Sidste minuts kontraktforlængelser

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Elmer Kanando

Sidste minuts kontraktforlængelser

Indlæg af Elmer Kanando »

For mig står det helt klart at ledelsen i klubben prøver at lave en 11. time aftale med spillerne for at presse prisen på kontrakten helt ud i hampen. Der vil altid være mennesker med kontakt til de andre aspekter af fodboldens verden, som nok skal klare den, men med kampe helt op til jul, både RL og SL - vil der også blive tænkt taktisk mht de tråde der bliver trukket i - både for spillere, trænere og ikke mindst ledelse.

hvad mener i?
Senest rettet af Elmer Kanando 2. dec 2005, 12:35, rettet i alt 1 gang.

Thomas Lund

Re: Sidste minuts kontraktforlængelser

Indlæg af Thomas Lund »

Ser man på spillernes præstation det sidste halve år og klubbens økonomi mener jeg at FCM handler helt korrekt.

Lund

jj

Indlæg af jj »

Mange af de spillere, som EVT skal have deres kontrakt fornyet har enten spillet under niveau eller er skadet.

SKriver er langtidsskadet, ham ønsker man vel ikke at forlænge med af logiske årsager

Michael Hansen blev hentet som en stjernespiller, formentlig dyr i løn. Godt oppe i 30erne, lad ham bare smutte for min skyld.

Daugaard ser jeg gerne vi forlænger med, han spiller stabilt.

Claus Madsen er en spiller type, som jeg personligt synes godt om, men han er også skadet i meget lange perioder. Jeg synes ikke det vil være fornuftigt at forlæne med ham.

Jeg ser gerne man lader de fleste af kontrakterne løbe ud, uden forlængelser. Simpelthen for at spare lønudgifter og evt hente forstærkninger

Elmer Kanando

Indlæg af Elmer Kanando »

Skråork...?

Vinding

Indlæg af Vinding »

Mon ikke kontrakterne var forlænget forlængst hvis spillerne havde ydet en bedre indsats her på det sidste. Jeg er sikker på at klubben forlænget dem, hvis de mener at spillerne har en fremtid i klubben.
Rasmus Daugaard er den eneste som der virkelig har kæmpet for sin plads hele efteråret, så mon ikke at hans kontrakt bliver forlænget inden længe.

Vinding

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Vinding skrev:
-------------------------------------------------------
> Mon ikke kontrakterne var forlænget forlængst hvis
> spillerne havde ydet en bedre indsats her på det
> sidste. Jeg er sikker på at klubben forlænget dem,
> hvis de mener at spillerne har en fremtid i
> klubben.
> Rasmus Daugaard er den eneste som der virkelig har
> kæmpet for sin plads hele efteråret, så mon ikke
> at hans kontrakt bliver forlænget inden længe.
>
> Vinding

Selvmodsigelse kan være en svær kunst ;-)

Det kan jo godt være at der slet ikke bliver forlænget med nogen..
Det kan jo også være at RD har forlangt for mange penge

Besvar