nogen der har læst Herning folkeblad???
-
YahooSeeker [Bot]
Re: nogen der har læst Herning folkeblad???
Nå det er der ikke?? Tænk, det var jeg slet ikke klar over...
-
YahooSeeker [Bot]
Og desuden har du da så evig U-ret i at det er "forrygende ligegyldigt hvilken klub han taler for felisan... Det er jo lige netop pga at han er ÅGF´er at det er upassende! Der er vel ikke en klub i danmarkshistorien, der har præsteret SÅ ringe tal, SÅ mange år i træk... Danmarks Næst største by ha,ha!! Danmarks ringeste hold ha,ha!!
Wolfmann
Ordsprog til Meng ÅGF: Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus!! Husk det til når sæsonen slutter...
Wolfmann
Ordsprog til Meng ÅGF: Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus!! Husk det til når sæsonen slutter...
-
Claus (BW#1145)
Meng er da velkommen til at skrive om økonomi, han har jo ikke hørt om andet de sdiste mange år. Samtidig synes jeg ikke at han kaster med sten, men kommer med sin mening om tingene, og skriver hvad og hvorfor han tror at det er som det er.
Der er andre herinde der burde se om de kunne lave indlæg med samme kvalitet.
Der er andre herinde der burde se om de kunne lave indlæg med samme kvalitet.
-
kopien
Synes nu bare du skulle holde dit debat niveau på et sobert og voksent niveau i stedet for det der latterlige noget..
At Meng er fan af AGF er vel hans egen sag, derfor skal han da ikke høre på alt muligt lort blot fordi han nævner noget om vores økonomi..
At Meng er fan af AGF er vel hans egen sag, derfor skal han da ikke høre på alt muligt lort blot fordi han nævner noget om vores økonomi..
-
YahooSeeker [Bot]
Meng(AGF) er da i sin frie vilje til at ytre sig som han lyster! Det skal der ikke sættes en finger på. Slet ikke i disse dage..
Det jeg skrev, var ment som en lille provokation (for sjov), men man skal åbenbart "vare sin mund" herinde, for ikke at blive udsat for hetz af "ulvelogen". Troede at der var ytringsfrihed på BW´s hjemmeside, men...??
Til Claus: Skal nok opføre mig mere voksent og sobert i mit næste indlæg, hvis dette kan redde din dag!
Til kopien: Syntes ikke dit indslag til mig, var ret meget bedre end mit til Meng!
P.S: Skal man absolut holde af alle uanfægtet klub og meninger???
TWC: The Werewolf Connection on the prowl eating opponents since 1999
Det jeg skrev, var ment som en lille provokation (for sjov), men man skal åbenbart "vare sin mund" herinde, for ikke at blive udsat for hetz af "ulvelogen". Troede at der var ytringsfrihed på BW´s hjemmeside, men...??
Til Claus: Skal nok opføre mig mere voksent og sobert i mit næste indlæg, hvis dette kan redde din dag!
Til kopien: Syntes ikke dit indslag til mig, var ret meget bedre end mit til Meng!
P.S: Skal man absolut holde af alle uanfægtet klub og meninger???
TWC: The Werewolf Connection on the prowl eating opponents since 1999
-
Kent
Wolfmann skrev:
-------------------------------------------------------
> Troede at der var ytringsfrihed på
> BW´s hjemmeside, men...??
>
Prøv at læs den første linie under regler på denne side:
http://www.ulvegraven.dk/
Her er den kopieret ind, hvis ikke du gider se efter:
"Regler:
Der er ikke ytringsfrihed på Ulvegraven."
Så tro du bare om igen
Kent
-------------------------------------------------------
> Troede at der var ytringsfrihed på
> BW´s hjemmeside, men...??
>
Prøv at læs den første linie under regler på denne side:
http://www.ulvegraven.dk/
Her er den kopieret ind, hvis ikke du gider se efter:
"Regler:
Der er ikke ytringsfrihed på Ulvegraven."
Så tro du bare om igen
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Okay.. Jamen så tak da!! Var lige gået min næse forbi 
Jeg tror så lige om igen.. hehe
Jeg tror så lige om igen.. hehe
-
Meng(AGF)
Micco, du misforstår mig lidt, tror jeg
Jeg skrev ikke, at Thygesen ryger på en fri transfer. Det jeg mente var, at med det han har vist indtil videre, er han pt. ikke en type, der tiltrækker et større mio-bud (>4 mio). Indtil videre har han spillet godt for jer, men det er på et hold, der har været ringe meget af tiden - hvis han spillede godt mod CSKA, kunne det hjælpe ham meget på vej (husker ikke om/hvordan Thygesen spillede mod CSKA). Spiller han et blændende U-EM, kan han også af den vej tiltrække et større bud. Men pt. mener jeg at han er en lovende spiller, der mangler at blive prøvet af i et lidt større pres og en mere krævende sammenhæng, end hvad FCM kan præstere. Han er da utvivlsomt et talent, men i jeres situation osv. er det ikke noget man tjener 10 mio på her og nu.
Mht. mine forskellige kommentarer om jeres økonomi og risiko for at rykke ned, så er min egen klub i høj grad også i skudlinjen i de sammenhænge. Det er der naturligvis intet i vejen for at påpege, men jeg mener det vil være forkert at benytte til at fjerne fokus fra FCMs situation, som det også bliver skrevet af andre i tråden. Det er da lidt bekymrende, at i ikke har fået mere ud af Zidan, end i har (selv med Ørlegaards bondefangeri af investorer og AB), og det får da også nogle klokker til at ringe, når man ser jeres klub annoncere storudsalg på talenterne.
Jeg skrev ikke, at Thygesen ryger på en fri transfer. Det jeg mente var, at med det han har vist indtil videre, er han pt. ikke en type, der tiltrækker et større mio-bud (>4 mio). Indtil videre har han spillet godt for jer, men det er på et hold, der har været ringe meget af tiden - hvis han spillede godt mod CSKA, kunne det hjælpe ham meget på vej (husker ikke om/hvordan Thygesen spillede mod CSKA). Spiller han et blændende U-EM, kan han også af den vej tiltrække et større bud. Men pt. mener jeg at han er en lovende spiller, der mangler at blive prøvet af i et lidt større pres og en mere krævende sammenhæng, end hvad FCM kan præstere. Han er da utvivlsomt et talent, men i jeres situation osv. er det ikke noget man tjener 10 mio på her og nu.
Mht. mine forskellige kommentarer om jeres økonomi og risiko for at rykke ned, så er min egen klub i høj grad også i skudlinjen i de sammenhænge. Det er der naturligvis intet i vejen for at påpege, men jeg mener det vil være forkert at benytte til at fjerne fokus fra FCMs situation, som det også bliver skrevet af andre i tråden. Det er da lidt bekymrende, at i ikke har fået mere ud af Zidan, end i har (selv med Ørlegaards bondefangeri af investorer og AB), og det får da også nogle klokker til at ringe, når man ser jeres klub annoncere storudsalg på talenterne.