Kommentarer til "Afsløring"...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

Kommentarer til "Afsløring"...

Indlæg af Kim »

Det er den gamle sang om igen.....

FCM er bare ikke særlig interessant udover "regions-grænsen", derfor gider Kanal5 ikke vise midtjylland live..

Med vores efterår i tankerne kan jeg måske forstå det, og - ja - kampdagene og tidspunkterne er åbenbart fastsat, selvom det da ville være lækkert om en kamp kunne rykkes til fredagaften eller onsdag, hvis det sikrede tv-transmission...

Men som fcm.dk skriver - så må det da for faen være muligt at få en kvartfinale på skærmen...

BW #456
Senest rettet af Kim 17. feb 2006, 04:01, rettet i alt 1 gang.

tgjensen

Re: Kommentarer til "Afsløring"...

Indlæg af tgjensen »

Som det står nu kan vi godt risikere at der kommer fire danske hold i kvartfinalerne, og så skal du nok ærligt talt ikke regne med at se FCM på skærmen, med mindre vi da render ind i BIF eller FCK.

Møller

Indlæg af Møller »

Næh, de gider ikke vise os "live", men der kommer da trods alt en halv times sammendrag fra både Brøndby & AaB´s kampe, efter at de har vist hele FCK-kampen.

Hvis vi er heldige, nævner de måske resultatet af vores kamp, når sammendraget fra AaB er blevet vist klokken "lort".

Jeg trøster mig med, at det er fordi vi er så suveræne, at al spændingen er væk...

Måske skal vi alligevel håbe på at trække FCK & Brøndby i kvart- og semifinalen, så kommer der måske endda også mere end et ritzau-referat i BT & EB.

Møller

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi må satse på Finalen, så kan Kanal 5 da ikke løbe fra at skulle vise vores kamp! :-D

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

"Kanal 5's dækning af finalen i Royal League er blevet aflyst til fordel for to en halv times direkte transmission fra Brøndbys træningsfaciliteter."

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

tgjensen skrev:
-------------------------------------------------------
> "Kanal 5's dækning af finalen i Royal League er
> blevet aflyst til fordel for to en halv times
> direkte transmission fra Brøndbys
> træningsfaciliteter."

ROFL

Ja det skulle ikke komme bag på mig om det skete :-D

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Programmet for Kanal 5 i aften:

19.30 Fodbold: FC København-Kalmar FF, direkte
22.30 Fodbold: Lillestrøm-Brøndby, sammendrag
23.00 Fodbold: AaB-IFK Göteborg, sammendrag

Email-adressen er: info@kanal-5.dk - hvis nogen skulle have lyst til at sende dem et par ord om det manglende sammendrag...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hmm smart. Når man sender en mail til denne email-adr. som de selv oplyser på deres hjemmeside. Så får man en besked retur om at adressen ikke findes.

Jorden kalder Kanal 5!

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Prøv evt kanal5sport@kanal5sport.dk

Mail sendt og sendt!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg havde faktisk en med i bilen mod Sjælland idag, som rent faktisk har haft sendt en mail til dem, hvor de svarede, at det til dels var FCM´s egen skyld, da det var noget med at de havde solgt rettighederne til at canal digital (altså + mv ) , så det lød som om at de ikke helt kunne gøre så meget, qua at de kun måtte vise et bestemt antal kampe..

Kringlet, ja; men det kan jo være at nogen af jer andre får et svar :-)

Besvar