Dystert forår....
-
Gaston
Dystert forår....
Fandt lige denne artikel der kun er et uddrag, men det ser ud til at selv ER har svært ved at finde den positive vinkel på at vi forsøger at bygge et nyt hold op med unge spillere, samtidig med at vi skal kæmpe for overlevelse...
Så må vi fans vel bare væbne os med tålmodighed og forsøge at hjælpe "drengene"/drengene igennem foråret...?
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=5348
Så må vi fans vel bare væbne os med tålmodighed og forsøge at hjælpe "drengene"/drengene igennem foråret...?
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=5348
Senest rettet af Gaston 30. jan 2006, 13:23, rettet i alt 1 gang.
-
Martin
Re: Dystert forår....
Gaston skrev:
-------------------------------------------------------
> Fandt lige denne artikel der kun er et uddrag, men
> det ser ud til at selv ER har svært ved at finde
> den positive vinkel på at vi forsøger at bygge et
> nyt hold op med unge spillere, samtidig med at vi
> skal kæmpe for overlevelse...
> Så må vi fans vel bare væbne os med tålmodighed og
> forsøge at hjælpe "drengene"/drengene igennem
> foråret...?
>
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=5348
Ja, det virker næsten som om, at han ikke vil blive overrasket, hvis vi rykker ned... Det kunne jo være fint at prøve nogle ting af i forået, men så længe chancen for fjerde pladsen er tilstede, skal vi kæmpe med næb og klør for den...
Fremtiden lover måske slet ikke så ringe endda, lade os håbe det
Med alle de talenter...
> Fandt lige denne artikel der kun er et uddrag, men
> det ser ud til at selv ER har svært ved at finde
> den positive vinkel på at vi forsøger at bygge et
> nyt hold op med unge spillere, samtidig med at vi
> skal kæmpe for overlevelse...
> Så må vi fans vel bare væbne os med tålmodighed og
> forsøge at hjælpe "drengene"/drengene igennem
> foråret...?
>
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=5348
Ja, det virker næsten som om, at han ikke vil blive overrasket, hvis vi rykker ned... Det kunne jo være fint at prøve nogle ting af i forået, men så længe chancen for fjerde pladsen er tilstede, skal vi kæmpe med næb og klør for den...
Fremtiden lover måske slet ikke så ringe endda, lade os håbe det
-
YahooSeeker [Bot]
Nu er der jo en forskel på hvad en interviewet siger og så det som en Journalist vælger at formidle!
Hvis du forventer at det du læser i avisen er en version af sanheden så har du nok øvet lige lovlig svag kildekritik!
Hvis du forventer at det du læser i avisen er en version af sanheden så har du nok øvet lige lovlig svag kildekritik!
-
Meng(AGF)
Hekler skrev:
> Nu er der jo en forskel på hvad en interviewet
> siger og så det som en Journalist vælger at
> formidle!
> Hvis du forventer at det du læser i avisen er en
> version af sanheden så har du nok øvet lige lovlig
> svag kildekritik!
Vil det sige, at du tror ER har talt om Royal League, men journalisten har syntes at det var sjovere at skrive om Eriks nedtoning af forventningerne? Og er det løgn at "Det er en helt bevidst strategi. Vi gennemfører et generationsskifte i løbet af foråret, og man vil komme til at se en del interessante unge navne", og FCM i virkligheden har hentet en masse uinteressante ældre spillere?
Erik var vel millimeter fra at få et los i røven, fordi FCM ikke klarede sig bedre i efteråret. Samtidig er jeres økonomi ikke til forstærkninger, og en dårlig start på foråret kan involvere jer i bundstriden - derfor synes jeg der er alt mulig grund til at tror på, at journalisten har formidlet Eriks udtalelser ganske loyalt.
Personligt så jeg gerne en enig ulvegrav forvente en 4. plads, fordi så bliver det meget sjovere at følge jeres utilfredshed i foråret - men i må sgu' være realistiske og sige, at 6. pladsen vil være godt klaret.
