Nogle som er friske på at tage turen til Kristianssand..? Hvis der er det så vile jeg da gerne se om jeg kan få arrangeret noget med billetter til Færgen fra Hirtshals. HAr lige været inde og snuse lidt. Det er rent faktisk ikke så dyrt. Hvis man rejser alene koster en retur uden kahyt 400 d.kr.
MVH
Takito
Kristianssand
-
Takito
Re: Kristianssand
Det burde vel ikke være noget problem at komme dertil
Med de sejltider som er.. Så vil vi have masser af tid når vi kommer til Kristianssand samt have god tid efter kampen.. Så der er ingen hindringer
Så pak de lange underbukser 
Takito
Takito
-
bruno
Hvis ikke lige det var en torsdag så var jeg klar, men men torsdag
Er der nogle der ved om den bliver sendt nogle steder ?
-
Anni
Det er også lidt sent at planlægge, hvis man skal have spurgt fri, det kommer jo til at koste 2 feriedage.
Jeg har støvet alle kanaler igennem, og da det skulle være kanal 5, der står for RL, så er det skuffende. De sender kun Brøndby og FCK kampe og sammendrag fra Aab's kamp - surt
(
Anni
Jeg har støvet alle kanaler igennem, og da det skulle være kanal 5, der står for RL, så er det skuffende. De sender kun Brøndby og FCK kampe og sammendrag fra Aab's kamp - surt
Anni
-
Takito
NU ønsker jeg ikke lige at drukne denne tråd i hvilken kanal den bliver vist på
Da jeg gerne ønsker at der var flere som ville med... Det er lidt kedeligt at skulle tage turen alene 
Men til jeres orientering.. Så bliver kampen vistpå Canal+ Sport
Takito
Men til jeres orientering.. Så bliver kampen vistpå Canal+ Sport
Takito
-
Anni
Det lyder da dejligt, at den bliver vist et sted, så man ikke bare skal lytte til en eller anden radiokanal.
Jeg ville faktisk gerne have været med, hvis der havde været nogen ude lidt tidligere med planlægning, men jeg kan ikke planlægge to feriedage på så kort tid.
Så lad os håbe, der bliver en tur i februar, så har vi også allesammen alligevel "kuller" af mangel på fodbold
)
Anni
Jeg ville faktisk gerne have været med, hvis der havde været nogen ude lidt tidligere med planlægning, men jeg kan ikke planlægge to feriedage på så kort tid.
Så lad os håbe, der bliver en tur i februar, så har vi også allesammen alligevel "kuller" af mangel på fodbold
Anni
-
Takito
Var heller ikke meningen jeg ville afsted i første omgang.. men når man alligevel går herhjemme og turen ikke vil koste mere end den gør.. Så ville det jo være super, hvis der var flere som havde lyst
-
YahooSeeker [Bot]
Obs-obs kampem mot start går ikke i kristiandsand men i skien. Dere kan ta ferge til langesund eller Larvik.
Velkommen til Ritzbar i Skien før kampen. Billig Øl
Velkommen til Ritzbar i Skien før kampen. Billig Øl
-
Gamle Hoffmann64
Anni skrev:
-------------------------------------------------------
> Det lyder da dejligt, at den bliver vist et sted,
> så man ikke bare skal lytte til en eller anden
> radiokanal.
>
> Jeg ville faktisk gerne have været med, hvis der
> havde været nogen ude lidt tidligere med
> planlægning, men jeg kan ikke planlægge to
> feriedage på så kort tid.
>
> Så lad os håbe, der bliver en tur i februar, så
> har vi også allesammen alligevel "kuller" af
> mangel på fodbold
)
>
> Anni
>
>
>
> -"Ingen kan alt! Alle kan noget! Sammen kan vi det
> hele!"
Men tre timer på Pit-Stop kan du nok nå Anni, har hørt at der er samling i Nørregade i morgen..
-------------------------------------------------------
> Det lyder da dejligt, at den bliver vist et sted,
> så man ikke bare skal lytte til en eller anden
> radiokanal.
>
> Jeg ville faktisk gerne have været med, hvis der
> havde været nogen ude lidt tidligere med
> planlægning, men jeg kan ikke planlægge to
> feriedage på så kort tid.
>
> Så lad os håbe, der bliver en tur i februar, så
> har vi også allesammen alligevel "kuller" af
> mangel på fodbold
>
> Anni
>
>
>
> -"Ingen kan alt! Alle kan noget! Sammen kan vi det
> hele!"
Men tre timer på Pit-Stop kan du nok nå Anni, har hørt at der er samling i Nørregade i morgen..