Slagsmål på Nodea

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Neller

Slagsmål på Nodea

Indlæg af Neller »

Ja så var der jo dersværre slagsmål på Nodea for første gang, i den tid vi har spillet på sas arena,på grund af ølkast.
Der blev sagt noget til ham der kastede, så blev der skubbet så gik det ellers bare igang.

Senest rettet af Neller 6. dec 2005, 15:37, rettet i alt 1 gang.

Kasper M

Re: Slagsmål på Nodea

Indlæg af Kasper M »

Det er pisse pinligt det der skete på nordea idag. For satan det troede jeg ikke jeg skulle komme til at se blandt os FCM fans. Bare fordi holdet ikke spiller optimalt skal man sgu da ikke begynde at slå hinanden ned. Det kan godt være der var en eller anden åndsvag grund men så slå hinanden udenfor stadion. I ødelægge kampen for os andre. Det er ikke til at koncentrere sig om kampen når der flyver 10 kontrolløre og politifolk op midt i det hele fordi en flok "fans" leger krig. For latterligt.

Kom på stadion hvis i vil se bold. Bliv væk hvis i vil slås.

Langt ude

Kasper Mølhede, skuffet

Neller

Indlæg af Neller »

Kontrollørene regerede også alt for sent det tog ca 2-3 min inden de kom op.

Arff

Indlæg af Arff »

Ja , også var det de forkerte der blev smidt ud ?!
Hvorofr blev Hekler smidt ud ?

Kasper_Nielsen

Elendige kontrollører

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Hvad sker der for dem? Der er 2 personer som slås. Hvad med at smide dem ud hurtigt, så vi kan fortsætte med at støtte op om holdet. Ved at lade dem diskutere, endte det med, at 20-30 stykker røg i totterne på hinanden, og politikfolk mm. måtte blive indblandet. Efter dette, var der ingen opbakning af holdet. Det er langt under standard.

Neller

Re: Elendige kontrollører

Indlæg af Neller »

20-30 stykker er nok lidt i overkanten men der var nok en 7-8 stykker der lavede ballade,men det er rigtig at det tog dampen af støtten til holdet.

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Ølkast er fandme også noget af det dummeste nogensinde! burde være ligeså ulovligt som romerlys på stadion!

Utroligt, man skal ha lov til at pisse øl over folk der er ude for se en fodboldkamp. Mange møder endda op i pænt og dyrt tøj, og kommer hjem med tøjet fyldt med øl. Hvordan i alverden kan det forsvares?

Jeg fik en hel øl, smidt direkte i fjæset fra kernen af hvor BW'erne står(i kamp mod fcn). Det kunne også nemt ha gået galt, hvis ikke jeg var så tolerant og kold.

Jeg forstår godt ham som fik øl over sig. Det er simpelthen for dumt, at folk skal have lov til at kaste øl i hovedet af 20-30

Husk, at kaste 1 øl går ikke bare ud over en, men det kan gå udover flok af 10-20 som står foran kasteren, det kan være en ældre, lille ung knægt, pige, dig, din familie, hvem som helst. Det ikk sjovt på nogen måder.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kunne ikke være mere enig.

Det er simpelthen tyndt, dumt og latterligt

Arff

Indlæg af Arff »

JA !
Men hvorfor blev dem der prøvede at stoppe det smidt ud ?

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Godt spørgsmål. Jeg skrev også et indlæg omkring ølkasteri , efter den episode jeg oplevede i kampen mod FCN, og der viste sig, at flere syntes at ølkasteri kunne forsvares. Idag så vi, hvad der kunne gå galt(ikke engang det værste), gad vide hvad ølkasterne siger til det?

YahooSeeker [Bot]

Hvad fanden er det der sker for folk... Kan folk ikke holde til at det er en lørdagskamp og der er chance for at få lidt mere alkohol indenbors, uden at det skal ende i slagsmål. Troede sku da folk var voksne nok til at styre det, men åbnetbart ikk...

Hvad ligner det at komme op at slåse indbyrdes i fanklubben, det minder jo om en børnehave, en skam få det gode ry som BW havde. Ved godt det er nogle få tåber der opfører sig åndsvagt, men det ødelægger fuldstændigt stemningen på Nordea.

Tag jeg sammen, eller bliv væk fra SAS-Arena, så vi andre kan få en god oplevelse

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Helt enig, hvis folk ikke kan styre deres alkoholforbrug kan de blive hjemme. Jeg mødte op i fanloungen kl 15, og allerede der var der optakt til slagsmål. Da I løbet af et spil pool blev jeg budt på tæsk af 2 fulderikker. Og dette finder jeg særdeles grotesk, da dette aldrig har været aktuelt i BW før.

Neller

Indlæg af Neller »

De som ville slås er de samme som søger slagsmål nede i byen mod fans fra andre klubber,det er dybt godnat at de får lov til at komme på stadion.

YahooSeeker [Bot]

Når man kender UROMAGERNE HVORFOR nægter man dem ikke adgang til bla. fanloungen, smid dem dog ad H...... til, de er sq da en belastning for hele klubben.
De kan sidde i vejgrøften og æde deres svampe

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

Hvis der var en spasser, som med vilje hældte øl ud over mig, ville jeg også blive stiktosset. Ved godt man skal kunne styre sig, men det må altså være svært i den situation. Temperamentet er jo i kog i forvejen.

Allan B.

Besvar