[jeg skal naturligvis ikke tale for højt i den sammenhæng, fordi med en dårlig start kan AGF holde sig under stregen hele foråret - jeg vil være lykkelig for en 10. plads]
> formidle!
> svag kildekritik!
Vil det sige, at du tror ER har talt om Royal League, men journalisten har syntes at det var sjovere at skrive om Eriks nedtoning af forventningerne? Og er det løgn at "Det er en helt bevidst strategi. Vi gennemfører et generationsskifte i løbet af foråret, og man vil komme til at se en del interessante unge navne", og FCM i virkligheden har hentet en masse uinteressante ældre spillere?
Erik var vel millimeter fra at få et los i røven, fordi FCM ikke klarede sig bedre i efteråret. Samtidig er jeres økonomi ikke til forstærkninger, og en dårlig start på foråret kan involvere jer i bundstriden - derfor synes jeg der er alt mulig grund til at tror på, at journalisten har formidlet Eriks udtalelser ganske loyalt.
Personligt så jeg gerne en enig ulvegrav forvente en 4. plads, fordi så bliver det meget sjovere at følge jeres utilfredshed i foråret - men i må sgu' være realistiske og sige, at 6. pladsen vil være godt klaret.
[jeg skal naturligvis ikke tale for højt i den sammenhæng, fordi med en dårlig start kan AGF holde sig under stregen hele foråret - jeg vil være lykkelig for en 10. plads]
-
YahooSeeker [Bot]
Nu var min kritik ikke så specifik, det var mere en generel kommentar til, at man nok bliver noget skuffet, hvis man tror at det man læser rent faktisk er det som den interviewede har prøvet at sige.
Det kan vi vel blive enige om?
Det kan vi vel blive enige om?
-
Meng(AGF)
Så skidt da
- det sker vel ind i mellem at indhold bliver fordrejet osv.
Men du havde bare sat det op på en måde, hvor du nærmest sagde, at man ikke skulle regne med, at ER var så pessimistisk, som artiklen giver udtryk for - og i dette tilfælde tror jeg ikke ER føler sig fejlciteret - han er nok dels mere lettet over at få lov til at beholde jobbet, og samtidig bitter over, at han ikke får forstærkninger, men skal tage skraldet i foråret, og så bliver skiftet, når kontrakten løber ud (det gør den vel til sommer?)
Men du havde bare sat det op på en måde, hvor du nærmest sagde, at man ikke skulle regne med, at ER var så pessimistisk, som artiklen giver udtryk for - og i dette tilfælde tror jeg ikke ER føler sig fejlciteret - han er nok dels mere lettet over at få lov til at beholde jobbet, og samtidig bitter over, at han ikke får forstærkninger, men skal tage skraldet i foråret, og så bliver skiftet, når kontrakten løber ud (det gør den vel til sommer?)
-
YahooSeeker [Bot]
Meng(AGF) skrev:
> Så skidt da
- det sker vel ind i mellem at
> indhold bliver fordrejet osv.
>
> Men du havde bare sat det op på en måde, hvor du
> nærmest sagde, at man ikke skulle regne med, at ER
> var så pessimistisk, som artiklen giver udtryk for
> - og i dette tilfælde tror jeg ikke ER føler sig
> fejlciteret
Jeg har været i avisen en del gange, og det er ikke fordi jeg er blevet vildt fejlciteret, men derfor kan den mening der fremstår, godt være blottet totalt for relation til det indhold man har snakket om.
- han er nok dels mere lettet over at
> få lov til at beholde jobbet, og samtidig bitter
> over, at han ikke får forstærkninger, men skal
> tage skraldet i foråret, og så bliver skiftet, når
> kontrakten løber ud (det gør den vel til sommer?)
Jeg tror aldrig det havde været ideen at købe spillere her i vinterpausen, til det er truppen simpelthen for komplet. Jeg tror heller ikke det er jobbet det handler om, for uanset hvornår udløbet er (Jeg kan ikke huske hvor længe han er ansat) så ser jeg ingen tegn på at man vil lave en udskiftning. Men det er da rigtigt at der ikke er det store at se frem til. Man skal være overordenligt optimistisk hvis man tro at holdet kan nå noget somhelst i år, ud over at placere sig over midterstregen.
