Hammerby - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

2-2

Indlæg af Ravnen »

Tja det bliver da vist ved de 2-2. Hvis vi forsætter med at vinde hjemme og få point på udebane så skal det da nok gå ;-)

Vores chance for at gå videre må være ganske fin, hvis vi ikke bliver etter eller toer så har vi da en fin chance for at blive en af de to bedste treere :-)

Næste gang må de vise vores kampe, for vi klarer os jo bedst!

Jean / BW# 1238

Kampen er slut... 2-2

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Udmærket resultat.

caspersm

Re: Kampen er slut... 2-2

Indlæg af caspersm »

hvad betyder det for fcm..? hvad skal de nu have for at sikre sig at gå videre??

Peter Ross

Re: 1-2

Indlæg af Peter Ross »

Såså Polak... Vær ordentlig ved deres keeper :-)

Ved det første mål skyder Thygesen med en blød inderside fra kanten af feltet, men den rammer MH i baghovedet, hvorefter den sejler i en kæmpe bue henover deres målmand, som ikke kan nå op til den.
Ved Dennis mål ved jeg snart ikke hvad jeg skal sige. Efter et indkast i højre side, tæmmer Dennis bolden, og sparker den højt indover mod fjerneste stolpe. Målmanden skal blot hoppe op og gribe bolden, men taber den på forunderligvis ind i eget net, hvorefter han vender sig om, for at give bolden et ordentlig los, men det resulterer blot i, at han sidder fast i målnettet :-)

Pokus udvisning var fuldstændig vanvittig. Hans laver en tackling bag fra, som højest er til gult kort. Dette får Hammarby's 13'er til at tænde af, hvorefter han kaster bolden efter Poku (1 advarsel), derefter rejser han sig op, og læner sig op af Poku, for at i det næste øjeblik at kaste sig ned, og tage sig til hagen, for at signalisere, at Poku har nikket ham en skalle. TV-billederne viser dog, at den eneste som gjorde noget i situationen var Hammarby's spiller, som derfor var den eneste som burde have været udvist.

Peter Ross

Ravnen

Re: Kampen er slut... 2-2

Indlæg af Ravnen »

Tja jeg skal ikke kunne regne den helt ud allerede, men det er de to bedste i hver pujle, plus de to bedste 3ere af alle puljer, som går videre. Så vi skulle have en særdeles god mulighed for i det mindste at blive en af de to bedste 3ere :-)

ulv865

mellemrunde here we come!!

Indlæg af ulv865 »

Så'n som jeg ser det, kræver det bare sejr hjemmer over Hammerby og uafgjort i Vålarenga, så kan vi endda tåle at tabe knebent til Start hjemme (hvilket vi selfølgelig ikke gør) og så stadig blive nr.1 i puljen. Kampsammensætningen de resterende kampe former sig nemlig på en meget fordelagtig måde ( se tv2. ttv side 233). Så kom bare med BIF eller FCK (for det bliver i hvert tilfælde ikke dem begge) i mellemrunden, LUPUS ÆDER DEM!!!!!

FORZA FCM

ulv865

Claus (BW#1145)

Re: mellemrunde here we come!!

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Mellemrunde?
Du må da mene kvartfinale?

http://dk.royalleague.com/page.aspx?id=27

Besvar