Kommer der en fyring ?
-
Martin
Kommer der en fyring ?
Efter et katastrofalt efterår, hvor vi i hele FCM lejren er gået op i sømmene, og hvor alt ser mere end sort ud, hvad kommer der mon så til at ske ?
( tilskuerne svigter, slåskamp på nordea, ingen fight, alt for få point )
Tror i, at Erik bliver fyret - eller tror i stadig ledelsen har tiltro til ham... ?
Personligt håber jeg, at Erik får en fyreseddel indenfor de næste dage.. Det der er sket her i efteråret - kan på ingen måde tilgives, og lever absolut ikke op til forventningerne... Og det er trods alt nemmere at fyre en træner end fyre spillerne... Selvom nogle godt kunne få sig en forskrækkelse...
Senest rettet af Martin 7. dec 2005, 13:03, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Kommer der en fyring ?
Han får de 2 næste Royal League kampe med, hvis der ikke kommer mindst 1 sejr der, så er det farvel.
Peter Ross
Peter Ross
-
Martin
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Han får de 2 næste Royal League kampe med, hvis
> der ikke kommer mindst 1 sejr der, så er det
> farvel.
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> ---------
> Se sandheden i øjnene, når hadet gør dig blind !
> http://img176.imageshack.us/img176/1632/shamrockfa
> ggots9pe.jpg
Er det insider viden ?
Er det pt. nogle alternativer som træner ? Poul Hansen måske...
> Han får de 2 næste Royal League kampe med, hvis
> der ikke kommer mindst 1 sejr der, så er det
> farvel.
>
> Peter Ross
>
> ---------
> ggots9pe.jpg
Er det insider viden ?
Er det pt. nogle alternativer som træner ? Poul Hansen måske...
-
Peter Ross
Det er et bud fra en af spillerne. Jeg vil ikke nævne spillerens navn.
Njaa, jeg kan ikke lige komme på nogle alternativer, men mon ikke der skulle være en ledig træner et eller andet sted ? Mon der kan laves en "Harry Redknapp" med Ove P. ?
Peter Ross
Njaa, jeg kan ikke lige komme på nogle alternativer, men mon ikke der skulle være en ledig træner et eller andet sted ? Mon der kan laves en "Harry Redknapp" med Ove P. ?
Peter Ross
-
Kasper M
Efter min mening skal Erik have chancen i foråret. Han har ikke gjort noget galt. hvad ville i gøre hvis i havde 6-7 stam spillere ude hver gang. Så er der altså ikke meget at gøre. Jeg synes Erik fortjener en chance i foråret hvor spillerne højest sandsynligt er klar igen. han bragte bronzen til midtjylland. Og jeg er sikker på at han kan gøre det igen når spillerne bliver klar. jeg kunne forstå hvis der ikke var nogen skader at begynde at snakke fyrring men med så mange skader kan der altså ikke være nogen tvivl om at han bliver.
Kasper Mølhede - Åbenbart den eneste der støtter HELE FCM.
Kasper Mølhede - Åbenbart den eneste der støtter HELE FCM.
-
Altoriso
Jeg tror og håber ikke på en fyring af ER !
Ørgaard er vist citeret i BT idag for at resten af sæsonen handler om at undgå nedrykning, og at der ikke bliver nogen forstærkninger i vinterpausen, samtidigt med at man først genforhandler nye kontrakter når vi ved om vi klarer os fri af nedrykning !
Jeg tror at man vil og skal forsøge at få spillet flere af talenterne ind i løbet af foråret !
Det er klart at hvis vi i RL får et par gedigne nederlag, hvor spillet på ingen måde flyder, så kan det godt komme på tale at ER enten går selv eller bliver fyret !
Jeg synes dog, at FCM har spillet nogle meget fornuftige kampe på det seneste,og det virker til at holdet er ved at finde den rigtige gejst og spilforståelse tilbage !
Personligt er jeg meget glad for at kunne følge et hold der gider at spille fremadrettet fodbold, og det er noget som ER er garant for !
Ørgaard er vist citeret i BT idag for at resten af sæsonen handler om at undgå nedrykning, og at der ikke bliver nogen forstærkninger i vinterpausen, samtidigt med at man først genforhandler nye kontrakter når vi ved om vi klarer os fri af nedrykning !
Jeg tror at man vil og skal forsøge at få spillet flere af talenterne ind i løbet af foråret !
