mega træls vi taber
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Dommer præstation
Nu er det mig der lavede indlæggget, og jeg ville uden tvivl også have lavet det om vi havde vundet 5-0, som overskriften hentyder er det pga. " dommerens præstation" laver det som konstruktiv kritik, og for at lave en venligt debat ( hvilket vel er meningen med det her forum) her efter kampen. Gu er det ej dommerens fejl vi taber, men nu i bla. anklager mig for at være en tudefjæs fordi dommeren ikke dømmer til vores fordel dømmer dårligt for begge hold, ikke giver os 2 straffespark og ikke giver 5 røde kort til Ob`rne syntes JEG er for lavt Pacman, måske nogle tudefjæs som jer der klynker over spillernes spil, selv skulle have kiks til tårene.
-
Kasper M
Jeg prøver bare at forklare så i kan forstå det.
Det var ikke mig der lavede dette indlæg men jo det kunne jeg da godt finde på hvis dommeren var dårlig. Altså selvom man vinder 5-0 kan dommeren godt være dårlig. Det er ikke fordi vi tabte jeg synes han var dårlig. Det var fordi han virkelig dømte dårligt. Han lagde en linie fra start men altså de måtte jo knap nok røre hinanden.
Det var ikke mig der lavede dette indlæg men jo det kunne jeg da godt finde på hvis dommeren var dårlig. Altså selvom man vinder 5-0 kan dommeren godt være dårlig. Det er ikke fordi vi tabte jeg synes han var dårlig. Det var fordi han virkelig dømte dårligt. Han lagde en linie fra start men altså de måtte jo knap nok røre hinanden.
-
Altoriso
Kasper M skrev:
> Han lagde en linie fra start men
> altså de måtte jo knap nok røre hinanden.
Det står så i modsætning til at vi var flere der mente at han ikke dømte de "ulovlige" berøringer, vi mente der var
> Han lagde en linie fra start men
> altså de måtte jo knap nok røre hinanden.
Det står så i modsætning til at vi var flere der mente at han ikke dømte de "ulovlige" berøringer, vi mente der var
-
Kasper M
Jamen så lad mig formulere det på en anden måde. Uden for feltet måtte de knap nok røre hinanden men inde i feltet kunne de gøre hvad de ville ! 
-
Arff
Det Kasper M. mener er at det ene sekundt må de tackle bagfra og i det næste måtte man ikke give et skulderskub !!
Pacman og Sømanden lad dog for fanden folk have EGEN menning , vi lever for fanden i et FRIT land !
Pacman og Sømanden lad dog for fanden folk have EGEN menning , vi lever for fanden i et FRIT land !
-
Altoriso
Kasper M skrev:
-------------------------------------------------------
> Jamen så lad mig formulere det på en anden måde.
> Uden for feltet måtte de knap nok røre hinanden
> men inde i feltet kunne de gøre hvad de ville !
>
> "Du må ikke begå mord, men vold med døden som
> følge er i orden."
Jeg kan kun sige det samme som før...
Det var vores mening, at han IKKE dømte de frispark vi mente der blev begået, og det var uden for felterne !
Claus Madsen situationen mener jeg ikke kunne give straffespark ...
Udover det var jeg heller ikke tilfreds med det han leverede
-------------------------------------------------------
> Jamen så lad mig formulere det på en anden måde.
> Uden for feltet måtte de knap nok røre hinanden
> men inde i feltet kunne de gøre hvad de ville !
>
> "Du må ikke begå mord, men vold med døden som
> følge er i orden."
Jeg kan kun sige det samme som før...
Det var vores mening, at han IKKE dømte de frispark vi mente der blev begået, og det var uden for felterne !
Claus Madsen situationen mener jeg ikke kunne give straffespark ...
Udover det var jeg heller ikke tilfreds med det han leverede
-
Kasper M
Bare vi er enige om at dommeren var under middel i går så er jeg glad. Man kan ikke mene andet. men vi kan jo se i onside i aften hvad de mener om det. De giver jo dommerne karaktere. Jeg vil skyde på 6-7 stykker !
-
Sømanden
selvfølgelig har alle ret til en mening, men alle har også ret til at sætte spørsmålstegn til denne mening, og at du/I åbentbart er noget benovet og at jeg skulle have en anden mening end jer er da helt fint............. det er jo netop hvad dette forum handler om?
Iøvrigt er der slet ikke ytringsfrihed på dette forum.
Mvh Sømanden, der deler rundhåndet ud af kiks og mejeriprodukter
Iøvrigt er der slet ikke ytringsfrihed på dette forum.
Mvh Sømanden, der deler rundhåndet ud af kiks og mejeriprodukter
-
Pacman
Att: Salmo
Den store trend for tiden er at brokke sig over dommerens præstation. Jeg er bare så træt af antydninger af det var dommerens skyld. Det er jo åbenbart ikke det du mener. Du kommer i så fald med en konstatering om dommerens niveau der åbenbart ikke er til debat. Hvorfor så ikke skrive det. Jeg er ikke enig i din betragtning for jeg mener, at han delte sol & vind rimelig lige. Hvis du seriøst mener at det ikke er spillernes/klubbens skyld at det ikke er gået bedre, men andre forhold, så må du da godt fortælle mig det.
Att: Arff
”lad dog for fanden folk have EGEN menning, vi lever for fanden i et FRIT land”.
Den er lidt dobbeltmoralsk. Jeg har vel også ret til min mening?. Vi skal vel ikke alle være enig. Selvom de fleste herinde taler efter munden på andre og ikke har en uafhængig mening(dette er en konstatering og er ikke til debat). Formålet med at skrive herinde er vel debat?. Hvis ikke hvorfor så skrive herinde overhovedet?.
Den store trend for tiden er at brokke sig over dommerens præstation. Jeg er bare så træt af antydninger af det var dommerens skyld. Det er jo åbenbart ikke det du mener. Du kommer i så fald med en konstatering om dommerens niveau der åbenbart ikke er til debat. Hvorfor så ikke skrive det. Jeg er ikke enig i din betragtning for jeg mener, at han delte sol & vind rimelig lige. Hvis du seriøst mener at det ikke er spillernes/klubbens skyld at det ikke er gået bedre, men andre forhold, så må du da godt fortælle mig det.
Att: Arff
”lad dog for fanden folk have EGEN menning, vi lever for fanden i et FRIT land”.
Den er lidt dobbeltmoralsk. Jeg har vel også ret til min mening?. Vi skal vel ikke alle være enig. Selvom de fleste herinde taler efter munden på andre og ikke har en uafhængig mening(dette er en konstatering og er ikke til debat). Formålet med at skrive herinde er vel debat?. Hvis ikke hvorfor så skrive herinde overhovedet?.
-
Arff
Hmn , det syntes jeg ikke ! Men det er jo DIN mining og det er fair nok !
Vi respektere din mening !
Men hvis vi ALLE havde den samme mening var der jo heller ikke noget og diskutere herinde, og det ville være rimlig neder'n !
Enig ? (:
Vi respektere din mening !
Men hvis vi ALLE havde den samme mening var der jo heller ikke noget og diskutere herinde, og det ville være rimlig neder'n !
Enig ? (:
-
YahooSeeker [Bot]
Det er vel også det Pacman skriver ?