BW arrangerer bustur til Werder Bremen - VfL Bochum
-
Administrator
BW arrangerer bustur til Werder Bremen - VfL Bochum
Senest rettet af Administrator 25. feb 2005, 15:46, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: BW arrangerer bustur til Werder Bremen - VfL Bochum
wow...
så er det bare om at være hurtig !!!
Det var fandme en sjov tur sidst vi var på fodboldtur i Tyskland
Det kan godt anbefales uagtet om "vores" spillere måske ikke er med hele kampen eller overhovedet ...
Jan / sjællænderen
så er det bare om at være hurtig !!!
Det var fandme en sjov tur sidst vi var på fodboldtur i Tyskland
Det kan godt anbefales uagtet om "vores" spillere måske ikke er med hele kampen eller overhovedet ...
Jan / sjællænderen
-
BW # 163
Gode chancer for at se Zidan i aktion...
På www.werder.de er der nyt om Zidans skadessituation:
Zidan begyndte vist så småt med løbetræningen torsdag eftermiddag.
http://www.werder.de/aktuelles/news/news_text.php?id...
Hvis alt går vel kan han træne med truppen igen - sidst i næste uge. Dvs. han har fine chancer for at være med i BEGGE kampe mod Lyon. hhv. 23. februar og 8. marts.
Debut mulig lørdag den 19.2 mod Hannover. Gode chancer for han er med i danskeropgøret ( Werder-Bochum 26.02 )
Mht. Peter Skov-Jensen bør han vel have spillet sig i form og på holdet til den tid, hvis 1. målmanden stadig er skadet ?
Vi får se.
BW # 163
Zidan begyndte vist så småt med løbetræningen torsdag eftermiddag.
http://www.werder.de/aktuelles/news/news_text.php?id...
Hvis alt går vel kan han træne med truppen igen - sidst i næste uge. Dvs. han har fine chancer for at være med i BEGGE kampe mod Lyon. hhv. 23. februar og 8. marts.
Debut mulig lørdag den 19.2 mod Hannover. Gode chancer for han er med i danskeropgøret ( Werder-Bochum 26.02 )
Mht. Peter Skov-Jensen bør han vel have spillet sig i form og på holdet til den tid, hvis 1. målmanden stadig er skadet ?
Vi får se.
BW # 163
-
Anni
Sådan lidt af nysgerrighed, hvor mange er vi tilmeldt nu?
Anni
Anni
-
YahooSeeker [Bot]
jeg er ihvertfald skrevet på.. Så har vi da fyldt bagsædet anni.. 
-
BW # 163
Zidan udtaget til næste kamp, som gardering.
Som en gardering for Klose, der kom lettere til skade i midtugen, og Klasnic der ligeledes er tvivlsom er Zidan udtaget til truppen til kampen mod Borussia Mönchengladbach lørdag.
Han deltog i træningen fredag for første gang siden skaden, og gjorde et overraskende positivt indtryk ifølge træner Schaaf.
http://www.werder.de/aktuelles/news/new ... hp?id=5475
Det tyder altså på han bliver klar til turen til det tyske, som jeg dybt søergeligt ikke kan komme med til, da jeg på det tidspunkt sidder i caribien.
Men god tur til alle der tager med. Er busserne ikke snart fyldt op ?. En Bundesligakamp er en stor oplevelse.
BW # 163
Han deltog i træningen fredag for første gang siden skaden, og gjorde et overraskende positivt indtryk ifølge træner Schaaf.
http://www.werder.de/aktuelles/news/new ... hp?id=5475
Det tyder altså på han bliver klar til turen til det tyske, som jeg dybt søergeligt ikke kan komme med til, da jeg på det tidspunkt sidder i caribien.
Men god tur til alle der tager med. Er busserne ikke snart fyldt op ?. En Bundesligakamp er en stor oplevelse.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Skov på spring til start-plads
Peter Skov på spring til start-plads
Den tidligere FCM-målmand føler sig nu meget tæt på at snuppe pladsen i Bochum-målet
billede
- Min form er helt fantastisk, og jeg er den bedste målmand i truppen. Så nu må det være tid til, at jeg får chancen, siger en Peter Skov-Jensen fyldt med selvtillid.
Trods en tjans som bænkevarmer i årets tre første Bundesliga-kampe er den tidligere FC Midtjylland-keeper optimist, og han har langt fra mistet troen på egne evner, selvom den unge tyske keeper Christian Vander indtil videre er førstevalg mellem stængerne.
- I starten hernede kunne jeg godt mærke, at jeg manglede noget, fordi jeg ikke havde spillet i lang tid. Men i de seneste uger har pilen peget stejlt opad, når det handler om min formkurve, forsikrer Peter Skov.
I ugens løb fik han også en del værdifuld træning i landsholdsregi, selvom han også i Athen måtte se til fra bænken, da Danmark blev besejret med 1-2 af Grækenland.
Allerede før landsholdsturen tog Peter Skov-Jensen kontakt til Bochum-træner Peter Neururer og spurgte til, hvorfor han som nyindkøbt målmand var henvist til bænken.
- Han sagde, at jeg skulle have mere sikkerhed med bolden, og at jeg skulle tale noget mere. På tysk, vel at mærke. Så det har jeg forsøgt, og jeg føler selv, at jeg er kommet meget tættere på holdet, siger den danske målmand.
