ZAZA
-
YahooSeeker [Bot]
ZAZA
Mon ikke det var en god ide at sikre Karim ZAZA´s underskrift, et godt suppliment til Ola Tidman
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 12. dec 2005, 18:52, rettet i alt 1 gang.
-
casper89
Re: ZAZA
Jeg synes ikke at vi skal købe en målmand fordi at jeg mener vi har en suveræn god keeper i Ola Tidman og en ganske glimrende reserve i Lasse Heinze, mens at det ikke ville gøre mig noget hvis det hænder at Anders Rasmussen ikke får sin kontrakt forlænget.
Zaza er desuden alt for gammel og har ingen fremtid foran sig!!!
FORZA FCM!!!
Zaza er desuden alt for gammel og har ingen fremtid foran sig!!!
FORZA FCM!!!
-
E!
casper89 skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Zaza er desuden alt for gammel og har ingen
> fremtid foran sig!!!
>
- Han har da HELE sin fremtid foran sig, det er så bare spørgsmålet hvor meget af den der indeholder fodbold på topplan.
Jeg tror nemt han kan have 5+ år mere på toppen. Erfaring er en stor del af en god målmand
>
> Zaza er desuden alt for gammel og har ingen
> fremtid foran sig!!!
>
- Han har da HELE sin fremtid foran sig, det er så bare spørgsmålet hvor meget af den der indeholder fodbold på topplan.
Jeg tror nemt han kan have 5+ år mere på toppen. Erfaring er en stor del af en god målmand
-
YahooSeeker [Bot]
HaHa.
Karim er 30 år gammel, en glimrende alder for en målmand.
Han er desuden kåret som superligaens bedste målmand i år 2001, 2002 og 2003 !!
Al respekt for jeres målmand, så er der vidst ingen tvivl om, at Karim vil være en klar forstærkning som 1 valg i FCM, samt desuden hos næsten alle andre klubber i ligaen.
VH Allan Nielsen
Karim er 30 år gammel, en glimrende alder for en målmand.
Han er desuden kåret som superligaens bedste målmand i år 2001, 2002 og 2003 !!
Al respekt for jeres målmand, så er der vidst ingen tvivl om, at Karim vil være en klar forstærkning som 1 valg i FCM, samt desuden hos næsten alle andre klubber i ligaen.
VH Allan Nielsen
-
YahooSeeker [Bot]
Sømanden skrev:
> hmmm ja men hvor mange er det lige at manden han
> ikke kan slå af, casper ankergren er blevet
> kåret???
>
> Har desuden heller ikke den store tiltro til en
> målmand der slipper 3 mål ind mod et så tandløst
> angreb som agf.
ok.. Tandløst? Har du hørt om Morten Rasmussen?
> kåret???
>
> angreb som agf.
ok.. Tandløst? Har du hørt om Morten Rasmussen?
-
majoren
Sømanden skrev:
> kåret???
>
> angreb som agf.
Vi skal måske passe på med at pege fingre ad "de andres" tandløse angreb, når vores eget gebis ikke er blevet fundet endnu!
majoren
> kåret???
>
> angreb som agf.
Vi skal måske passe på med at pege fingre ad "de andres" tandløse angreb, når vores eget gebis ikke er blevet fundet endnu!
majoren
-
YahooSeeker [Bot]
PLØKKER eller ej, så går der for mange mål ind og 2 gode keepere skader vel ikke.
