Realistisk set, så betyder resultatet i dag heller ikke det helt store for os. Med en sejr på torsdag er førstepladsen sikker, så det er bedre at A-kæden er 100 procent klar der.
FCM - Vålerenga i radioen?
-
Altoriso
Re: FCM - Vålerenga i radioen?
Det virker til at Dennis har været indblandet i et par situationer, så må vi jo bare håbe at han får lidt mere ud af det idag
Er sgu ked af at den ikke bliver vist nogle steder, når man nu har alle kanalerne...
Er sgu ked af at den ikke bliver vist nogle steder, når man nu har alle kanalerne...
-
ulv865
startopstilling ifølge VG.no
Rasmussen
- Jessen, Hansen, Troest, Daugaard -
Simon Poulsen, Mikkelsen, Svenne Poulsen, Sørensen - Bak Nielsen, D. Nielsen.
Reserver:
Heinze, Thomasberg, Kærgård, Thygesen, Kristensen, Ajilore.
-
Kent
- når det er sagt, så så jeg naturligvis gerne at vi kørte en uafgjort hjem i dag, så er 2. pladsen + kvartfinale sikker. Ikke mindst ville det være rart at holde nullet bagude.
-
checkmates
Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle hive sejren hjem, de kan godt drengene, tro på det.
-
Kent
Det ville naturligvis også være det optimale, men det er trods alt de norske mestre på udebane, på et underlag, som de nok kender bedre end os. Samtidig har de ryggen mod muren, og skal satse. Jeg vil være tilfreds med uafgjort, men siger da ikke nej til en sejr.