Den tidligere FCM-målmand føler sig nu meget tæt på at snuppe pladsen i Bochum-målet
billede
- Min form er helt fantastisk, og jeg er den bedste målmand i truppen. Så nu må det være tid til, at jeg får chancen, siger en Peter Skov-Jensen fyldt med selvtillid.
Trods en tjans som bænkevarmer i årets tre første Bundesliga-kampe er den tidligere FC Midtjylland-keeper optimist, og han har langt fra mistet troen på egne evner, selvom den unge tyske keeper Christian Vander indtil videre er førstevalg mellem stængerne.
- I starten hernede kunne jeg godt mærke, at jeg manglede noget, fordi jeg ikke havde spillet i lang tid. Men i de seneste uger har pilen peget stejlt opad, når det handler om min formkurve, forsikrer Peter Skov.
I ugens løb fik han også en del værdifuld træning i landsholdsregi, selvom han også i Athen måtte se til fra bænken, da Danmark blev besejret med 1-2 af Grækenland.
Allerede før landsholdsturen tog Peter Skov-Jensen kontakt til Bochum-træner Peter Neururer og spurgte til, hvorfor han som nyindkøbt målmand var henvist til bænken.
- Han sagde, at jeg skulle have mere sikkerhed med bolden, og at jeg skulle tale noget mere. På tysk, vel at mærke. Så det har jeg forsøgt, og jeg føler selv, at jeg er kommet meget tættere på holdet, siger den danske målmand.
-
Thomas Lund
Der er en del der har givet tilsagn om at de måske vil med på busturen men ikke har foretaget endelig tilmelding.
Jeg foreslår at de pågældende snart tager en endelig beslutning og får sig tilmeldt. Vores erfaringer med tilmelding til busture siger at halvdelen kommer i sidste øjeblik og så kan det være at folk går forgæves.
Lund
Jeg foreslår at de pågældende snart tager en endelig beslutning og får sig tilmeldt. Vores erfaringer med tilmelding til busture siger at halvdelen kommer i sidste øjeblik og så kan det være at folk går forgæves.
Lund
-
Jan
Hvor på stadion skal vi sidde (sektion/tribuneafsnit)?
Hvor mange tilmeldinger er der pt?
Hvor mange tilmeldinger er der pt?
-
Thomas Lund
Jan skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvor på stadion skal vi sidde
> (sektion/tribuneafsnit)?
Kan ikke huske det, men der er både sidde og ståpladser
> Hvor mange tilmeldinger er der pt?
Der er stadig pladser.
Lund
-------------------------------------------------------
> Hvor på stadion skal vi sidde
> (sektion/tribuneafsnit)?
Kan ikke huske det, men der er både sidde og ståpladser
> Hvor mange tilmeldinger er der pt?
Der er stadig pladser.
Lund
-
Thomas Lund
Re: sidste betalingsfrist
Mandag den 21/2, inden bankerne lukker er sidste betalingsfrist. De der ikke har betalt bliver kontaktet den 22 (og der er stadig nogle stykker.) Vi havde håbet på to busser men det ser desværre ud til at det kun bliver en enkelt, men den er faktisk også fyldt.
MEN: Hvis der er flere der gerne vil med, så tilmeld jer endelig! Hvis vi får nok tilmeldinger i løbet af mandagen, så kører vi begge busser
Se nu at komme op på stikkerne BW. Det bliver en fed bustur hvor vi kommer til at opleve en fed stemning, flot bold og også er budt velkomne af Werder fans, som vi kan hygge med før kampen.
Lund
MEN: Hvis der er flere der gerne vil med, så tilmeld jer endelig! Hvis vi får nok tilmeldinger i løbet af mandagen, så kører vi begge busser
Se nu at komme op på stikkerne BW. Det bliver en fed bustur hvor vi kommer til at opleve en fed stemning, flot bold og også er budt velkomne af Werder fans, som vi kan hygge med før kampen.
Lund
-
Thomas Lund
Vi har modtaget betaling fra alle tilmeldte.
Torsdag får vi besked fra Søby-Jensen om vi kan få en bus til 52 personer i stedet for 46 så der bliver plads til de sidste.
husk at der er opsamling på:
Herning Banegård 5.50
Ikast rutebilstation 6.05
Brande V/Kvickly 6.30
Husk pas og euro.
vi ses på bussen.
Lund
Torsdag får vi besked fra Søby-Jensen om vi kan få en bus til 52 personer i stedet for 46 så der bliver plads til de sidste.
husk at der er opsamling på:
Herning Banegård 5.50
Ikast rutebilstation 6.05
Brande V/Kvickly 6.30
Husk pas og euro.
vi ses på bussen.
Lund
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg er klar, selvom det er ret tideligt... Men man må yde før man kan nyde! 
I håb om en mega fed tur...
/Damsgaard
I håb om en mega fed tur...
/Damsgaard
-
Thomas Lund
Re: Vær hurtig: 3 pladser tilbage
Så er det nu hvis du vil have dig en på opleveren. Vi har tre pladser tilbage på bussen (i alt 52 pladser) og vi har vekslet lidt ekstra Euros til hvis du ikke lige nåede i banken. 26 70 36 96.