Lille Brian skal i skole og er skal de fortælle hvad deres fædre laver. Alle de andre fædre er brandmænd, politimænd, politikere osv.
Da det bliver lille Brians tur, stiller han sig stolt op og fortæller. "min far er eksotisk danser i en bøsseklub, hvor han tager alt tøjet af foran andre mænd. Og hvis tilbuddet er godt, så tager han med ind på et billigt hotel og fjoller rundt med ham hele natten.
Lærerinden tager chokeret lille Brian med udenfor og spørger "er det virlelig sandt lille Brian?"
Brian svarer "Nej, men jeg er flov over at sige, at han spiller fodbold i VFF"
God uge folkens..
Ege
Lille joke!
-
Jannick
Re: Lille joke!
Københavns Zoo fik en ny hun-gorilla for ikke så lang tid siden. Det var meningen at den skulle indgå i et avlsprogram, men efter en måneds tid er der stadig ingen af hannerne der har været på hende og dyrepasser Olsen er ved at løbe tør for ideér, da han kommer i tanke om hans gamle klassekammerat Brøndby-Brian. Olsen ringer til Brøndby-brian og forklarer at der ikke rigtig er gang i parringslegene i gorillaburet og at han har brug for Brøndby-brians hjælp. Men Brian er jo godt klar over at det er en speciel opgave så han spørger Olsen om hvor meget det rykker i kr og ører. Olsen står med et problem han skal have løst hurtigst muligt så uden tøven siger han 2500kr. Brøndby-Brian kigger på Olsen og siger at det ikke lige var hvad han havde forestillet sig, men at han gerne lige vil tænke over det. De aftaler så at Brian skal kigge forbi dagen efter.
Dagen efter kommer Brøndby-brian forbi som han havde lovet og fortæller at han gerne vil hjælpe Dyrepasser-Olsen. Kort tid efter hopper Brian ind til hun-gorillaen og der bliver gået til makronerne i en sådan grad at det påvirker dyrene at Brian kommer kravlende ud på alle fire. Sveden hagler ned af Brøndby-Brians pande og han har svært ved at få vejret.
Olsen siger så: "Jaaaa det må jeg sige.....du har gjort hvad du skulle så det kunne være at vi skulle få ordnet pengesagerne".
Brian kigger på Olsen og svarer: "Ja den tid skulle jo komme....men kan jeg ikke vente med at betale til efter den første.
Dagen efter kommer Brøndby-brian forbi som han havde lovet og fortæller at han gerne vil hjælpe Dyrepasser-Olsen. Kort tid efter hopper Brian ind til hun-gorillaen og der bliver gået til makronerne i en sådan grad at det påvirker dyrene at Brian kommer kravlende ud på alle fire. Sveden hagler ned af Brøndby-Brians pande og han har svært ved at få vejret.
Olsen siger så: "Jaaaa det må jeg sige.....du har gjort hvad du skulle så det kunne være at vi skulle få ordnet pengesagerne".
Brian kigger på Olsen og svarer: "Ja den tid skulle jo komme....men kan jeg ikke vente med at betale til efter den første.