Måske en NY STRAFFESPARK SKYTTE også ville hjælpe på pointtavlen
Det er da vist på tide vi finder BISSERNE frem og får dem skruet rigtig på IK`
Måske en NY STRAFFESPARK SKYTTE også ville hjælpe på pointtavlen
Det er da vist på tide vi finder BISSERNE frem og får dem skruet rigtig på IK`
-
Meng(AGF)
Nu kender jeg dig ikke Sømand, men eftersom du fyrer så fjollet en kommentar afsted, og samtidig støtter det hold, du nu gør, antager jeg at din kommentar var ufrivilligt morsom. Det er godt nok et argument mod Zaza, men det er ikke det store argument for at i ikke mangler en forstærkning på målmandsposten 
Og jeg kan i øvrigt godt lide trådstarterens kommentar om, at Zaza kunne være et glimrende supplement til jeres målmand. Pt. er Zaza supplement til Ankergren i Brøndby, så mon han har lyst til at sidde på bænken på Heden, hvis han har muligheden for at gøre det samme i Brøndby.
Så vidt jeg ved, vil Zaza blive boende i Kbh, og det er grunden til at han endnu ikke har skiftet klub. Derfor tvivler jeg på at han skifter til en jysk klub. Da han spillede i OB, pendlede han også dagligt. Men hvis i formår at lande ham, er det ganske godt gået, og så skal han nok blive førstevalg i buret.
Og jeg kan i øvrigt godt lide trådstarterens kommentar om, at Zaza kunne være et glimrende supplement til jeres målmand. Pt. er Zaza supplement til Ankergren i Brøndby, så mon han har lyst til at sidde på bænken på Heden, hvis han har muligheden for at gøre det samme i Brøndby.
Så vidt jeg ved, vil Zaza blive boende i Kbh, og det er grunden til at han endnu ikke har skiftet klub. Derfor tvivler jeg på at han skifter til en jysk klub. Da han spillede i OB, pendlede han også dagligt. Men hvis i formår at lande ham, er det ganske godt gået, og så skal han nok blive førstevalg i buret.
-
YahooSeeker [Bot]
Ingen tvivl om at ZAZA kan blive førstevalg i FCM han har rutinen som vores keepere mangler, han forstår at dirrigere sit forsvar og det er en STOR STOR mangelvare i FCM
så skriv under med ham HURTIGST MULIG
så skriv under med ham HURTIGST MULIG
-
felisan
Re: ZAZA (OT)
hej Meng.
tak for dit sobre indlæg.
det er en fornøjelse at læse, når gæster på vores forum kan argumentere på et sagligt og sobert niveau.
det er der nogle stykker der kunne lære noget af her på graven
og ja, jeg tror helt sikkert også at Zaza ville blive førstevalg, hvis han endte i FCM!
Besek # 1783
-
bingbang
Re: ZAZA (OT)
Jeg mener nu også at Zaza ville blive førstevalg. Jeg synes tit at Ola ser noget usikker ud. Men mon ikke vi mangler forstærkninger andre steder på holdet.?? Hvis der er penge i klubkassen, skulle de nok ikke bruges på en målmand, men en forsvarsspiller og en i angrebet.
Blot min mening
Blot min mening
-
Bobby
Jeg er ked af at sige det som meget stor FCM fan, men jeg mener til hver en tid at ZAZA kan slå Tidman af.
Som jeg nævnt det før, mangler vi en målmand af stor kaliber. Det har Zaza. Han err kun røget af i Brøndby fordi han blev skadet og fordi Casper Ankergren efterfølgende har gjort det rigtig godt.
Ingen tvivl om at Zaza er en klasse målmand, som vil være en stor kapacitet, når vi efter jul skal bygge et helt nyt forsvar op (Bak bliver jo oppe foran og Jesper Mikkelsen viser gang på gang at han er for usikker i midterforsvaret).
Som jeg nævnt det før, mangler vi en målmand af stor kaliber. Det har Zaza. Han err kun røget af i Brøndby fordi han blev skadet og fordi Casper Ankergren efterfølgende har gjort det rigtig godt.
Ingen tvivl om at Zaza er en klasse målmand, som vil være en stor kapacitet, når vi efter jul skal bygge et helt nyt forsvar op (Bak bliver jo oppe foran og Jesper Mikkelsen viser gang på gang at han er for usikker i midterforsvaret).