Det er klart at hvis vi i RL får et par gedigne nederlag, hvor spillet på ingen måde flyder, så kan det godt komme på tale at ER enten går selv eller bliver fyret !
Jeg synes dog, at FCM har spillet nogle meget fornuftige kampe på det seneste,og det virker til at holdet er ved at finde den rigtige gejst og spilforståelse tilbage !
Personligt er jeg meget glad for at kunne følge et hold der gider at spille fremadrettet fodbold, og det er noget som ER er garant for !
-
Martin
Peter Ross skrev:
> Det er et bud fra en af spillerne. Jeg vil ikke
> nævne spillerens navn.
>
> Njaa, jeg kan ikke lige komme på nogle
> alternativer, men mon ikke der skulle være en
> ledig træner et eller andet sted ? Mon der kan
> laves en "Harry Redknapp" med Ove P. ?
>
> Peter Ross
>
> ---------
> ggots9pe.jpg
Ove - det tør jeg slet ikke drømme om... Han er virkelig bare træneren... Poul Hansen er fri - Søren Kusk måske...
> Det er et bud fra en af spillerne. Jeg vil ikke
> nævne spillerens navn.
>
> Njaa, jeg kan ikke lige komme på nogle
> alternativer, men mon ikke der skulle være en
> ledig træner et eller andet sted ? Mon der kan
> laves en "Harry Redknapp" med Ove P. ?
>
> Peter Ross
>
> ---------
> ggots9pe.jpg
Ove - det tør jeg slet ikke drømme om... Han er virkelig bare træneren... Poul Hansen er fri - Søren Kusk måske...
-
Peter Ross
Skaderne er jo ikke kommet af sig selv. De er kommet efter manglende fysisk træning, hvor Erik igen står med lorten i sidste ende.
Derudover er det også Eriks ansvar, at lade f.eks. David sidde udenfor, selvom han er klar, fordi han ikke kan holde til det. Det har foreløbigt kostet det meste af efteråret for David N., der ikke selv kan sige stop, og derfor skal have en træner som formår det.
Et af de punkter hvor jeg også synes Erik mangler en del, er når der skal handles fra bænkens side.
I går gik der 72 minutter inden den første udskiftning kom, og den var påtvunget, da Traoré ikke kunne fortsætte pga. skulderen.
Det er bestemt ikke første gang, hvor man oplever manglende handling fra bænkens side. I kampen mod SønderjyskE kom der også først reelle ændringer da der manglende 15 minutter.
Jeg kan nævne flere eksempler, men jeg tror I forstår hvad jeg mener.
Peter Ross
Derudover er det også Eriks ansvar, at lade f.eks. David sidde udenfor, selvom han er klar, fordi han ikke kan holde til det. Det har foreløbigt kostet det meste af efteråret for David N., der ikke selv kan sige stop, og derfor skal have en træner som formår det.
Et af de punkter hvor jeg også synes Erik mangler en del, er når der skal handles fra bænkens side.
I går gik der 72 minutter inden den første udskiftning kom, og den var påtvunget, da Traoré ikke kunne fortsætte pga. skulderen.
Det er bestemt ikke første gang, hvor man oplever manglende handling fra bænkens side. I kampen mod SønderjyskE kom der også først reelle ændringer da der manglende 15 minutter.
Jeg kan nævne flere eksempler, men jeg tror I forstår hvad jeg mener.
Peter Ross
-
Martin
Altoriso skrev:
> Jeg tror og håber ikke på en fyring af ER !
>
> Ørgaard er vist citeret i BT idag for at resten af
> sæsonen handler om at undgå nedrykning, og at der
> ikke bliver nogen forstærkninger i vinterpausen,
> samtidigt med at man først genforhandler nye
> kontrakter når vi ved om vi klarer os fri af
> nedrykning !
>
> Jeg tror at man vil og skal forsøge at få spillet
> flere af talenterne ind i løbet af foråret !
>
> Det er klart at hvis vi i RL får et par gedigne
> nederlag, hvor spillet på ingen måde flyder, så
> kan det godt komme på tale at ER enten går selv
> eller bliver fyret !
>
> Jeg synes dog, at FCM har spillet nogle meget
> fornuftige kampe på det seneste,og det virker til
> at holdet er ved at finde den rigtige gejst og
> spilforståelse tilbage !
>
>
> Personligt er jeg meget glad for at kunne følge et
> hold der gider at spille fremadrettet fodbold, og
> det er noget som ER er garant for !
