Svensk målmand træner i FCM....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jean / BW# 1238

Svensk målmand træner i FCM....

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Nogen der kender noget til ham?

Kilde:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 0775&cbox2

Lidt info:
http://www.soccerbase.com/players_detai ... erid=34457

Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238
Senest rettet af Jean / BW# 1238 28. jan 2005, 19:55, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Svensk målmand træner i FCM....

Indlæg af Peter Ross »

http://www.swfc.premiumtv.co.uk/page/Pr ... 00,00.html

Der er lidt mere...

Peter Ross - Hvem vil skrive mit matematikafl. ind ?

Kent

Indlæg af Kent »

Spørgsmålet er, om det er som reserve eller 1. valg?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

"You are very welcome to Ola Tidman hes not very good ( this may be an example of english understatement that you europeans may have heard of ) but if your team had Kim Olsen in it you must be used to watching rubbish"

Ovenstående var svaret, da jeg spurgte SWs fans om Ola Tidman...

De lyder positivt stemt for et skifte ;-)

Peter Ross

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han blev for øvrigt løst fra hans kontrakt i december, så han kan hentes på fri transfer. Men jeg tror næppe vi signer ham...

Peter Ross

kenny

Indlæg af kenny »

Det lyder også som om Kim O er blevet et stort navn...(-:

HKP

Indlæg af HKP »

Jaaah..... øøøhh det er, synes jeg, lidt risikabelt at signe med en svensk målmand.

Inde i mit hoved popper billedet af Magnus Kilstedt hele tiden op ;-)

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Jeg mener du har ret. Kihlstedt er uhjælpelig dårlig og siden han er svensk landsholdsmålmand må de andre jo være ringere.

Lad os nu se hvad ham der Rasmussen kan. De andre er vel lige grønne nok.

Jeg regner med at vi om nogle få år har danmarks landsholdsmålmand i form af en af de unge, men det er vel lige lovligt risikabelt med kun en målmand der er gammel nok til at køre bil.

NME

Heinze

Indlæg af NME »

Lasse Heinze er fra 86, så han er enten 18 eller 19, og så vidt jeg husker har han også kørekort :)

Men lidt seriøst :
Synes Anders skal have chanchen, og ser ikke umiddlebart noget problem med at have en af de unge på bænken som reserve. Skulle AR løbe ind i en langtids skade kan man selvfølgelig hente en ny mand ind, men ellers synes jeg ikke umiddelbart det er nødvendigt..

Nielsen

Re: Heinze

Indlæg af Nielsen »

De kampe jeg har set med Anders, giver mig alt andet en ro i sjælen. Glemmer sent sæson starten 2004 i Odense .... suk, der viste Anders tydligt at han er meget usikker for høje bolde i feltet.

Der skal være konkurrence på en så vigtig post på holdet!! Vi kan ikke bare hente en hvis han bliver skadet, nej der skal være en til at presse på og er han bedre så er han første valg, sådan er det!

Mvh/Bw357

NME

Indlæg af NME »

Som så mange andre har skrevet før, så gør erfaring ofte en spiller (og det gælder også målmænd) bedre, og der var heller ikke stor optimisme omkrning PSJ da han blev første valg.

Det er jo heller ikke til at sige hvor stor forskellen er i nivauet på AR og LH, i hvertfald ikke for mig..

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Jeg siger ikke at Anders ikke vokser med opgaven, blot at man er nød til at have konkurrence i en trup og ikke mindst på målmandsposten som er meget vigtig.
Og er Anders den bedste så starter han jo.

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Synes også vi skal hente en kvalificeret målmand mere... Der blev jo også hentet en rimelig reserve for PSJ da Jon Knudsen blev solgt til Stabæk i sin tid...

/Jesper

Claus J

Indlæg af Claus J »

Nu er det jo ikke første gang at der i klubben (godt nok IFS) har været målmænd på div. U landshold uden at komme på førsteholdet for alvor, bl.a. Morten Jänichen, Horten Hyldegaard (Der godt nok fik enkelte kampe på 1. holdet) og Christian Kemph.

Men lad os da håbe at de nye evner at komme på 1. holdet med tiden.

Claus J

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hmm, Morten Hyldgaard fik ikke så mange kampe, eftersom han røg til Coventry...

Peter Ross

Besvar