Hejsa
Jeg mangler noget information om, hvornår der skal laves tifo, var der ude søndag d.15/01/06, men har ikke hørt om, hvornår der er noget næste gang. Vil tifo-gruppen ikke godt give noget mere og bedre information om det, jeg vil meget gerne hjælpe med tifo, da vi altid har det mega sjovt. Gider nemlig ikke kører så langt, vis der ikke er noget.
Hilsen fru sild
Tifo
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Tifo
sild skrev:
-------------------------------------------------------
> Hejsa
>
> Jeg mangler noget information om, hvornår der skal
> laves tifo, var der ude søndag d.15/01/06, men har
> ikke hørt om, hvornår der er noget næste gang. Vil
> tifo-gruppen ikke godt give noget mere og bedre
> information om det, jeg vil meget gerne hjælpe med
> tifo, da vi altid har det mega sjovt. Gider nemlig
> ikke kører så langt, vis der ikke er noget.
>
> Hilsen fru sild
Jeg er enig. Havde egentligt regnet med at skulle ud og lave noget, men der kom aldrig noget om at der skete noget så jeg droppede det igen.
Man får sku ikke særligt meget lyst til at komme ud og lave noget hvis Tifogruppen ikke engang vil give lyd fra sig. Jeg er faktisk lidt skuffet, fordi vi snakkede en del om sidste søndag hvor vigtigt det var at agitere for arbejdet hvis man skal gøre det attraktivt at deltage.
> Hejsa
>
> Jeg mangler noget information om, hvornår der skal
> laves tifo, var der ude søndag d.15/01/06, men har
> ikke hørt om, hvornår der er noget næste gang. Vil
> tifo-gruppen ikke godt give noget mere og bedre
> information om det, jeg vil meget gerne hjælpe med
> tifo, da vi altid har det mega sjovt. Gider nemlig
> ikke kører så langt, vis der ikke er noget.
>
> Hilsen fru sild
Jeg er enig. Havde egentligt regnet med at skulle ud og lave noget, men der kom aldrig noget om at der skete noget så jeg droppede det igen.
Man får sku ikke særligt meget lyst til at komme ud og lave noget hvis Tifogruppen ikke engang vil give lyd fra sig. Jeg er faktisk lidt skuffet, fordi vi snakkede en del om sidste søndag hvor vigtigt det var at agitere for arbejdet hvis man skal gøre det attraktivt at deltage.
-
Peter Ross
Som det fremgår af dette indlæg - http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,23004 - så bliver der arbejdet i Loungen hver søndag som udgangspunkt. Hvis dette bliver ændret, skal der nok komme besked herom.
Men der skal nok blive meddelt om arbejdssøndage i fremtiden, hvis folket ikke kan huske ældre meddelelser
Peter Ross
Men der skal nok blive meddelt om arbejdssøndage i fremtiden, hvis folket ikke kan huske ældre meddelelser
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross skrev:
> Som det fremgår af dette indlæg -
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,23004 - så
> bliver der arbejdet i Loungen hver søndag som
> udgangspunkt. Hvis dette bliver ændret, skal der
> nok komme besked herom.
>
> Men der skal nok blive meddelt om arbejdssøndage i
> fremtiden, hvis folket ikke kan huske ældre
> meddelelser
>
> Peter Ross
Det har jo ikke noget om at kunne huske det, lidt liv er det vel ikke helt urimeligt at forvente? Når man så oven i købet kender til folks fremmødediciplin, så får man sku ikke ekstra lyst. Man kunne jo risikere at fryse røven af.
> Som det fremgår af dette indlæg -
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,23004 - så
> bliver der arbejdet i Loungen hver søndag som
> udgangspunkt. Hvis dette bliver ændret, skal der
> nok komme besked herom.
>
> Men der skal nok blive meddelt om arbejdssøndage i
> fremtiden, hvis folket ikke kan huske ældre
> meddelelser
>
> Peter Ross
Det har jo ikke noget om at kunne huske det, lidt liv er det vel ikke helt urimeligt at forvente? Når man så oven i købet kender til folks fremmødediciplin, så får man sku ikke ekstra lyst. Man kunne jo risikere at fryse røven af.
-
kopien
ja efter alle de dejlige posetive ord.. igen.. skal jeg nok sørge for at der i løbet af ugen kommer en reminder til dig Fru Sild og alle andre som er i samme båd og har lidt svært ved at huske følgende:)
HVER SØNDAG INDTIL SÆSONSTART ER DET TIFOAKTIVITETER I BW'S FANLOUNGE MED START FRA KL. 13.30.
Mvh Kopi...
Som nok skal gentage denne information igen, og igen, og igen..
HVER SØNDAG INDTIL SÆSONSTART ER DET TIFOAKTIVITETER I BW'S FANLOUNGE MED START FRA KL. 13.30.
Mvh Kopi...
Som nok skal gentage denne information igen, og igen, og igen..