>
> ***************************************
>
> Husk at besøge www.bweast.dk
>
Jeg ville også hellere end gerne se fremadrettet fodbold, men det behøver jo heller ikke være direkte naivt... 39 mål siger vel alt ?
Fremadrettet fodbold kan man vel heller ikke påstå... Vi har da også haft svært ved at score de fornødne mål... Først her de sidste fire kampe er Dennis sikker scorer, ellers har farlige frank set noget skidt ud også...
Spørgsmålet er nærmere om man tør beholde Erik - uden tvivl er han skyld i de mange skader, det er jo underligt, at der altid har været flere skader ved ham end alle andre... Måske noget med de fysiske træning... Eller er det hedens jord der gør det ???? Derudover vil folk se point på kontoen - 4049 tilskuer er jo Ikast Stadion om igen... Som der adskillige gange blev råbt på nordea igår...
Erik kan desuden klantes for ikke at sætte spillerne ordentlig op, igår fightede de i første halvleg - efter pausen - hvor de sammen med Erik dansede om juletræet lignede de nogle der bare tænkte på julemad og absolut ikke ville løbe for noget som helst...
Ønsker bare FCM tilbage i toppen af dansk fodbold, i princippet er jeg ligeglad med om det er Erik eller en anden der gør det, bare vi kommer op hvor det er sjovt at være med... Og hvor alle ikke skal gå frustrede hjem efter en elendig indsats af nogle spillere, som gang på gang tror de har Ronaldinhos evner...
> Jeg tror og håber ikke på en fyring af ER !
>
> Ørgaard er vist citeret i BT idag for at resten af
> sæsonen handler om at undgå nedrykning, og at der
> ikke bliver nogen forstærkninger i vinterpausen,
> samtidigt med at man først genforhandler nye
> kontrakter når vi ved om vi klarer os fri af
> nedrykning !
>
> Jeg tror at man vil og skal forsøge at få spillet
> flere af talenterne ind i løbet af foråret !
>
> Det er klart at hvis vi i RL får et par gedigne
> nederlag, hvor spillet på ingen måde flyder, så
> kan det godt komme på tale at ER enten går selv
> eller bliver fyret !
>
> Jeg synes dog, at FCM har spillet nogle meget
> fornuftige kampe på det seneste,og det virker til
> at holdet er ved at finde den rigtige gejst og
> spilforståelse tilbage !
>
>
> Personligt er jeg meget glad for at kunne følge et
> hold der gider at spille fremadrettet fodbold, og
> det er noget som ER er garant for !
>
>
> Husk at besøge www.bweast.dk
>
Jeg ville også hellere end gerne se fremadrettet fodbold, men det behøver jo heller ikke være direkte naivt... 39 mål siger vel alt ?
Fremadrettet fodbold kan man vel heller ikke påstå... Vi har da også haft svært ved at score de fornødne mål... Først her de sidste fire kampe er Dennis sikker scorer, ellers har farlige frank set noget skidt ud også...
Spørgsmålet er nærmere om man tør beholde Erik - uden tvivl er han skyld i de mange skader, det er jo underligt, at der altid har været flere skader ved ham end alle andre... Måske noget med de fysiske træning... Eller er det hedens jord der gør det ???? Derudover vil folk se point på kontoen - 4049 tilskuer er jo Ikast Stadion om igen... Som der adskillige gange blev råbt på nordea igår...
Erik kan desuden klantes for ikke at sætte spillerne ordentlig op, igår fightede de i første halvleg - efter pausen - hvor de sammen med Erik dansede om juletræet lignede de nogle der bare tænkte på julemad og absolut ikke ville løbe for noget som helst...
Ønsker bare FCM tilbage i toppen af dansk fodbold, i princippet er jeg ligeglad med om det er Erik eller en anden der gør det, bare vi kommer op hvor det er sjovt at være med... Og hvor alle ikke skal gå frustrede hjem efter en elendig indsats af nogle spillere, som gang på gang tror de har Ronaldinhos evner...
-
Altoriso
Jeg tror godt jeg ved hvad du mener, men jeg synes ikke at du har helt ret...
Når man har så mange skader som vi har, så er det altså ikke let at agere på udskiftningsbænken..
Mange af de indskiftede spillere som jeg har set komme ind i efteråret har ikke formået at ændre noget på spillets kvalitet, og det tror jeg der er en grund til !
De er ikke helt gode nok endnu, eller slet ikke gode nok..