> Så skidt da
> indhold bliver fordrejet osv.
>
> Men du havde bare sat det op på en måde, hvor du
> nærmest sagde, at man ikke skulle regne med, at ER
> var så pessimistisk, som artiklen giver udtryk for
> - og i dette tilfælde tror jeg ikke ER føler sig
> fejlciteret
Jeg har været i avisen en del gange, og det er ikke fordi jeg er blevet vildt fejlciteret, men derfor kan den mening der fremstår, godt være blottet totalt for relation til det indhold man har snakket om.
- han er nok dels mere lettet over at
> få lov til at beholde jobbet, og samtidig bitter
> over, at han ikke får forstærkninger, men skal
> tage skraldet i foråret, og så bliver skiftet, når
> kontrakten løber ud (det gør den vel til sommer?)
Jeg tror aldrig det havde været ideen at købe spillere her i vinterpausen, til det er truppen simpelthen for komplet. Jeg tror heller ikke det er jobbet det handler om, for uanset hvornår udløbet er (Jeg kan ikke huske hvor længe han er ansat) så ser jeg ingen tegn på at man vil lave en udskiftning. Men det er da rigtigt at der ikke er det store at se frem til. Man skal være overordenligt optimistisk hvis man tro at holdet kan nå noget somhelst i år, ud over at placere sig over midterstregen.
-
Gaston
Nu er der nok forskel på om det er dig der bliver interviewet til lokalsprøjten, og så når ER bliver interviewet til et fodboldmagasin. Det ville nok ikke være den bedste måde at sikre sig historier i fremtiden ved at fejlciterer cheftrænere rundt omkring. Jeg tror ER er enig i den måde interviewet er lagt ud, nu skal vi bare koncentrerer os om at overleve og så må vi se hvor langt det rækker opad i tabellen...
-
YahooSeeker [Bot]
Gaston skrev:
> Nu er der nok forskel på om det er dig der bliver
> interviewet til lokalsprøjten, og så når ER bliver
> interviewet til et fodboldmagasin. Det ville nok
> ikke være den bedste måde at sikre sig historier i
> fremtiden ved at fejlciterer cheftrænere rundt
> omkring. Jeg tror ER er enig i den måde
> interviewet er lagt ud, nu skal vi bare
> koncentrerer os om at overleve og så må vi se hvor
> langt det rækker opad i tabellen...
Ha ha
Husker du de sidste træner der prøvede at sortere i journalisterne pga. deres konsekvente negative holdninger til ham. Richard Møller Nielsen havde trods det bedste resultat i Dansk fodbolds historien den værste medie kritik.
> Nu er der nok forskel på om det er dig der bliver
> interviewet til lokalsprøjten, og så når ER bliver
> interviewet til et fodboldmagasin. Det ville nok
> ikke være den bedste måde at sikre sig historier i
> fremtiden ved at fejlciterer cheftrænere rundt
> omkring. Jeg tror ER er enig i den måde
> interviewet er lagt ud, nu skal vi bare
> koncentrerer os om at overleve og så må vi se hvor
> langt det rækker opad i tabellen...
Ha ha
Husker du de sidste træner der prøvede at sortere i journalisterne pga. deres konsekvente negative holdninger til ham. Richard Møller Nielsen havde trods det bedste resultat i Dansk fodbolds historien den værste medie kritik.
-
Gaston
Så du mener altså ikke ER er citeret korrekt? Det må så stå for din egen regning, jeg gider i hvert fald ikke diskuterer journalistens etik når det nu er indholdet der interesserer mig...
-
YahooSeeker [Bot]
Gaston skrev:
> Så du mener altså ikke ER er citeret korrekt? Det
> må så stå for din egen regning, jeg gider i hvert
> fald ikke diskuterer journalistens etik når det nu
> er indholdet der interesserer mig...
