Utilfredsstillende overskud
-
YahooSeeker [Bot]
Utilfredsstillende overskud
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Man kan læse at FCM havde forventet at sælge en spiller, hvem mon det er man havde forventet at afhænde?
Man kan læse at FCM havde forventet at sælge en spiller, hvem mon det er man havde forventet at afhænde?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 7. feb 2006, 20:44, rettet i alt 1 gang.
-
Søren Ross
Re: Utilfredsstillende overskud
Jeg tror det er Ulrik Lindkvist, Der var en del rygter fremme om at han var på vej afsted.
Dog lykkedes det ikke i denne omgang, men mon ik han smutter senere så - desværre ?
Ross/
Dog lykkedes det ikke i denne omgang, men mon ik han smutter senere så - desværre ?
Ross/
-
Cortez
Uden at have noget at have det i, så er mit gæt Kristian Bak (KB).
Jeg synes ikke rigtigt, jeg kan gennemskue ERs dispositioner mht. KB - eller måske rettere mangel på samme.
Men nu har KB selvfølgelig også været med Ligalandsholdet den seneste tid...
Cortez
Jeg synes ikke rigtigt, jeg kan gennemskue ERs dispositioner mht. KB - eller måske rettere mangel på samme.
Men nu har KB selvfølgelig også været med Ligalandsholdet den seneste tid...
Cortez
-
Lars EC
Hvorfor er overskudet ikke større? Forventer ledelsen at vi vinder ligaen med det holdt, vi kan stille med nu? Vi har et talenthold, og derfor kan vi ikke forvente andet end ren overlevelse i ligaen. Jeg vil personligt gerne se os i toppen, men jeg er også realist. Skal vi være i toppen, så skal vi også købe ind som andre klubber i toppen. Bare se på Brøndby, FCK og Aab. For dens sags skyld også de grønne grise fra Viborg, der også har hørt på sig.
Derfor er det ren overlevelse i år. Vi kan tidligst sætte målsætninger næste år.
Vi har rigtig, rigtig mange gode talenter vi skal have spillet ind på holdet. Ingen skal sælges til sommer. Der er ingen i truppen, der har den rigtige værdi p.t.
Kom nu Midtjylland!!!!!!
Derfor er det ren overlevelse i år. Vi kan tidligst sætte målsætninger næste år.
Vi har rigtig, rigtig mange gode talenter vi skal have spillet ind på holdet. Ingen skal sælges til sommer. Der er ingen i truppen, der har den rigtige værdi p.t.
Kom nu Midtjylland!!!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Ja, jeg tror også at det er Kristian Bak de regnede med at afhænde..
Ørgård fik nok ikke rigtigt noget der ku give et større plus på bundlinien for Michael Hansen ;o)
Ørgård fik nok ikke rigtigt noget der ku give et større plus på bundlinien for Michael Hansen ;o)
-
micco
Hva blev der egentligt af de har mio???
http://herningfolkeblad.dk/artikel_19571.html
Når man allerede kanligge i nul omkring halvårsregnskabet i en periode hvor man har lavet den største handel i klubbens historie, så ser det hele vist ik så lysegrønt ud oder?!
micco
Når man allerede kanligge i nul omkring halvårsregnskabet i en periode hvor man har lavet den største handel i klubbens historie, så ser det hele vist ik så lysegrønt ud oder?!
micco
-
Simon
Re: Hva blev der egentligt af de har mio???
micco skrev:
-------------------------------------------------------
> http://herningfolkeblad.dk/artikel_19571.html
>
> Når man allerede kanligge i nul omkring
> halvårsregnskabet i en periode hvor man har lavet
> den største handel i klubbens historie, så ser det
> hele vist ik så lysegrønt ud oder?!
Køb af Traoré, Svenne P, Simon P, Troest og Kærgaard kan vel nemt tilsammen komme op i nærheden af de 6-7 mio. vi fik?
>
> Når man allerede kanligge i nul omkring
> halvårsregnskabet i en periode hvor man har lavet
> den største handel i klubbens historie, så ser det
> hele vist ik så lysegrønt ud oder?!
Køb af Traoré, Svenne P, Simon P, Troest og Kærgaard kan vel nemt tilsammen komme op i nærheden af de 6-7 mio. vi fik?
-
Peter Ross
Simon skrev:
> micco skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> >
> > Når man allerede kanligge i nul omkring
> > halvårsregnskabet i en periode hvor man har
> lavet
> > den største handel i klubbens historie, så
> ser det
> > hele vist ik så lysegrønt ud oder?!
>
> Køb af Traoré, Svenne P, Simon P, Troest og
> Kærgaard kan vel nemt tilsammen komme op i
> nærheden af de 6-7 mio. vi fik?
Traoré: 0,5-1 mio. ?
Svenne P.: Fri transfer
Simon P.: 2 mio. ?
Troest: Fri transfer (?)
Kærgaard: 1 mio. incl. Frandsen til VFF
Det giver ca. 3,5-4 mio. samt lidt sign-on-fee, så der mangler stadig lidt, og der kan ryge endnu 1 mio. hvis AB vinder sagen om "udlånspengene" fra Zidan-salget, hvor de mener de har krav på 15 % af de 6 mio., som udlånet indbragte.
Peter Ross
> micco skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> >
> > Når man allerede kanligge i nul omkring
> > halvårsregnskabet i en periode hvor man har
> lavet
> > den største handel i klubbens historie, så
> ser det
> > hele vist ik så lysegrønt ud oder?!
>
> Køb af Traoré, Svenne P, Simon P, Troest og
> Kærgaard kan vel nemt tilsammen komme op i
> nærheden af de 6-7 mio. vi fik?
Traoré: 0,5-1 mio. ?
Svenne P.: Fri transfer
Simon P.: 2 mio. ?
Troest: Fri transfer (?)
Kærgaard: 1 mio. incl. Frandsen til VFF
Det giver ca. 3,5-4 mio. samt lidt sign-on-fee, så der mangler stadig lidt, og der kan ryge endnu 1 mio. hvis AB vinder sagen om "udlånspengene" fra Zidan-salget, hvor de mener de har krav på 15 % af de 6 mio., som udlånet indbragte.
Peter Ross
-
Altoriso
Hvis nu alle spillerne har fået en lille halv million i sign on fee så ryger vi da også derop af 
Men jeg ved ikke hvem der har fået, og hvorfor men det kan da ikke udelukkes, og så ved jeg jo heller ikke om de tal du skriver helt holder stik med de 100 % virkelige
Men jeg ved ikke hvem der har fået, og hvorfor men det kan da ikke udelukkes, og så ved jeg jo heller ikke om de tal du skriver helt holder stik med de 100 % virkelige
-
Peter Ross
Jeg vil gerne understrege, at de beløb som jeg har skrevet er ca. beløb alt efter hvad der var oppe i pressen vedr. priser da indkøbene fandt sted.
Peter Ross
Peter Ross