Her tænker jeg bl.a. på spillere som Jessen, Marc Møller, Svenne P og Pimpong som jo nok har haft hovedet et andet sted...
Når man har så mange skader som vi har, så er det altså ikke let at agere på udskiftningsbænken..
Mange af de indskiftede spillere som jeg har set komme ind i efteråret har ikke formået at ændre noget på spillets kvalitet, og det tror jeg der er en grund til !
De er ikke helt gode nok endnu, eller slet ikke gode nok..
Her tænker jeg bl.a. på spillere som Jessen, Marc Møller, Svenne P og Pimpong som jo nok har haft hovedet et andet sted...
-
Mose
Erik skal fyres.
Vi spiller grimt. Høje bolde op efter en stor angriber er bare ikke noget for mig. Til nød kan man gøre det de sidste 10-15 min hvis spillet ikke kører.
Organisationen er helt væk. Gang på gang bliver vores taktiske mangler udstillet. Forsvaret sejler rundt og vi skaber reelt næsten ingen chancer i kampene.
Skader er ikke en undskyldning. Tværtimod er det jo ham der også på det punkt har ansvaret.
En tredjeplads i sidste sæson berettiger ikke til at han skal have lov at køre klubben i sænk.
Kusk er min farvorit. Gerne på kontraktvilkår som Troels B har fået i Esbjerg.
Vi spiller grimt. Høje bolde op efter en stor angriber er bare ikke noget for mig. Til nød kan man gøre det de sidste 10-15 min hvis spillet ikke kører.
Organisationen er helt væk. Gang på gang bliver vores taktiske mangler udstillet. Forsvaret sejler rundt og vi skaber reelt næsten ingen chancer i kampene.
Skader er ikke en undskyldning. Tværtimod er det jo ham der også på det punkt har ansvaret.
En tredjeplads i sidste sæson berettiger ikke til at han skal have lov at køre klubben i sænk.
Kusk er min farvorit. Gerne på kontraktvilkår som Troels B har fået i Esbjerg.
-
Nicolai Kammersgaard
Peter Ross skrev:
> Skaderne er jo ikke kommet af sig selv. De er
> kommet efter manglende fysisk træning, hvor Erik
> igen står med lorten i sidste ende.
> Derudover er det også Eriks ansvar, at lade f.eks.
> David sidde udenfor, selvom han er klar, fordi han
> ikke kan holde til det. Det har foreløbigt kostet
> det meste af efteråret for David N., der ikke selv
> kan sige stop, og derfor skal have en træner som
> formår det.
>
Rigtigt og det har de jo også gjort noget ved nu
> Et af de punkter hvor jeg også synes Erik mangler
> en del, er når der skal handles fra bænkens side.
> I går gik der 72 minutter inden den første
> udskiftning kom, og den var påtvunget, da Traoré
> ikke kunne fortsætte pga. skulderen.
> Det er bestemt ikke første gang, hvor man oplever
> manglende handling fra bænkens side. I kampen mod
> SønderjyskE kom der også først reelle ændringer da
> der manglende 15 minutter.
> Jeg kan nævne flere eksempler, men jeg tror I
> forstår hvad jeg mener.
>
Husker du TB, han ændrede ingenting overhovedet og det var det kedelige fodbold hele tiden. ER derimod han skifter formation til 3-5-2 eller 3-4-3 og sågar 4-2-4, at han så ikke skifter ud kunne jo havde noget at gøre med de spillere han har på bænken. Hvem ville du have skiftet ind ?
Derudover HVIS Erik Rasmussen skulle fyres hvem skulle så tage over. I Danmark er der kun pensionerede og defensivt orienterede trænere. Luxemburgo? Nej jeg har meget svært ved at se hvem der skulle kunne gøre det bedre end ER.
Nicolai Kammersgaard
Defensivt fodbold Nej Tak, Offensivt fodbold Yes Sir
>
> ---------
> ggots9pe.jpg
> Skaderne er jo ikke kommet af sig selv. De er
> kommet efter manglende fysisk træning, hvor Erik
> igen står med lorten i sidste ende.
> Derudover er det også Eriks ansvar, at lade f.eks.
> David sidde udenfor, selvom han er klar, fordi han
> ikke kan holde til det. Det har foreløbigt kostet
> det meste af efteråret for David N., der ikke selv
> kan sige stop, og derfor skal have en træner som
> formår det.
