TELE 2 CUP

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

TELE 2 CUP

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hejsa godt nytår

Så er vi atter igang med en ny sæson, og som altid starter vi ud med indendørs turnering i Brøndby. Vi har udtaget en trup på 10 mand. Den er som følgende:

Målmand:

Lasse Heinze

Markspillere:

Rasmus Hansen
Kristian Bak
Mikkel Thygesenn
Leon Jessen
Christian Sivebæk
Dennis Sørensen
Mark Hjorth
Nick Ragus
Jesper Juelsgård

Vi stiller med et hold af erfarne spillere og nogle nye meget unge spillere. Vi er kommet i en svær pulje, men håber at vi går videre, og derfra kan alt ske. Jeg tror vi slutter som 2 eller 3 i puljen.

Håber på lidt opbakning til de unge gutter i hallen. Ellers god fornøjelse foran skærmen, stævnet er altid spændende, pga. en fyldt brøndbyhal og en masse nye navne fra de forskellige hold.

Lidt info omkring stævnet.(De vigtigste regler)

Man spiller med en over midten
Målmanden må ikke holde bolde, kun parere.
Ved udvisning spiller man en i undertal, og stadig med en over midten.

Vigtig for at vinde:

Ingen udvisninger
Gode omstillinger (begge veje) dette giver lette mål i kontra.
Hurtige udskiftninger (max. 1-2 min. på banen)
Sikker boldomgang
Nogle der kan udfordre og placere bolden ind. (langskud næsten umulig)

Vi har trænet en smule med henblik på stævnet, så jeg håber det bliver en positiv oplevelse set med FCM briller.

Ellers er træningen startet rigtig godt. Spillerne har virkelig trænet i ferien. Lars, vores fysiske træner, siger det ser rigtig godt ud. Skadesantallet skal også nedbringes. Tilbage på træningsbanen er Kærgård, David og Frank, så vi går mod lysere tider. Dem som stadig halter, og vil gøre det i et stykke tid endnu er Skriver og Ulrik.

Vi ved godt vi har underpræsteret i efteråret, men det skal der rettes op på i foråret, og så vender vi tilbage til toppen i efteråret. Vi har en meget ung og talentfuld trup, som på et eller andet tidspunkt vil toppe, og så bliver vi svære at hamle op med.

Tak for støtten i efteråret, jeg ved det har været en hård tid for FCM fans, men hold modet oppe. Vi er en klub, som har ambitioner og en strategi som gør at FCM vil være med i toppen i mange år fremover. Jeg er sikker på vi er på forkant med udviklingen og dette giver resultater om nogle år.

Thomas Thomasberg

Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 8. jan 2006, 17:38, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: TELE 2 CUP

Indlæg af Ravnen »

Hejsa Thomas - Tak for indlægget, det er skønt at få noget info direkte fra truppen. Førhen var I meget bedre til at skrive herinde med jævne mellemrum, jeg håber I vil bringe den tradition op igen :-)

Held og lykke i morgen, I kan ligeså godt vinde skidtet nu I er derovre ;-)

mvh, Palle

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Dejligt at vide, at en assistenttræneren for en ambitiøs klub går efter 3 pladsen i en gruppe på 4 :S

YahooSeeker [Bot]

En ting er i hvert fald sikkert, man kommer ikke langt i den turnering ved at have bolden. Det er næsten umuligt atlave mål på etableret spil, så man skal huge løs hvis man har bolden, bruge bagbanden til at bringe forsvaret ud af ballance, og så ellers få afsluttet hurtigt og så komme på plads selv i forsvaret.
Mål skabes på individuelle præstationer og tilfældige chancer. Såda har det i hvert fald været tidligere år.

micco

Indlæg af micco »

Er der nogen der ved om turneringen kan følges nogen steder på nettet til os som ik har Zulu? eller er der nogen som har mulighed for at opdatere?

Ifølge ob´s debatforum førte eller vandt vi første kamp 2-0 over dem? nogen som kan gi målscorer evt. lille referat??

micco

YahooSeeker [Bot]

Re: TELE 2 CUP (FCM-OB)

God start, hvis man ikke skal bruge mere end 14 sec. tl at lave det første mål hvorfor så bruge mere :-)

Det er dog lidt underlig opdækning de praktisere synes jeg, men fremad ser det rigtigt got ud.
Siv skal dog løbe to ekstra omgange når han kommer hjem for den opdækning han laver ved OB målet.....en tmmelfingeregl er at man stiller si bare minimalt i vejen eller dækker en mand.

Pusigt iøvrigt hvordan vi fortsætter med at brænde straffespark, omend chancen dog er noget mindre her. Der skal i hvert fald bankes til i en helt anden grad e anden gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: TELE 2 CUP (Resultater)

Her kan du finde resultaterne men de er lidt bagefter så det kan være jeg lige skal krive dem ind.
http://sportsresultater.tv2.dk/?live=true

Bif-Sif 0-1
FCM-OB 2-1
EFB-Horsens 1-0
FCN-AGF 0-0
Køge-vff 1-0

micco

Indlæg af micco »

Tak! kan du sige mig hvordan vi stillede op og om nogen gjorde sig mere bemærket end andre! udover thyge som jeg har opsnuset scorede begge kasser:)

micco
Forlæng med thyge nu!!

YahooSeeker [Bot]

Re: TELE 2 CUP (FCM-OB)

Thygel avede to mål og brændte et straffe.
OB formåede ikke at skabe noget og gik i panik som tiden skred frem.
Bak er blevet skaldet!
Nicolaj er blevet vasket ved for mange varmegrader og er skrupet 20 cm....og ligner til forveksling Mark Hjort :-)

Møller

Re: TELE 2 CUP (off topic)

Indlæg af Møller »

For hulen Hekler... Jeg var lige ved at skide en grøn sprællemand med den kommentar om Bak. Troede du skrev "skadet"... :-€

Møller

YahooSeeker [Bot]

Ja altså når man vælger den frisure så kan man jo diskutere om ike man er skadet sådan generelt :-)

YahooSeeker [Bot]

Re: TELE 2 CUP (Hvem læser med)

Jeg vil gerne høre hvem der sidder og læser med, altså om det er to jeg skriver til eller der sidder en masse? Hvis der er spørsmål så stil dem endeligt så skal vi se om vi kan svarer.

YahooSeeker [Bot]

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Her kan du finde resultaterne men de er lidt
> bagefter så det kan være jeg lige skal krive dem
> ind.
> http://sportsresultater.tv2.dk/?live=true
>
> Bif-Sif 0-1
> FCM-OB 2-1
> EFB-Horsens 1-0
> FCN-AGF 0-0
> Køge-vff 1-0
Aab-FCK-1-0
BIF-FCM 4-1
SIF-OB 1-1

Kim

Indlæg af Kim »

Nu klapper du i, bønne...!

BW #456

BW - 665

Re: TELE 2 CUP (Hvem læser med)

Indlæg af BW - 665 »

Jeg følger ivrigt tråden da jeg desværre ikke har zulu :s

Vides der noget om hvem der har scoret for FCM? Nogen der har overrasket positivt eventuelt? Kunne forestille mig en spiller som Thygesen er sublim i den slags fodbold.

Besvar