vores slutplacering?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
caspersm

vores slutplacering?

Indlæg af caspersm »

hvad tror i vores slutplacering i denne sæson bliver? ved godt det er lidt tidligt at spørge om men vil lige hører det.. jeg tror på en top4 hvis vi spiller rigtig godt og frygter nedrykning hvis det går katastrofalt.. hvad er jeres mening..
Senest rettet af caspersm 19. dec 2005, 22:58, rettet i alt 1 gang.

Sømanden

Re: vores slutplacering?

Indlæg af Sømanden »

vi bliver nr.5

Hmmmmm bare det eneste du gør er at stå :-)

DamZe

Indlæg af DamZe »

tror bare vi skal være glade hvis vi undgår nedrykning...

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Jeg er temmelig sikker på at vi slutter som nummer 5 i år. Hvis vi er heldige så napper vi en RL plads som nr 4.
Men udover det. Tror jeg godt vi kan komme til finalen i RL, hvis vi undgår at løbe ind i Djurgården! Det er sgu et stærkt hold.
Tænk på at vi muligvis stiller med et nyt og rutineret hold til foråret.... De skadede kommer tilbage... Forhåbentligt!!!!

BW#1902

Indlæg af BW#1902 »

nummer 8

Pacman

Indlæg af Pacman »

"hvad tror i vores slutplacering i denne sæson bliver? ved godt det er lidt tidligt at spørge om men vil lige hører det.. jeg tror på en top4 hvis vi spiller rigtig godt og frygter nedrykning hvis det går katastrofalt.. hvad er jeres mening.."

ikke for at dizze dig, men det er da en vag udmelding. Du har ligsom helgarderet dig med den udmelding.

alt efter hvad de næste mdr. bringer vil jeg sige højst 6. plads som det bedste. hvorfor...tjo VFF, OB, AaB, & FCN kører godt og minimum en af den skal overhales i de sidste 13 kampe. Bif, FCK er der ingen der henter.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det kan faktisk se meget skit ud for jer efter bare 3 kamp, Esbjerg hjemme de er ok hjemme, så der er nok ingen point og så er der 2 kampe mod os(AGF) og i plejer at have det meget svært mod os, så i kan ligge på nedrygning pladsen efter bare 3 kampe, jeg tror at i skal kikke ned af og kæmpe med os om nedrykning, men jeg tror at oprykkerne rykker ned igen.

Vi er 5 hold der kommer til at kæmpe om nedrykning, AGF, FCM, Silkeborg, AC Horsens og SønderjyskE, men om ikke andet bliver det spændende.

Øv hvor er der lang tid til næste kamp.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Mollerup AGF skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kan faktisk se meget skit ud for jer efter
> bare 3 kamp, Esbjerg hjemme de er ok hjemme, så
> der er nok ingen point og så er der 2 kampe mod
> os(AGF) og i plejer at have det meget svært mod
> os, så i kan ligge på nedrygning pladsen efter
> bare 3 kampe, jeg tror at i skal kikke ned af og
> kæmpe med os om nedrykning, men jeg tror at
> oprykkerne rykker ned igen.
>
Enig men heldigvis kan selv fire point i de første 3 kampe være en god start vi har jo både BIF og FCK på hjemmebane, modsat mange af de andre hold. Jeg tror vi bliver mellem 4 og 6.

> Vi er 5 hold der kommer til at kæmpe om
> nedrykning, AGF, FCM, Silkeborg, AC Horsens og
> SønderjyskE, men om ikke andet bliver det
> spændende.
>
Jeg er lidt uenig med dig her, jeg tror at ikke at vi og jer kommer til at kæmpe om nedrykning, med Ove P har i fået en kanon træner og jeg tror at med det materiale i har deroppe at i ender som nummer 8. Esbjerg derimod ser jeg som en nedrykningskandidat, de ligger to point foran os og når de nu får Troels Bech tror jeg de får det svært, det er jo langtid siden at TB har skabt gode resultater. Derudover skal han nok til at disciplinere truppen mht. at feste og drikke når de ikke spiller.

> Øv hvor er der lang tid til næste kamp.

Ja alt for langtid, men godt med Royal League

Nicolai kammersgaard
Vi ligger nummer 1.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Mollerup AGF skrev:

> Vi er 5 hold der kommer til at kæmpe om
> nedrykning, AGF, FCM, Silkeborg, AC Horsens og
> SønderjyskE, men om ikke andet bliver det
> spændende.
>

Jeg vil da håbe at de forskellige klubber i stedet kæmper om at UNDGÅ nedrykning fremfor at kæmpe OM nedrykning ;o)

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

I GF kæmper de OM nedrykning. Men det er desværre ikke lykkedes helt for dem de sidste 10 år. Symptomatisk for mange andre områder lykkedes intet for dem!.

BW # 163

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Til foråret er vi ovre alle skader, og med Royal League er vi oppe i fulde omdrejninger når ligaen begynder igen. Ingen tvivl om at foråret bliver bedre end efteråret. Slutplacering: 5-8

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Tror vi opper os lidt i foråret og ender på en 4. eller 5. plads

Pacman

Indlæg af Pacman »

Jeg vil æde min hat på at fcm ikke slutter på en royal leauge plads. Der er 11, gentager 11 point op til ob på 4 pladsen og kun 13 kampe igen. Den tror jeg altså ikke på. fcm har fået 13 point i 11 kampe på hjemmebane og 8 point i 9 udekampe. Det er ikke nok kun at vinde alle hjemmekampene.

Aaes

Indlæg af Aaes »

Haha !!!!

Ja - jeg tror også vi kommer i top 4 med godt spil og nedykning med dårligt spil ! :D Sikke en helgardering , du har helt sikkert ikke uret !

Men en spændende outsider mulighed ville da være at få gang i Winston i defence og så tror jeg vi krænger en 4. plads hjem og endnu en gang RL og måske Uefa !? :D

Besvar