>
Rigtigt og det har de jo også gjort noget ved nu
> Et af de punkter hvor jeg også synes Erik mangler
> en del, er når der skal handles fra bænkens side.
> I går gik der 72 minutter inden den første
> udskiftning kom, og den var påtvunget, da Traoré
> ikke kunne fortsætte pga. skulderen.
> Det er bestemt ikke første gang, hvor man oplever
> manglende handling fra bænkens side. I kampen mod
> SønderjyskE kom der også først reelle ændringer da
> der manglende 15 minutter.
> Jeg kan nævne flere eksempler, men jeg tror I
> forstår hvad jeg mener.
>
Husker du TB, han ændrede ingenting overhovedet og det var det kedelige fodbold hele tiden. ER derimod han skifter formation til 3-5-2 eller 3-4-3 og sågar 4-2-4, at han så ikke skifter ud kunne jo havde noget at gøre med de spillere han har på bænken. Hvem ville du have skiftet ind ?
Derudover HVIS Erik Rasmussen skulle fyres hvem skulle så tage over. I Danmark er der kun pensionerede og defensivt orienterede trænere. Luxemburgo? Nej jeg har meget svært ved at se hvem der skulle kunne gøre det bedre end ER.
Nicolai Kammersgaard
Defensivt fodbold Nej Tak, Offensivt fodbold Yes Sir
>
> ---------
> ggots9pe.jpg
-
Kasper M
Spiller Grimt ??? Det forstår jeg ikke du synes ! Høje bolde ??? jeg ved ikke om du så kampen igår men for satan hvor thyge og Claus legede med dem. Det hele kørte fantastisk lige indtil OB scoringen. Så holdte det gado spil op. Men jeg synes helt sikkert at vi er på rette spor igen. Når spillerne er klar til foråret kommer vi ikke til at ligge i bunden. Erik skal blive sæsonen ud. Så kan vi snakke om fyrring hvis vi ender under 6. pladsen. Min mening !
-
Nicolai Kammersgaard
Martin skrev:
>
>
> Jeg ville også hellere end gerne se fremadrettet
> fodbold, men det behøver jo heller ikke være
> direkte naivt... 39 mål siger vel alt ?
>
Et ord Kontinuitet, hvis vi kunne stille med de samme fire hvergang nede bag i, så ville der ikke være så mange fejl. I Foråret var der jo ingen problemer med vores forsvar, det var tværtimod et af superligaens bedste.
> Fremadrettet fodbold kan man vel heller ikke
> påstå... Vi har da også haft svært ved at score de
> fornødne mål... Først her de sidste fire kampe er
> Dennis sikker scorer, ellers har farlige frank set
> noget skidt ud også...
>
Det hjælper gerne at have angribere oppe foran. KK blev købt skadet, FK blev skadet ved et hændeligt uheld, DN lider åbenbart af overbelastningsskader, Poku kan ikke scorer og Jungbloot kan desværre heller ikke. At DN spillede så han fik sin sidste overbelastningsskade kan man kun tildels klandre ER, han havde jo praktisk talt ikke andre at sætte ind og DN er vores bedste angriber.
> Spørgsmålet er nærmere om man tør beholde Erik -
> uden tvivl er han skyld i de mange skader, det er
> jo underligt, at der altid har været flere skader
> ved ham end alle andre... Måske noget med de
> fysiske træning... Eller er det hedens jord der
> gør det ???? Derudover vil folk se point på
> kontoen - 4049 tilskuer er jo Ikast Stadion om
> igen... Som der adskillige gange blev råbt på
> nordea igår...
>
Det må man da håbe for en spillestil som TBs får sgu ikke flere tilskuere til at komme. Desuden er 4049 jo over gennemsnittet på Ikast stadion.
> Erik kan desuden klantes for ikke at sætte
> spillerne ordentlig op, igår fightede de i første
> halvleg - efter pausen - hvor de sammen med Erik
> dansede om juletræet lignede de nogle der bare
> tænkte på julemad og absolut ikke ville løbe for
> noget som helst...
Hvor godt var det lige vi støttede dem i anden halvleg? slåskampe indbyrdes det er sgu ikke meget bedre. Det er imodgang de har brug for os. At ER ikke kan styrer dem som robotter er vel naturligt, men jeg synes nu at spillerne kæmpede udemærket.
> Ønsker bare FCM tilbage i toppen af dansk fodbold,
> i princippet er jeg ligeglad med om det er Erik
> eller en anden der gør det, bare vi kommer op hvor
> det er sjovt at være med...
