i dag, og så få
> noget kontinuitet. Erik kan vel bevilge en fridag
> i morgen, og beordre at de bruger dagen til at
> slappe af i, og så blot let træning tirsdag og
> onsdag for dem som var med i dag. Det burde være
> muligt at restituere på tre dage.
>
> Ravnen
>
> --- Happines is not a station you arrive at, but a
> manner of travelling ---
Enkelte udskiftninger vil vel ikke gøre noget.. Så som at få Traore til at spille i stedet for Femi fra start
-------------------------------------------------------
> Jeg synes vi på torsdag skal stille med nøjagtig
> de samme startende elleve som i dag, og så få
> noget kontinuitet. Erik kan vel bevilge en fridag
> i morgen, og beordre at de bruger dagen til at
> slappe af i, og så blot let træning tirsdag og
> onsdag for dem som var med i dag. Det burde være
> muligt at restituere på tre dage.
>
> Ravnen
>
> --- Happines is not a station you arrive at, but a
> manner of travelling ---
Enkelte udskiftninger vil vel ikke gøre noget.. Så som at få Traore til at spille i stedet for Femi fra start
-
Altoriso
ja Frank var faktisk ganske godt spillende idag !
Helt klart det bedste vi har set fra ham meget længe - han kæmpede bravt, og viste også nogle ganske pæne tekniske detaljer
Jeg tror at han er på vej mod formen efter hans mange skader
Helt klart det bedste vi har set fra ham meget længe - han kæmpede bravt, og viste også nogle ganske pæne tekniske detaljer
Jeg tror at han er på vej mod formen efter hans mange skader
-
Skov
Jeg synes at femi spillede fint i dag... han smed godt nok bolden væk nogle gange, men det var ikke kun ham der gjorde det!
-
Klauzito
Helt klart, holdet spillede sgu OK i dag, MEN hold kæft hvor var det dårlig udnyttelse af chancerne.
Frank er jo laangt fra tidligere tiders form og Klaus Kærgaard er tilbage som vi kender ham fra Viborg tiden. Som det ser ud lige nu har vi ingen klasseangriber og får vi ikke fat i en der kan hagle de der 15-20 mål ind på en sæson, så har vi heller ikke meget at gøre i næste sæson. Vi mangler simpelthen 1 eller gerne 2 bombere!
Frank er jo laangt fra tidligere tiders form og Klaus Kærgaard er tilbage som vi kender ham fra Viborg tiden. Som det ser ud lige nu har vi ingen klasseangriber og får vi ikke fat i en der kan hagle de der 15-20 mål ind på en sæson, så har vi heller ikke meget at gøre i næste sæson. Vi mangler simpelthen 1 eller gerne 2 bombere!
-
Dahl Nielsen
Ja, vi mangler helt klart en decideret bomber. Hvis ikke Frank kan holde sig skadesfri, og selvfølgelig løfte sit niveau igen, så ved jeg ikke hvem i truppen det skulle være. Måske man skulle købe Niels Lodberg i Horsens? 
Husker at vi, for nogen tid siden, havde Hördur Sveinsson til prøvetræning. Jeg var selv ret begejstret for hans kvaliteter, og mente at vi godt kunne skrive en midlertidig kontrakt med ham.
Det gjorde vi ikke, og nu har han scoret 4 mål i 2 kampe for Silkeborg. I øvrigt hans første 2 kampe for klubben.
Men spørgsmålet er, om det ikke bare er her i begyndelsen, at han er flyvende. Han kan vel ikke holde det niveau?
FCM - AGF 2-0... Godt, FC..!
Dahl Nielsen
Husker at vi, for nogen tid siden, havde Hördur Sveinsson til prøvetræning. Jeg var selv ret begejstret for hans kvaliteter, og mente at vi godt kunne skrive en midlertidig kontrakt med ham.
Det gjorde vi ikke, og nu har han scoret 4 mål i 2 kampe for Silkeborg. I øvrigt hans første 2 kampe for klubben.
Men spørgsmålet er, om det ikke bare er her i begyndelsen, at han er flyvende. Han kan vel ikke holde det niveau?
FCM - AGF 2-0... Godt, FC..!
Dahl Nielsen
-
FCMadZ
Han kan sikkert godt holde niveau, men ikke sikkert han scorer 2 mål i hver kamp.
Og hvis vi havde skrevet kontrakt med ham var det jo heller ikke en garanti for at han havde spillet godt her..
Og hvis vi havde skrevet kontrakt med ham var det jo heller ikke en garanti for at han havde spillet godt her..
-
Dahl Nielsen
Jeg siger heller ikke på noget tidspunkt, at han ville have passet ind i vores spilsystem.
Det jeg siger er, at jeg dengang var begejstret over ham, og nu hvor han så har lagt fantastisk ud i Silkeborg, så begynder man jo at tænke, om man har smidt en guldfugl væk.
Dermed ikke sagt at han nødvendigvis kunne få succes i FC Midtjylland.
Dahl Nielsen
Det jeg siger er, at jeg dengang var begejstret over ham, og nu hvor han så har lagt fantastisk ud i Silkeborg, så begynder man jo at tænke, om man har smidt en guldfugl væk.
Dermed ikke sagt at han nødvendigvis kunne få succes i FC Midtjylland.
Dahl Nielsen
-
Altoriso
Kampen genudsendes på VS1 tirsdag
For Jer som har lyst OG tid, så vises kampen på Viasat Sport 1 imorgen tirsdag kl 13