Hvis du ikke vil diskutere det, hvorfor gør du det så? Det er da dig selv der har valgt at kommetere på mit indlæg i stedet for at vælge at tage fat i det oprindeligt oplæg?
> Så du mener altså ikke ER er citeret korrekt? Det
> må så stå for din egen regning, jeg gider i hvert
> fald ikke diskuterer journalistens etik når det nu
> er indholdet der interesserer mig...
Hvis du ikke vil diskutere det, hvorfor gør du det så? Det er da dig selv der har valgt at kommetere på mit indlæg i stedet for at vælge at tage fat i det oprindeligt oplæg?
-
Gaston
Fordi du åbentbart hellere vil anklage mig for manglende kritisk sans frem for at tage stilling til artikelen, og det gider jeg ikke bare sidde overhørigt. Men næste gang skal jeg da nok lade være med at kommenterer på dine indlæg, da du åbentbart vil diskuterer alt andet end fodbolden...
Så har jeg vist lært det jeg skulle af denne lille disputs. Hold altid øjnene på bolden, og lad være med at lade dig distraherer af modstanderens bevægelser.
Så har jeg vist lært det jeg skulle af denne lille disputs. Hold altid øjnene på bolden, og lad være med at lade dig distraherer af modstanderens bevægelser.
-
YahooSeeker [Bot]
Gaston skrev:
> Fordi du åbentbart hellere vil anklage mig for
> manglende kritisk sans frem for at tage stilling
> til artikelen, og det gider jeg ikke bare sidde
> overhørigt. Men næste gang skal jeg da nok lade
> være med at kommenterer på dine indlæg, da du
> åbentbart vil diskuterer alt andet end
> fodbolden...
> Så har jeg vist lært det jeg skulle af denne lille
> disputs. Hold altid øjnene på bolden, og lad være
> med at lade dig distraherer af modstanderens
> bevægelser.
Jeg anklager dig ikke for noget som helst, men forholder mig bare til hvad du selv skriver. Og jeg tager slet ikke stilling til din kritiske sans. Men jeg forholder mig til en problemstilling som jeg selv har fremdraget i tråden, og kommentere blot på det ironiske på at du deltager i debatten med en kommentar om at du ikke vil deltage i den.
Det er nu engang svært at forholde sig til andet en det som bliver skrevet. Du skulle prøve det.
> Fordi du åbentbart hellere vil anklage mig for
> manglende kritisk sans frem for at tage stilling
> til artikelen, og det gider jeg ikke bare sidde
> overhørigt. Men næste gang skal jeg da nok lade
> være med at kommenterer på dine indlæg, da du
> åbentbart vil diskuterer alt andet end
> fodbolden...
> Så har jeg vist lært det jeg skulle af denne lille
> disputs. Hold altid øjnene på bolden, og lad være
> med at lade dig distraherer af modstanderens
> bevægelser.
Jeg anklager dig ikke for noget som helst, men forholder mig bare til hvad du selv skriver. Og jeg tager slet ikke stilling til din kritiske sans. Men jeg forholder mig til en problemstilling som jeg selv har fremdraget i tråden, og kommentere blot på det ironiske på at du deltager i debatten med en kommentar om at du ikke vil deltage i den.
Det er nu engang svært at forholde sig til andet en det som bliver skrevet. Du skulle prøve det.
-
Gaston
Hekler skrev:
> formidle!
> svag kildekritik!
Jeg synes ikke der er så meget at tage fejl af. Når jeg vælger at linke en artikel, og derpå gerne vil have en diskussion igang, bliver mødt med sådan en nedladende kommentar. Ja så ser jeg det som en kritik af mig og min personlige dømmekraft, og ikke noget der bibringer diskussionen af artiklens indhold noget som helst!
> formidle!
> svag kildekritik!
Jeg synes ikke der er så meget at tage fejl af. Når jeg vælger at linke en artikel, og derpå gerne vil have en diskussion igang, bliver mødt med sådan en nedladende kommentar. Ja så ser jeg det som en kritik af mig og min personlige dømmekraft, og ikke noget der bibringer diskussionen af artiklens indhold noget som helst!