Enig
Og hvor alle ikke skal
> gå frustrede hjem efter en elendig indsats af
> nogle spillere, som gang på gang tror de har
> Ronaldinhos evner...
Navne? Jeg kan ikke helt se hvad du mener.
Nicolai kammersgaard
ER er manden for FCM
>
>
> Jeg ville også hellere end gerne se fremadrettet
> fodbold, men det behøver jo heller ikke være
> direkte naivt... 39 mål siger vel alt ?
>
Et ord Kontinuitet, hvis vi kunne stille med de samme fire hvergang nede bag i, så ville der ikke være så mange fejl. I Foråret var der jo ingen problemer med vores forsvar, det var tværtimod et af superligaens bedste.
> Fremadrettet fodbold kan man vel heller ikke
> påstå... Vi har da også haft svært ved at score de
> fornødne mål... Først her de sidste fire kampe er
> Dennis sikker scorer, ellers har farlige frank set
> noget skidt ud også...
>
Det hjælper gerne at have angribere oppe foran. KK blev købt skadet, FK blev skadet ved et hændeligt uheld, DN lider åbenbart af overbelastningsskader, Poku kan ikke scorer og Jungbloot kan desværre heller ikke. At DN spillede så han fik sin sidste overbelastningsskade kan man kun tildels klandre ER, han havde jo praktisk talt ikke andre at sætte ind og DN er vores bedste angriber.
> Spørgsmålet er nærmere om man tør beholde Erik -
> uden tvivl er han skyld i de mange skader, det er
> jo underligt, at der altid har været flere skader
> ved ham end alle andre... Måske noget med de
> fysiske træning... Eller er det hedens jord der
> gør det ???? Derudover vil folk se point på
> kontoen - 4049 tilskuer er jo Ikast Stadion om
> igen... Som der adskillige gange blev råbt på
> nordea igår...
>
Det må man da håbe for en spillestil som TBs får sgu ikke flere tilskuere til at komme. Desuden er 4049 jo over gennemsnittet på Ikast stadion.
> Erik kan desuden klantes for ikke at sætte
> spillerne ordentlig op, igår fightede de i første
> halvleg - efter pausen - hvor de sammen med Erik
> dansede om juletræet lignede de nogle der bare
> tænkte på julemad og absolut ikke ville løbe for
> noget som helst...
Hvor godt var det lige vi støttede dem i anden halvleg? slåskampe indbyrdes det er sgu ikke meget bedre. Det er imodgang de har brug for os. At ER ikke kan styrer dem som robotter er vel naturligt, men jeg synes nu at spillerne kæmpede udemærket.
> Ønsker bare FCM tilbage i toppen af dansk fodbold,
> i princippet er jeg ligeglad med om det er Erik
> eller en anden der gør det, bare vi kommer op hvor
> det er sjovt at være med...
Enig
Og hvor alle ikke skal
> gå frustrede hjem efter en elendig indsats af
> nogle spillere, som gang på gang tror de har
> Ronaldinhos evner...
Navne? Jeg kan ikke helt se hvad du mener.
Nicolai kammersgaard
ER er manden for FCM
-
Peter Ross
Mange gange har det ikke været et spørgsmål om spillerens formåen, men simpelthen det at ligge pres på modstanderen.
Da Jungbloot kom ind i de sidste 15 minutter mod SønderjyskE, vidste man jo godt, at han ikke ville gå ind og afdrible 4 modstandere, og knalde bolden i kassen, men bare det at man begyndte at spille med 3-4 angribere, gjorde at SønderjyskE gik lidt i panik, og slet ikke kunne få bolden væk fra egen zone.
Jeg er næsten overbevist om, at hvis taktikken havde været ændret bare 5-8 minutter tidligere, så havde vi sikret os 3 point i den kamp.
Peter Ross
Da Jungbloot kom ind i de sidste 15 minutter mod SønderjyskE, vidste man jo godt, at han ikke ville gå ind og afdrible 4 modstandere, og knalde bolden i kassen, men bare det at man begyndte at spille med 3-4 angribere, gjorde at SønderjyskE gik lidt i panik, og slet ikke kunne få bolden væk fra egen zone.
Jeg er næsten overbevist om, at hvis taktikken havde været ændret bare 5-8 minutter tidligere, så havde vi sikret os 3 point i den kamp.
Peter Ross