Informations Niveau
-
BW#11
Informations Niveau
Der har været meget snak om informations niveauet fra FCM side, men jeg syntes de fortjener at få meget ros efter at den nye side er kommet op at køre, har der været meget info til os fans. Sågar thomasberg har skrevet her på graven ( bliv endelig ved med det
).
Senest rettet af BW#11 1. feb 2006, 19:18, rettet i alt 1 gang.
-
Jesper - BW415
Re: Informations Niveau
Er meget meget enig, var tidligere på dagen ved at formulere noget lignende, men det blev ved tanken...
Synes virkelig at det er et suverænt højt informations niveau der er blevet lagt ud med på det nye site. En kampreferat efter en træningskamp har vi aldrig set før og så kommer det nu under 1 time efter kampen er færdigspillet...
Jeg er virkelig imponeret - hvis spillerne kan løfte deres niveau bare halvt så meget så spiller vi også i Europa til næste år:o)
Synes virkelig at det er et suverænt højt informations niveau der er blevet lagt ud med på det nye site. En kampreferat efter en træningskamp har vi aldrig set før og så kommer det nu under 1 time efter kampen er færdigspillet...
Jeg er virkelig imponeret - hvis spillerne kan løfte deres niveau bare halvt så meget så spiller vi også i Europa til næste år:o)
-
Kasper_Nielsen
Det er de små "overflædige" nyheder de er begyndt at poste - Men det er jo i virkeligheden dem som vi ynder at læse om. Det giver et større indblik i det hele.
-
hviid
Jesper - BW#415 skrev:
En kampreferat efter en træningskamp
> har vi aldrig set før og så kommer det nu under 1
> time efter kampen er færdigspillet...
>
Der var adskillige kampreferater fra træningskampe sidste år ved denne tid - også under en time efter kampen var færdigspillet - tjek selv arkivet!
En kampreferat efter en træningskamp
> har vi aldrig set før og så kommer det nu under 1
> time efter kampen er færdigspillet...
>
Der var adskillige kampreferater fra træningskampe sidste år ved denne tid - også under en time efter kampen var færdigspillet - tjek selv arkivet!
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg var lige nået at blive glad for den synlige fremgang, men...
Denne weekend viser så at det måske bare har været en kort opblomstring? Håber det bare er fordi hele FCM administrationen enten holder ferie eller er taget med på træningslejr at det er ået i stå igen.
Ideér til nyhedsemner.
Træningslejr - Hvem er med, hvordan er stedet de er, hvad skal der arbejdes på, små updates fra træningerne, sjove sociale historier, osv.
Træningskamp DS-Yng -Hvem er med, hvorfor ser holdene sådan ud, hvordan gik det.
Ligalandsholdet - Hvordan går det vores deltagere, interview om deres oplevelser indtil nu, Spillernes udbytte af turen.
U 21 - Samme som Ligalandsholdet.
Der skal ikke meget til, en opringnin til Bak og 5 min. samtale og du har en artikel der med garenti ville interessere en del og ikke mindst få det til at øles som om man komme følge med i hvad der sker omkring holdet
Denne weekend viser så at det måske bare har været en kort opblomstring? Håber det bare er fordi hele FCM administrationen enten holder ferie eller er taget med på træningslejr at det er ået i stå igen.
Ideér til nyhedsemner.
Træningslejr - Hvem er med, hvordan er stedet de er, hvad skal der arbejdes på, små updates fra træningerne, sjove sociale historier, osv.
Træningskamp DS-Yng -Hvem er med, hvorfor ser holdene sådan ud, hvordan gik det.
Ligalandsholdet - Hvordan går det vores deltagere, interview om deres oplevelser indtil nu, Spillernes udbytte af turen.
U 21 - Samme som Ligalandsholdet.
Der skal ikke meget til, en opringnin til Bak og 5 min. samtale og du har en artikel der med garenti ville interessere en del og ikke mindst få det til at øles som om man komme følge med i hvad der sker omkring holdet
-
Toksvig
Vil lige tilføje lidt information omkring nyhedsopdateringen. Vi er to studerende, som primært står for nyhederne til hjemmesiden. Vi arbejder hårdt på at skaffe nyheder så ofte som muligt. Men ind imellem er vi også meget presset af vores studie, f.eks. ved eksaminer, så derfor kan der være små perioder, hvor der ikke kommer så frygteligt meget nyt. Det håber vi selvfølgelig, at I kan bære over med. Det var bare lige lidt info......
-
YahooSeeker [Bot]
Det er jo ikke en vurdering af jeres arbejde, men snarrere af den prioriteringen som klubben foretager.
-
Altoriso
Men jeg vil gerne som jeg har skrevet før, erklære at jeg netop synes at disse journalistiske nyheder er meget spændende og velskrevne !
Så tak til Lene og de andre fra min side i hvert fald !
Jan / sjællænderen
Så tak til Lene og de andre fra min side i hvert fald !
Jan / sjællænderen
-
Nielsen
Det kunne jo også skyldes at det er weekend, som du jo netop selv skriver. Og der har man jo normalt fri fra arbejde.
Jeg syntes der er en kanon fin strøm af nyheder.
Jeg syntes der er en kanon fin strøm af nyheder.
-
YahooSeeker [Bot]
Det er fandeme ikke godt at mangle dækning i Weekenden, når nu det er en Fodboldklub det handler om!?