Simon Poulsen ude i 3-4 uger
-
Peter Ross
Simon Poulsen ude i 3-4 uger
Simon Poulsen har pådraget sig en menisk-skade, som vil holde ham ude i de næste 3-4 uger.
Winston Reid skulle være klar til at træne med i slutningen af denne uge, mens Ulrik Lindkvist er klar til 1. holdet om ca. 1 måned, hvilket også gælder for Christian Traoré.
Kilde: Herning Folkeblad
Peter Ross
Winston Reid skulle være klar til at træne med i slutningen af denne uge, mens Ulrik Lindkvist er klar til 1. holdet om ca. 1 måned, hvilket også gælder for Christian Traoré.
Kilde: Herning Folkeblad
Peter Ross
Senest rettet af Peter Ross 22. feb 2006, 19:02, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Simon Poulsen ude i 3-4 uger
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Simon Poulsen har pådraget sig en menisk-skade,
> som vil holde ham ude i de næste 3-4 uger.
Lort
> Winston Reid skulle være klar til at træne med i
> slutningen af denne uge
Fint
> mens Ulrik Lindkvist er
> klar til 1. holdet om ca. 1 måned, hvilket også
> gælder for Christian Traoré.
Hvad menes der med det? - fuldt kampklare, så de kan være med i kampene, eller at de kan begynde at træne med om 1 måned?
Kent
> Simon Poulsen har pådraget sig en menisk-skade,
> som vil holde ham ude i de næste 3-4 uger.
Lort
> Winston Reid skulle være klar til at træne med i
> slutningen af denne uge
Fint
> mens Ulrik Lindkvist er
> klar til 1. holdet om ca. 1 måned, hvilket også
> gælder for Christian Traoré.
Hvad menes der med det? - fuldt kampklare, så de kan være med i kampene, eller at de kan begynde at træne med om 1 måned?
Kent
-
Peter Ross
Re: Simon Poulsen ude i 3-4 uger
Det stod lidt kryptisk (både i HF og fra min side), men jeg vil mene, det er fuldt kampklar.
Ulrik spillede trods alt med i lørdags, så det vil virke mest logisk, hvis der menes kampklar
Peter Ross
Ulrik spillede trods alt med i lørdags, så det vil virke mest logisk, hvis der menes kampklar
Peter Ross
-
BW - 665
Re: Simon Poulsen ude i 3-4 uger - Erstatning?
Hmm... Har svært ved umidlbart at se hvem der skulle være en kvalificeret erstatning for en af de, efter min mening, bedste venstre kantspillere i suppen.
Nikolaj Jørgensen? Leon Jessen? Mener ærligt talt ikke NJ kan udfylde den rolle tilfredsstillende, mht. JL så var det måske en mulighed... Er dog lidt i tvivl.
Nikolaj Jørgensen? Leon Jessen? Mener ærligt talt ikke NJ kan udfylde den rolle tilfredsstillende, mht. JL så var det måske en mulighed... Er dog lidt i tvivl.
-
Peter Ross
Claus Madsen ?
Peter Ross - Sy, sy, sy !!
Peter Ross - Sy, sy, sy !!
-
BW - 665
Nååå ja, ham havde jeg da glemt... Ja det var måske slet ikke så dumt, når han nu kan spille venstreback, ja hvorfor så ikke 
-
Skov
Jeg vil også sige Claus M. Også have Tyge på højre!
-
kenny
Skov skrev:
> Jeg vil også sige Claus M. Også have Tyge på
> højre!
>
> /Skov
Thyge skal ikke væk fra maskinrummet...så hellere Siv som sub for Dennis S
> Jeg vil også sige Claus M. Også have Tyge på
> højre!
>
> /Skov
Thyge skal ikke væk fra maskinrummet...så hellere Siv som sub for Dennis S
-
Mose
Han har faktisk været venstrekant i de sidste RL kampe, hvor han gjorde det fint.
-
Takito
men fordi at Simon P er væk. Ser jeg ingen grund til at holde Dennis ude af truppen. Synes han er en af vores bedste offensive kræfter lige for tiden. Så behold da ham på højre kanten og lad thyge blive på midten og sæt Claus ud på venstre
-
YahooSeeker [Bot]
-
Simon
Hekler skrev:
> Akeem?
Han må da ikke spille endnu?
Fylder han ikke først 18 i midten af marts?
Kunne ellers være spændende at se ham... Han er i hvert fald hurtig!
> Akeem?
Han må da ikke spille endnu?
Fylder han ikke først 18 i midten af marts?
Kunne ellers være spændende at se ham... Han er i hvert fald hurtig!
-
YahooSeeker [Bot]
Simon skrev:
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Akeem?
>
> Han må da ikke spille endnu?
>
> Fylder han ikke først 18 i midten af marts?
>
> Kunne ellers være spændende at se ham... Han er i
> hvert fald hurtig!
Uha det skal jeg ikke kunne sige.
Men han er meget interessant. Jeg troede først han skulle være en ny Pimpong, men han har altså ikke det antrit, men det er der jo ingen der har. Han er til gengæld hurtigere tror jeg, sådan over nogle meter og minder lidt i spillestil om Claus Madsen. Han spiller godt ind i banen og sammen med de andre på midten. Han deltager også i det defensive spil og er slet ikke ked af at blive beskidt.
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Akeem?
>
> Han må da ikke spille endnu?
>
> Fylder han ikke først 18 i midten af marts?
>
> Kunne ellers være spændende at se ham... Han er i
> hvert fald hurtig!
Uha det skal jeg ikke kunne sige.
Men han er meget interessant. Jeg troede først han skulle være en ny Pimpong, men han har altså ikke det antrit, men det er der jo ingen der har. Han er til gengæld hurtigere tror jeg, sådan over nogle meter og minder lidt i spillestil om Claus Madsen. Han spiller godt ind i banen og sammen med de andre på midten. Han deltager også i det defensive spil og er slet ikke ked af at blive beskidt.
-
Chap - FCM4EVER
Argh det kan sku ikke passe, at det skadeslort skal forsætte :/ Og nu er, efter min mening, en af vores bedste spillere så ude i 4 uger, fedt!
-
Mose
Akeem Agbetu tror jeg også på.
Som jeg ser det er han bedre med bolden end Pimpong og virker mere afslutningsstærk, men ellers er sammenligningen med Pimpong nærliggende.
Agbetu, Salami og Collins spår jeg alle til en del spilletid fra 2007. Hvor tidligt de får chancen bliver spændende at se, men umiddelbart vil jeg vurdere at de stadig kan udvikle sig meget på DS.
Som jeg ser det er han bedre med bolden end Pimpong og virker mere afslutningsstærk, men ellers er sammenligningen med Pimpong nærliggende.
Agbetu, Salami og Collins spår jeg alle til en del spilletid fra 2007. Hvor tidligt de får chancen bliver spændende at se, men umiddelbart vil jeg vurdere at de stadig kan udvikle sig meget på DS.