"KLA-KLA-KLA-KLASSE FORSVARSKIKS"!
Sådan burde det ha' brølet i højtalerne på SAS Arena i går aftes. Er fuldstændig enig i at vi er vidne til nogle ynkelige præstationer PT, og at specialt Nicolai Jørgensen og Jesper Mikkelsen (hjulpet godt af Traoré) står med hovedparten af det der burde være en dårlig samvittighed...
Forsvaret smuldrer som sagt og nu gør BW det åbenbart også internt ved at flyve i totterne på hinanden under kampene hvilket er lige så ynkeligt som efterårets præstationer på banen...
Dét, kombineret med et ufatteligt lavt tilskuertal, og en forbandet tam stemning på Nordea gør at fodbold ikke længere er så interessant at se fra stå-pladserne, og det er virkelig skidt når sæderne på Faxe begynder at virke indbydende...
Kan vi ikke være lidt mere vedholdende med vores vokal? Tag side-manden i armen og om nødvendigt tving lyde ud af munden på ham, det er meget kendetegnet for BW at vi dykker FULDSTÆNDIG ned når holdet kommer bagud, og det er egentlig her de har mest brug for at høre at vi er der, har vi ikke også et ansvar omkring spillernes selvtillid som de fanatiske fans vi er?
Jeg spørger bare, og konstaterer at mere lyd på Nordea ville være KLASSE...
Wolfanatic
"KLA-KLA-KLA-KLASSE"
-
Wolfanatic
"KLA-KLA-KLA-KLASSE"
Senest rettet af Wolfanatic 4. dec 2005, 16:03, rettet i alt 1 gang.
-
Kasper M
Re: "KLA-KLA-KLA-KLASSE"
Enig. Vi bør som fans ikke kun råbe og skrige når de er foran. Selvom de er bagud kan det godt lade sig gøre at komme foran igen. Men det hjælper ingenting at flyve på hinanden i BW. Drik jeres øl i stedet for at kaste med dem. Og så syng dog for helvede alt hvad lungerne kan trække og støt op om holdet. Det er nu det er vigtigt. men mon ikke at præstationerne på banen bliver bedre i foråret når alle blive skadefri igen.
Og ja, ta fat i sidemanden og få ham til at råbe med. Ellers kommer der sQ til at være ligeså dårlig stemning som på Ikast Stadion.
Kom nu BW. Vi må lige tage os lidt sammen.
Og ja, ta fat i sidemanden og få ham til at råbe med. Ellers kommer der sQ til at være ligeså dårlig stemning som på Ikast Stadion.
Kom nu BW. Vi må lige tage os lidt sammen.
-
Chap - FCM4EVER
Grunden til vokalen døde, var jo også pga. de der lorte fjolser, der ikke vidste hvordan man skulle opføre sig. Håber de bliver banlyst fra stadion, da jeg ikke synes det er en fodboldkamp værdig. Hvert fald dem, der lagde op til det. Og begyndte med at kaste øl osv. Men allerede inden kampen da en kammerat og mig stod og spillede pool stille og fredeligt, kom der en nar hen og begyndte at true os m.m. Total latterligt!
Det ødelægger heller ikke kun vokalen, at der var slåskamp. Mange familier har måske ikke lyst til at tage til fodbold mere, når de har oplevet det, som skete i går. Hvis jeg var far til et barn, ville jeg hvert fald overveje om jeg skulle tage min søn med næste gang, der var fodboldkamp.
Så jeg håber sq dem, der var oppe at slåsse, må have virkelig dårlig samvittidhed. Men det har de vel ikke engang. Fjolser!!!!
Det ødelægger heller ikke kun vokalen, at der var slåskamp. Mange familier har måske ikke lyst til at tage til fodbold mere, når de har oplevet det, som skete i går. Hvis jeg var far til et barn, ville jeg hvert fald overveje om jeg skulle tage min søn med næste gang, der var fodboldkamp.
Så jeg håber sq dem, der var oppe at slåsse, må have virkelig dårlig samvittidhed. Men det har de vel ikke engang. Fjolser!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Chap - FCM4EVER skrev:
-------------------------------------------------------
> Grunden til vokalen døde, var jo også pga. de der
> lorte fjolser, der ikke vidste hvordan man skulle
> opføre sig. Håber de bliver banlyst fra stadion,
> da jeg ikke synes det er en fodboldkamp værdig.
> Hvert fald dem, der lagde op til det. Og begyndte
> med at kaste øl osv. Men allerede inden kampen da
> en kammerat og mig stod og spillede pool stille og
> fredeligt, kom der en nar hen og begyndte at true
> os m.m. Total latterligt!
>
> Det ødelægger heller ikke kun vokalen, at der var
> slåskamp. Mange familier har måske ikke lyst til
> at tage til fodbold mere, når de har oplevet det,
> som skete i går. Hvis jeg var far til et barn,
> ville jeg hvert fald overveje om jeg skulle tage
> min søn med næste gang, der var fodboldkamp.
>
> Så jeg håber sq dem, der var oppe at slåsse, må
> have virkelig dårlig samvittidhed. Men det har de
> vel ikke engang. Fjolser!!!!
>
> Casper Anders
Sørgeligt at der går en flok SVAMPEÆDERE rundt og laver ballade, gi dem et par års karantæne eller et sæsonkort til de grønne fodsvedere så kan de sq more sig med ligestillede
-------------------------------------------------------
> Grunden til vokalen døde, var jo også pga. de der
> lorte fjolser, der ikke vidste hvordan man skulle
> opføre sig. Håber de bliver banlyst fra stadion,
> da jeg ikke synes det er en fodboldkamp værdig.
> Hvert fald dem, der lagde op til det. Og begyndte
> med at kaste øl osv. Men allerede inden kampen da
> en kammerat og mig stod og spillede pool stille og
> fredeligt, kom der en nar hen og begyndte at true
> os m.m. Total latterligt!
>
> Det ødelægger heller ikke kun vokalen, at der var
> slåskamp. Mange familier har måske ikke lyst til
> at tage til fodbold mere, når de har oplevet det,
> som skete i går. Hvis jeg var far til et barn,
> ville jeg hvert fald overveje om jeg skulle tage
> min søn med næste gang, der var fodboldkamp.
>
> Så jeg håber sq dem, der var oppe at slåsse, må
> have virkelig dårlig samvittidhed. Men det har de
> vel ikke engang. Fjolser!!!!
>
> Casper Anders
Sørgeligt at der går en flok SVAMPEÆDERE rundt og laver ballade, gi dem et par års karantæne eller et sæsonkort til de grønne fodsvedere så kan de sq more sig med ligestillede