Den nye akademiårgang

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mick

Den nye akademiårgang

Indlæg af mick »

Har set på FCMs hjemmeside at 3 nye spillere er blevet optaget på akademiet fra sommer af. Er der nogen der har større kendskab til disse spillere, altså hvilket pladser de spiller og hvilke kvaliteter de har??.. Og nogen som har et bud eller ved hvem de sidste spillere der ska på akademiet fra sommer af er??
Senest rettet af mick 27. dec 2005, 01:48, rettet i alt 1 gang.

Johannes Skov Olesen

Re: Den nye akademiårgang

Indlæg af Johannes Skov Olesen »

Ud over de tre du har nævntkender jeg til to mere:

- Morten Foged Andersen fra Vanløse IF (kommer allerede 1/1) - midtbane
- Jonas Jacobsen fra B1913 (går på ISI) centerforsvar.

Der er altså plads til et par stykker mere.

Aaes

Re: Den nye akademiårgang OT

Indlæg af Aaes »

Jeg har hørt at en hvis Mick Kristensen bliver det nye førstevalg på venstrekanten på Ynglinge Liga holdet næste år .

Nogen der har nogen kendskab til ham ? :)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jep, rygtet har også strejfet mig!

Det skulle vist være en spiller med et yderst acceptabelt overblik og en teknik udover det sædvanlige!

Men Aaes du er lidt af en ekspert, hvor meget tror du vi kan få for denne spiller om bare 5 år ?

/TmnKluivert

HauG

Spiller fra KB

Indlæg af HauG »

Jeg læste at vi nu har optaget en spiller mere på næste sæsons akademihold. Og det er en spiller fra KB. Syntes det lyder fornuftigt at vi nu kan trække spillere fra de ellers bedste ungdomsklubber i DK. Så må vi vel nærmest være ved at have den status i ungdomsrækkerne som FCK og BIF har i superligaen....

Eller er det mig der er gal på den og ser det med farvede briller?

YahooSeeker [Bot]

Mick er højrekant og er en utrolig gennembrudsstærk og hurtig spiller...Og i øvrigt er hans driblinger tætte og skarpe..Så han kan blive det helt store hit næste år for ynglinge...

Rovsing

Re: Spiller fra KB

Indlæg af Rovsing »

Så vidt jeg husker har denne spiller fra KB udtalt at han valgte vores akademi fordi træningen var markant bedre der.

YahooSeeker [Bot]

Jamen er jeg nu også helt sikker på, og rygtet siger også, at Chelsea har været dybt interesseret. Dog foretrækker mick sandsynligvis at tørne ud for barndomsklubben Døllefjelde-Musse.

Mick spåes bl.a. til, at være den nye Samuel Eto.

Besvar