Er det fordi Farmand ikke mener han er værd at satse på, fordi Farmand ikke regner med at blive i BIF så længe at det gør nogen forskel, at Farmand vurdere FCK som værende bedre til at udvikle sønnike, eller er der bare tale om et ungdomsoprør fra Mads?
Jeg ser en spændende fremtid.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Laudrup junior til FCK
Sjovt at Mads Laudrup, søn af Michael Laudrup, kommer på kontrakt i FCK og ikke i BIF. Hvordan kan det være at Laudrup ikke har fået ham suget til Brøndby?
Er det fordi Farmand ikke mener han er værd at satse på, fordi Farmand ikke regner med at blive i BIF så længe at det gør nogen forskel, at Farmand vurdere FCK som værende bedre til at udvikle sønnike, eller er der bare tale om et ungdomsoprør fra Mads?
-
Hr: Larsen
FCK er jo ikke noget stor Talentudviklings klub. Det har de ikke brug for, de spiller de skal bruge køber de.
Jovist de har 3-4 stk i truppen fra egne rækker, personligt ikke nogen som har overrasket mig. de svinger alt for meget.
-
Peter Ross
Det lyder til at du har meget forstand på det, Hr. Larsen..
FCK/KB vandt ynglingeligaen i sidste sæson, foran Randers og FCM.
http://dbu.dk/sr/position.aspx?poolid=9238&year=2004
I Juniorligaen sluttede de på 3. pladsen, kun BIF og Randers var bedre.
http://dbu.dk/sr/position.aspx?poolid=9245&year=2004
Så at sige, at de ikke har noget talentarbejde, er vist lige at stramme den !
Peter Ross
FCK/KB vandt ynglingeligaen i sidste sæson, foran Randers og FCM.
http://dbu.dk/sr/position.aspx?poolid=9238&year=2004
I Juniorligaen sluttede de på 3. pladsen, kun BIF og Randers var bedre.
http://dbu.dk/sr/position.aspx?poolid=9245&year=2004
Så at sige, at de ikke har noget talentarbejde, er vist lige at stramme den !
Peter Ross
-
Hør nu her Hr. Ross det fint de vinder en masse ungdoms turneringer, men det man skal se på hvor mange er det lige som er nået liga holdet og blevet fast invetar ???? hvor mange er røget til Udlandet af egen avl ???
Correct me if im wrong men jeg husker ingen som har formået dette endnu.
Correct me if im wrong men jeg husker ingen som har formået dette endnu.
-
BW#3340
Ikke fordi jeg overhovedet mener, man skal rode i folks privatliv, men er ældste Laudrup ikke et resultat af ML's første ægteskab? Så er det måske bare helt naturligt blevet sådan, at han begyndte i KB eller B1903, fordi eks-konen nu boede der i nærheden?
Hilsen BW#3340
Hilsen BW#3340
-
Klauzito
Eller også er han i KB fordi det var der Finn Laudrup spillede en stor del af sit liv og der Michael Laudrup spillede som ungdomsspiller! Tror nok at KB og familien Laudrup betyder mere end folk lige regner med
-
Peter Ross
Jeg tror roligt du regne med, at se 4-6 stk. fra sidste sæsons Ynglingeligahold inde omkring 1. holdet i denne sæson eller næste...
Sebastian Svärd er forøvrigt tidl. KBer... (Ja, han spiller i BIF, men er udlejet fra Arsenal)
Peter Ross
Sebastian Svärd er forøvrigt tidl. KBer... (Ja, han spiller i BIF, men er udlejet fra Arsenal)
Peter Ross
-
Mose
Re: Jeg ser en spændende fremtid.
Når jeg nævner FCK og Brøndby som hold vi skal indhente mener jeg på senior plan.
Selv om vi pt. ligger over FCK har vi jo ikke et mesterskab eller en pokaltitel. Men jeg tror begge dele kommer. Med Zidan har vi jo set at vi kan holde FCK og BIF fra vores største spillere og det er lovende.
Selv om vi pt. ligger over FCK har vi jo ikke et mesterskab eller en pokaltitel. Men jeg tror begge dele kommer. Med Zidan har vi jo set at vi kan holde FCK og BIF fra vores største spillere og det er lovende.
-
Sværd er ligefrem ingen større succes historie. Manden har kun formået at blive lejet ud til mindre klubber som Stoke, BIF & FCK. (international set). Arsenal vil ikke ha noget at gøre med ham længere derfor er han bla. udlejet hele tiden.
-
Peter Ross
Det kan godt være, at han ikke er en succes historie, men han kom trods alt til udlandet, og Arsenal er vel ikke den værste klub at komme til ? 
Her i sommers skiftede en angriber også til Arsenal fra KBs ungdomsafdeling, navnet er bare væk, anyone ? Men han har i hvertfald fået en pæn succes på deres bedste U17 hold, med 9 mål i 16 kampe, eller noget lignende.
Peter Ross
Her i sommers skiftede en angriber også til Arsenal fra KBs ungdomsafdeling, navnet er bare væk, anyone ? Men han har i hvertfald fået en pæn succes på deres bedste U17 hold, med 9 mål i 16 kampe, eller noget lignende.
Peter Ross
-
Klauzito
-
HauG
Jeg syntes også helt klart at vi i FCM har en talentmasse som lover rigtig godt for fremtiden, også fornuftigt at leje en spiller som Justice John til Vejle for han kan videreudvikle sig (og forhåbenligt vende tilbage til heden). I den forbindelse... er Lawal solgt eller lejet ud? eller var det kontraktudløb?
Men syntes fremtiden ser god ud, også med en spiller som mark møller på vej...
Det eneste jeg er lidt bekymret for er økonomien.... Om vi kan stabilisere den, dernæst øge det økonomiske grundlag og konstant tage nye initiativer. For selv om vi gennem talenterne kan få sportslig succes er det vel ikke ensbetydende med en god økonomisk fremtid?
Men syntes fremtiden ser god ud, også med en spiller som mark møller på vej...
Det eneste jeg er lidt bekymret for er økonomien.... Om vi kan stabilisere den, dernæst øge det økonomiske grundlag og konstant tage nye initiativer. For selv om vi gennem talenterne kan få sportslig succes er det vel ikke ensbetydende med en god økonomisk fremtid?
-
Allan B.
Finn Laudrup spillede det meste af sit liv for Brønshøj og Vanløse. Men det er rigtigt, at han havde et kort ophold i KB inden han stoppede. Ellers har du ret m.h.t. Michael Laudrup.
-
kenny
Lawal var ikke på kontrakt i fcm.(Sådan som jeg har forstået det).