FCM tabte

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

FCM tabte

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

FCM tabte træningskampen idag mod VFF med 4-1...ikke alt for godt

Forza FCM
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 3. mar 2005, 12:39, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: FCM tabte

Indlæg af Peter Ross »

http://www.dr.dk/Regioner/Vest/Nyheder/ ... 185655.htm

Dybt elendigt !
Jeg er ligeglad med, at det "kun" er en træningskamp, man taber bare ikke til VFF !

Peter Ross

avn

Indlæg af avn »

Her er lige et par dumsmarte kommentarer fra de brækfarvede vff'ere på greenpride.dk/forum:

VFF - FCV: 4-1
Har lige hørt resultat fra spillerbussen... Så kan de fandme lære det.. Dette resultat sammenholdt med træningskampene i Florida tyder da på at vores guder er på vej frem...

TRÆNINGSKAMP for satan.
Vi spiller ikke venskabskampe mod FCM

Rigtigt fedt med en sejr over vestjyderne. super vff f**k så kan de lære det!!

Jeg sad og så FCM - AB og min kæreste spurgte hva "FCM's logo skulle forestille" en "ulv" sagde jeg "Nåh.. det ligner altså mere en ko!"

That's more like it........ Alt for fedt- så slipper vi også for at grissebasserne kommer rendende her og spammer os....
Mon der er nogen der savner Zzzzidan????
Godt nok er det kun en træningskamp, men what the f... - jeg fryder mig alligevel....

Ganske enkelt for fedt! Glæder mig dog til at høre hvilken opstilling indavlet stillede op i og hvilke undskyldninger Ravnen og co. har!

JesperK

Indlæg af JesperK »

Hvis det er noget, der er dumsmart, så er det da at spilde tid på først at læse det på deres forum og dernæst kopiere det herind...

For fanden i jammervæltsbugten altså, who cares?

Vores undskyldning er, at vi åbenbart er pivringe lige nu og at vi har 14 dage til at vende det.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Hvorfor kalder de os vestjyder???? Er det fordi at vi har et samarbejde med vestjyske klubber.....

Fordi Herning og Ikast er da Midtjylland.....

Eller hvad????????

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

jakob88 skrev:
-------------------------------------------------------

>
> Fordi Herning og Ikast er da Midtjylland.....
>
> Eller hvad????????

Det er nemlig helt rigtigt, men det får du vist ikke dem til at indrømme ;-)

YahooSeeker [Bot]

Kan vi ikke få gutterne til at tage sig sammen når vi spiller mod de muggrønne svin??? Synes det er træls vi skal tabe til dem!!! Man taber bare ikke til de brækgrønne!!!

The-Ulv

PS: Såret ulv!!

faurby (Fcm)

Indlæg af faurby (Fcm) »

Tjaaa jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det.......ja vi tabte men hvem ved hvordan vi tabte ?? kan jo være vi skulle ha afprøvet divers ting osv.....Så vis Vff kan kan gå helt op i "limningen" over at de vandt så lad de små børn dog glæde sig over det..........Jeg er sikker på at tændingen er helt anderledes når vi går på banen imod fck .......;o)

så tag det med et gran salt........det er trosalt kun en "venskabskamp" ;o)

Mvh.Michael

avn

Indlæg af avn »

JesperK skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis det er noget, der er dumsmart, så er det da
> at spilde tid på først at læse det på deres forum
> og dernæst kopiere det herind...
>
> For fanden i jammervæltsbugten altså, who cares?
>
> Vores undskyldning er, at vi åbenbart er pivringe
> lige nu og at vi har 14 dage til at vende det.

Hvis der er noget der er dumsmart, så er det da at spilde tid på at læse noget man ikke har interesse for, og derefter komme med et mavesurt opstød over det !

JesperK

Indlæg af JesperK »

Nu er det sådan, at alt per definition er interessant herinde indtil andet er bevist.

Jeg kan ikke fatte, hvad du får ud af, at nedgøre nogle grønne nisser, der bruger deres tid på at nedgøre os/klubben/vestjylland og i det hele taget har et kompleks over FCM. Men fair nok, det må du selvom - jeg vil bare ha lov til at kommentere det, når det foregår herinde.

Og så er der lige det teknisk vanskelige i at "un-læse" noget, man allerede har læst.. :) - kan jo altså ikke stoppe, når først man er i gang herinde.

Hr: Larsen

Indlæg af Hr: Larsen »

host undskylding host host :D

udfra hvad jeg kan læse på VFF´s forum så stillede de blandt andet op med et alternativ forsvar. Så i var ikke ene om (hvis det var tilfældet) at eksperminterer :D

YahooSeeker [Bot]

Uanset hvordan VFF og vi stiller op, så var det jo bare en træningskamp. At det selvfølgelig altid er bedst at vinde den, og der er noget håneret, samt et tegn på om truppen er på rette vej, så er den jo ikke så vigtig at der skal undskyldninger og alt muligt på bordet, hvis man taber den.

Så køb dig en halspastil i stedet for at se det som den vigtigste kamp i året, som Faurby bare må undskylde... ;-)

faurby (Fcm)

Indlæg af faurby (Fcm) »

Hr.Larsen skrev:

host undskylding host host :D

---------------------------------------------------------------------------------

Nope det er ik en undskyldning det er fakta ;o) og ja tag lige noget hostesaft til den slemme hoste ;o)

mvh.michael

Besvar