Ishockey : De hårde FCM-fan var i Rødovre.

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
klemme

Ishockey : De hårde FCM-fan var i Rødovre.

Indlæg af klemme »

28 fra FCM`s hårde kerne var igår til Ishockey i Rødovre, ihverfald ifølge www. Danhockey.dk

Ifølge Billy Adamsen blev et større slagsmål mellem nogle FCM og BIF fans stoppet i opløbet.

http://www.danhockey.dk/news/5376

Senest rettet af klemme 3. jan 2006, 13:06, rettet i alt 1 gang.

icebox

Re: Ishockey : De hårde FCM-fan var i Rødovre.

Indlæg af icebox »

Hmm, lyder det ikke bare som et Pr-stunt fra hr Billy-boy?

klemme

Indlæg af klemme »

Jo,måske det bare er et stuntnummer, den fhv. Spindoktor vil jo gøre alt for at få noget presseomtale.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Billy Adamsen er mere medieluder end Erik Rasmussen, hvilket ikke siger så lidt.

28 fra den hårde kerne ?? Jeg vil tro der hentydes til BW East, som jeg også er de største hooligans !

Hvis der skulle have været nogle, som var ude på ballade, så tror jeg mere på, at det var nogle af Blue Fox's egne fans.

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja nu var jeg jo tilstede i Rødovre Skøjtearena og det kan da bekræftes at der var noget ballade til sidst...

Hvor vidt det var FCM-fans vs BIF-rødder, det kan jeg ikke udtale mig om, men det er da ikke utænkeligt, omend det da heller ikke er specielt sandsynligt..
Dog kunne man godt fristes til at undre sig over at der på den lille endetribune, som Bluefox havde halvdelen af, også stod en masse yngre "friske" mænd på Rødovredelen - men min opfattelse var nu at det var almindelige provokationer fra den ene side til den anden side ( nok mest fra vores ende, da det jo gik skidt for holdet )

Det kunne da godt være FCM-fans, da det stort set var de samme lå lå sange der blev sunget ;-)

Det forløb som beskrives i artiklen kan kun bekræftes, omend jeg altså heller ikke vil gøre mig klog på, hvor de forskellige "grupper" var fra..

Men udover det var det en hyggelig oplevelse at være til Ishockey med Bluefox, og det bliver da garanteret gentaget en anden gang herfra !

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg skrev en lille mail til Billy-boy, for at høre hvilke hooligans han havde set, og hvordan han kunne sige det var fodboldfans.

Her er noget af hans svar:
"Jeg har blot gengivet den forklaring på det kampklædte politis tilstedeværelse, som jeg har fået fra mine kontrollører, sikkerhedchef samt fra politiet selv.
Det var deres begrundelse for at indkalde kampklædt politi.
Om det er rigtig eller forkert skal jeg ikke tage stilling, men blot konstatere, at det var deres begrundelse. Og jeg går ud fra, at de ved, hvad de taler om, når de ligefrem indkalder ekstra kampklædte betjente. Men det vil da glæde mig, hvis ikke det forholder sig sådan - men så skal I nok få taget en snak med politiet, hvis den sikkerhedsvurdring af BW East fremover skal ændres."

Jeg må sige, jeg er meget imponeret over at der bliver indkaldt ekstra mandskab for at styre jer... I er sgu nogle slemme hooligans !

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nu ville det jo nok være lidt rimeligt at vi også så din mail til ham, Peter

For jeg kan ikke med mine største fantasievner kunne se hvorledes BWEast på nogen som helst kan være indblandet i noget som helst, med mindre at du feks har nævnt at vi var der ?

Jeg kan nævne, at fra BWEast var vi undertegnede og Kate, samt Lars, hans 12-14 årige søster samt deres forældre...

Jeg vil ikke på nogen som helst måde have at BWEast forbindes med nogle "optøjer" i Rødovre.......

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg skrev følgende, hvor I var indblandet:

"Det er korrekt, at nogle FCM-fans var til stede i Rødovre Skøjtehal. Det var vores øst-fraktion, BW East, som var taget ud til et hygge-arrangement, for at slutte sæsonen ordentlig af med lidt hyggeligt samvær. Det vil undre mig meget, hvis disse normalt venlige mennesker, pludselig skulle have intentioner om at slåsse.
Link til deres hjemmeside: http://www.bweast.dk/"

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Super :-)

Så blev man da lidt klogere på det...

Men det er jo nok rigtigt at nogle af dem der kom med bussen også er FCM-fans omend det ikke var mit indtryk, at der var ret mange, og dem som jeg kendte lavede i hvert fald ikke noget ballade..

så efter min mening var der altså bare tale om nogle Bluefox-fans der blev trætte af at Herning tabte, og der samtidigt stod nogle og "modprovokerede" dem..

Besvar