farvel PIMPONG

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Poulsgaard

Re: farvel PIMPONG

Indlæg af Poulsgaard »

Det er da ikke ligegyldig når det er det manden dømmes på.

Men jeg er enig med dig i at det bliver svært for Pimpong, han er formodenligt købt som reserve.

Poulsgaard

Wolfanatic

Pimpong er stor!

Indlæg af Wolfanatic »

Hvor lavt kan man synke? Det var hvad JEG tænkte over Ørgaards udsagn til pressen om at Pimpong ikke fortjener en ordentlig afsked...

Allerede da Pimpong slutteligt skrev med FCK gav han udtryk for at han håbede på fansenes forståelse for hans beslutning, og han har igen nu givet udtryk for at han er ked af at han ikke fik sagt ordentligt farvel til netop fansene inden han tager turen over Storebælt, så at Pimpong "skider" på klubben er jeg ikke enig i, og er da slet ikke enig i de udsagn Outlaws og Nielsen kommer med, og savner desuden nogle kilder i forbindelse med deres udtalelser...

Pimpong er et stort talent, et talent med ambitioner, og siden hvornår er ambitioner blevet uhørte at have i fodbold?

Måden hvorpå han skifter til FCK kan man diskutere i lang tid hvorvidt man finder hensigtsmæssig, men det rokker ikke ved det faktum at Pimpong har gjort sit til at FCM er blevet en succes (her er set bort fra den MIDLERTIDIGE krise)...

Pimpong fortjener en go' afsked i FCM, og jeg ku' godt tænke mig at høre forslag omkring hvordan vi giver ham den, for den mand er for stor til at vi bare lader ham glide, mens vi forsøger at "pisse ham i nakken"...

Al held og lykke i fremtiden til Razak Pimpong skal lyde herfra, og selvfølgelig tak for din tid FCM!

YahooSeeker [Bot]

Re: Pimpong er stor!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

" Hvor lavt kan man synke? Det var hvad JEG tænkte over Ørgaards udsagn til pressen om at Pimpong ikke fortjener en ordentlig afsked..."

Har han virkeligt udtalt det ?? Ja det er godt nok for lavt. Især når man tænker på, at han ikke selv holder sig tilbage fra at hente spillere "uden om reglerne" (Simon Poulsen), som Poulsgaard også er inde på.

Selvfølgelig fortjener enhver spiller, der har givet så mange år til en klub en ordentlig afsked.

MVH Allan Nielsen

Jeg savner vidst Fæstningen en del:-)

/Knudsen

Indlæg af /Knudsen »

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Det er ikke noget rygte at FCM tilbød samme
> kontrakt som FCK - det er et faktum. Medmindre
> FCM's ledelse lyver. Ørgaard fortalte det første
> gang til sponsorerne lige efter Pimpong kontrakt
> med FCK blev offentliggjort, og Claus Berthelsen
> bekræftede det så sent som efter OB-kampen.
>
> Kent

Ja, måske lyver de...!!
De er klart skuffede over at have misset kontrakten, og for ikke at tabe ansigt, kan det have været noget de har fundet på.
At de siger det offentligt får ikke mig til at tro mere på at det er sandt.
Og som andre allerede har sagt, så er dette en fri verden. Ørgård har ikke ligefrem været flink mod Pim på det seneste, så jeg forstår godt at han er en smule skuffet.
Men lad os nu kigge tilbage og huske på de super præstationer den lille sorte raket har leveret for os, og så lade ham få en ordentlig hyldest med herfra.
Det ville være flovt at lave en VFF-er når vi har svinet dem sådan i Frandsen sagen.

Kredit til Pimpong, næse til Ørgård...!!

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Næh, Jens Ørgaard fortalte det i optakt til en hjemmekamp, efter Pimpong havde skrevet kontrakt med FCK, det var bla. også derfor Ørgaard var skuffet over Pimpong.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Wolfanatic:

Hvornår har ørgaard udtalt det? Kilde?`

Uanset om han har sagt det eller ej, så har Pimpong heller ikke været for smart i pressen. Han har udtalt, at han ikke kan finde koncentrationen i midtjylland. Og efter målet mod AaB i starten af sæsonen sagde han, at han håber, at han aldrig kommer til at score for midtjylland igen.

Jeg synes også jeg vil nævne, at Pimpong overhovedet ikke har været en stor spiller. Han har spillet i Midtjylland 5½ år, og har stort set kun spillet godt i halvdelen af forårssæsonen sidste sæson. Han har muligvis haft et par gode kampe af og til, men han har overhovedet aldrig været stabil.

