Chancer i RL
-
caspersm
Chancer i RL
Hvad mener i er FCM´s chancer i RL, hvor langt tror i de kan komme? personligt tror jeg at de kan komme til semifinalen og hvis de får en let modstander kan de nå til finalen... men hvad er jeres mening...
Senest rettet af caspersm 15. dec 2005, 15:20, rettet i alt 1 gang.
-
bruno
Re: Chancer i RL
Hvis vi kan undgå Brønby og Fck kan vi vinde den for danske hold har luret vores taktik og ved hvad der skal til for at slå os.
-
seerup
hmm jeg tror at fcm kommer lang i RL men ellers tror jeg også at de har en grund til at kommer lang en af årsager er pengene.. som jeg tror/ved at vinder ene kamp er mange penge værd. men uefa tjener også bedre end RL i lange turninge.
håber at jeg forklarer godt nok.
men ellers tror jeg at fcm kommer frem til semi eller taber i final. så er det lige godt nok for mig eftersom FCM har større behov for at tjener noget ind til plus i efter sommer.
bare min mening.
Henker
håber at jeg forklarer godt nok.
men ellers tror jeg at fcm kommer frem til semi eller taber i final. så er det lige godt nok for mig eftersom FCM har større behov for at tjener noget ind til plus i efter sommer.
bare min mening.
Henker
-
Ravnen
Vi vinder da helt klart skidtet 
Jeg tror en god start betyder alt. I suppen kan vi også tydeligt se at et hold der kommer godt fra start som regel er i hælene på BIF og FCK et pænt stykke tid (Os sidste sæson, og VFF denne)
I gruppespillet er vi kommet godt i gang til trods for vi endnu kun har spillet en hjemmekamp. Kan vi holde os fri af BIF og FCK i kvart og semifinale, så kan vi gå hele vejen.
Jeg tror en god start betyder alt. I suppen kan vi også tydeligt se at et hold der kommer godt fra start som regel er i hælene på BIF og FCK et pænt stykke tid (Os sidste sæson, og VFF denne)
I gruppespillet er vi kommet godt i gang til trods for vi endnu kun har spillet en hjemmekamp. Kan vi holde os fri af BIF og FCK i kvart og semifinale, så kan vi gå hele vejen.
-
YahooSeeker [Bot]
Ravnen skrev:
"I gruppespillet er vi kommet godt i gang til trods for vi endnu kun har spillet en hjemmekamp. Kan vi holde os fri af BIF og FCK i kvart og semifinale, så kan vi gå hele vejen."
For at møde enten brøndby eller FCK, er det så ikke nødvendigt at de overhovedet går videre???:-)
"I gruppespillet er vi kommet godt i gang til trods for vi endnu kun har spillet en hjemmekamp. Kan vi holde os fri af BIF og FCK i kvart og semifinale, så kan vi gå hele vejen."
For at møde enten brøndby eller FCK, er det så ikke nødvendigt at de overhovedet går videre???:-)
-
Ravnen
Kyodai skrev:
-------------------------------------------------------
> For at møde enten brøndby eller FCK, er det så
> ikke nødvendigt at de overhovedet går videre???:-)
Hehe .. joh
> For at møde enten brøndby eller FCK, er det så
> ikke nødvendigt at de overhovedet går videre???:-)
Hehe .. joh
-
Ravnen
Nederlag til Aab
Ja så fik Aab også et over hatten i RL, det er da egentlig lidt pinligt at det kun er os der kan forsvare dansk fodbold..
-
Jesper BW1100
Re: Nederlag til Aab
Da især taget i betragtning af at det er vores liga som netop har været i gang...
-
tgjensen
Tjah, sidste år var det kun FCK der gik videre, og de forsvarede da de danske farver ganske fint. Det gør vi da også bare! Hvor svært kan det være?
-
NME
Ravnen skrev:
> Ja så fik Aab også et over hatten i RL, det er da
> egentlig lidt pinligt at det kun er os der kan
> forsvare dansk fodbold..
Taget i betragtning af at AAB har mødt det formodentlig stærkeste hold; Djurgården, to gange, er det vel ikke usandsynligt at de stadig kan nå at komme videre fra puljen.. Om ikke andet så som bedste 3'er
> Ja så fik Aab også et over hatten i RL, det er da
> egentlig lidt pinligt at det kun er os der kan
> forsvare dansk fodbold..
Taget i betragtning af at AAB har mødt det formodentlig stærkeste hold; Djurgården, to gange, er det vel ikke usandsynligt at de stadig kan nå at komme videre fra puljen.. Om ikke andet så som bedste 3'er
-
caspersm
tror ikke på åb kan gå videre heller ikke som bedste treer.. men det er jo baremin mening..