-
YahooSeeker [Bot]
Gaston skrev:
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu er der jo en forskel på hvad en
> interviewet
> > siger og så det som en Journalist vælger at
> > formidle!
> > Hvis du forventer at det du læser i avisen er
> en
> > version af sanheden så har du nok øvet lige
> lovlig
> > svag kildekritik!
>
> Jeg synes ikke der er så meget at tage fejl af.
> Når jeg vælger at linke en artikel, og derpå gerne
> vil have en diskussion igang, bliver mødt med
> sådan en nedladende kommentar. Ja så ser jeg det
> som en kritik af mig og min personlige dømmekraft,
> og ikke noget der bibringer diskussionen af
> artiklens indhold noget som helst!
Nu var der jo også i første omgang Martin og i anden omgang Meng (AGF), som jeg kommenterede på og ikke dit indlæg. Jeg har lige som, åbenbart alle andre (Undtaget Martin) ikke følt det relevant at diskutere dit oprindelige indlæg.
Du starter med at skrive:
"Fandt lige denne artikel der kun er et uddrag, men det ser ud til at selv ER har svært ved at finde den positive vinkel på at vi forsøger at bygge et nyt hold op med unge spillere, samtidig med at vi skal kæmpe for overlevelse...
Så må vi fans vel bare væbne os med tålmodighed og forsøge at hjælpe "drengene"/drengene igennem foråret...?"
Jeg kan ikke se du problematisere noget, andet end at du stiller sørgsmålstegn ved om vi skal have tlmodighed og støtte holdet. Det er efter min mening lidt tyndt.
Hvis du mener noget med dit indlæg ville det være smart at lade det fremgå af indlæget, på den måde vil folk have noget at forholde sig til. Hvis du bare vil have os andre til atlæse artiklen, sådan som en slags service der fortæller os at den findes, så er det også fint men skriv det lige.
Jeg har ikke noget mod dig eller dit indlæg, jeg har bare fundet den vinkel i tråden som jeg fandt noget interessant i.
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu er der jo en forskel på hvad en
> interviewet
> > siger og så det som en Journalist vælger at
> > formidle!
> > Hvis du forventer at det du læser i avisen er
> en
> > version af sanheden så har du nok øvet lige
> lovlig
> > svag kildekritik!
>
> Jeg synes ikke der er så meget at tage fejl af.
> Når jeg vælger at linke en artikel, og derpå gerne
> vil have en diskussion igang, bliver mødt med
> sådan en nedladende kommentar. Ja så ser jeg det
> som en kritik af mig og min personlige dømmekraft,
> og ikke noget der bibringer diskussionen af
> artiklens indhold noget som helst!
Nu var der jo også i første omgang Martin og i anden omgang Meng (AGF), som jeg kommenterede på og ikke dit indlæg. Jeg har lige som, åbenbart alle andre (Undtaget Martin) ikke følt det relevant at diskutere dit oprindelige indlæg.
Du starter med at skrive:
"Fandt lige denne artikel der kun er et uddrag, men det ser ud til at selv ER har svært ved at finde den positive vinkel på at vi forsøger at bygge et nyt hold op med unge spillere, samtidig med at vi skal kæmpe for overlevelse...
Så må vi fans vel bare væbne os med tålmodighed og forsøge at hjælpe "drengene"/drengene igennem foråret...?"
Jeg kan ikke se du problematisere noget, andet end at du stiller sørgsmålstegn ved om vi skal have tlmodighed og støtte holdet. Det er efter min mening lidt tyndt.
Hvis du mener noget med dit indlæg ville det være smart at lade det fremgå af indlæget, på den måde vil folk have noget at forholde sig til. Hvis du bare vil have os andre til atlæse artiklen, sådan som en slags service der fortæller os at den findes, så er det også fint men skriv det lige.
Jeg har ikke noget mod dig eller dit indlæg, jeg har bare fundet den vinkel i tråden som jeg fandt noget interessant i.