Desuden synes jeg, at det spil som Pimpong har leveret her i efteråret har været så ekstremt ringe, at han faktisk ikke engang er en førsteholdsplads værdi på FCMs hold. Simon Poulsen har spillet meget bedre.
Jeg tror ligeledes også, at Pimpong ender på bænken i FCK.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Det syntes jeg ikke er fair overfor Ørgaard, Pimpong og Ørgaard havde lavet en aftale om at de skulle snakke sammen efter sommerferien, og at hvis han skulle skifte blev det til udlandet, jeg kan ihvertfald godt forstå at Ørgaard er skuffet over ham.

Desuden syntes jeg Pimpong har skuffet i efteråret, men om det skyldes dårlig form eller manglede indstilling på grund af skiftet, skal jeg ikke kunne sige, men jeg er bange for det er det sidste.

ste(fcm)fan

Indlæg af ste(fcm)fan »

Kasper Nielsen skrev: Han har spillet i Midtjylland 5½ år, og har stort set kun spillet godt i halvdelen af forårssæsonen sidste sæson

jeg kan kun give kasper_nielsen ret i at pimpong kun har haft en halv sæson der var god.
der er jo også kun en grund til at han har været her i 6 år, og det er på grund af at han simpelthen ikke har været god nok til at en anden klub vil have ham. det er kun i sidste forårssæson han har været stabil, og spillet godt i længere tid. derfor synes jeg ikke man kan give en spiller noget, som kun har leveret en god halvsæson.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

GLEM ALT OM PIM han har fået den opmærksomhed han skal have, han spiller i FUCK nu brug ikke mere krudt på ham. nu gælder det FCM truppen alt andet er komplet ligegyldig. Vi lever godt i RL og håber at skadeslisten mindskes hurtig. PØJ PØJ i 2006

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Lad nu lige være med at lave en Viborg. Manden har sgu da gjort en ekstremt god handel, spillet rigtig godt et halvt år, scoret den bedste kontrakt han kunne få i Danmark, men dog samtidig udelukket sig selv fra en fed kontrakt i udlandet.
Det er en del af gamet at spillerne kan skifte på en bosman, så der har jeg sgu ikke ondt i røven.
Så Pim, tak for dine mål, din speed og din tid i FCM. Men næste gang du spiller på Sas'en så håber jeg sgu ikke at du laver nogen af delene.

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

surt vi ikke fik en pose penge for ham, surt for ham han kommer til at spille 2. holdsbold, godt at de måske for brug for ER som assistenttræner til at få ham igang.

Og jo Poulsgaard selvfølgelig er der noget der hedder klubfølelse, det ser man sgu da hver dag, er måske fordi pimp kommer fra en anden kultur.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Sømanden skrev: "Og jo Poulsgaard selvfølgelig er der noget der hedder klubfølelse, det ser man sgu da hver dag, er måske fordi pimp kommer fra en anden kultur"

Hvor ???

Nævn mig een spiller der ikke vil skifte klub, for en ekstra stor løn??

-Drop nu den naive holdning til fodbold, hvor spillere lever af at spille fodbold.

Som sagt er det gratis for dig at være loyal, det er det sku ikke for Pimpong eller andre spillere.

I givet fald komme jeg også fra en anden kultur, for jeg vil til enhver tid skifte til det job, hvor jeg kan få mest i løn, forudsat at de faglige udfordringer er på højde med de nuværende. -Det tror jeg faktisk også du vil.

-Det betyder da ikke at jeg ikke er loyal overfor mit firma, jeg har bare lyst til at prøve noget andet.
Det sker hver dag i virkeligheder og flere gange ser man faktisk at de samme mennesker kommer tilbage efter en årrække for at igen at arbejde i det oprindelige firma. Der er sku ingen herude der står og råber efter dem ??

HVorfor skal det være anderledes med fodbold.

Poulsgaard

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Claus: Tak for hvilke mål? Hvor mange mål har han lige scoret i de seneste 5½ år ?

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

fordi det vel hører til undtagelserne at man er på kontrakt når man har et job. Og hvem siger han får de samme udfordringer, han kommer højst sandsynlig til at varme bænken. Er jo meget fint hvis du har job som børnehavepædagog det ene sted hvor du leger med børnene hele dagen, så får tilbudt et job som børnehavepædagog et andet sted til en bedre løn men her skal du stå for samtlige toiletbesøg.

Kan ikke lige komme med et enkeltstående tilfælde hvor der er klubfølelse, men er da fuldstændig overbevist om at der er flere spillere der har sgat nej til en kanonkontakt fordi de vidste at de kom til at varme bænken.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Men Pimpongs kontrakt er vel netop ikke blevet forlænget! Jeg kan ikke se hvor du vil hen. Er du modstander af Bosman eller hu?

Se det om udfordringerne er store er jo en subjektiv vurdering. og den vurdering kan vel ikke ungå at blive farvet af den nye løn. Det må vi lade være op til Pimpong.

Poulsgaard

Besvar