Søren Jensen væk fra viborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim Sorensen

Søren Jensen væk fra viborg

Indlæg af Kim Sorensen »

Der har været aktiv debat herinde om vores backs, især er der enighed om at vi på venstre back pladsen er lidt tyndt besat. Måske Ørgård har lyst til at købe mere ungt talent til truppen. Det bliver aldrig dårligere af at han kommer fra de grå mus.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=151316
Senest rettet af Kim Sorensen 1. dec 2005, 21:30, rettet i alt 1 gang.

micco

Re: Søren Jensen væk fra viborg

Indlæg af micco »

Kim Sorensen skrev:
-------------------------------------------------------
> Der har været aktiv debat herinde om vores backs,
> især er der enighed om at vi på venstre back
> pladsen er lidt tyndt besat. Måske Ørgård har lyst
> til at købe mere ungt talent til truppen. Det
> bliver aldrig dårligere af at han kommer fra de
> grå mus.

specielt ikke når han har kontrakt udløb til nytår og derfor er ganske uden værdi for fodsvederne! men jeg helt enig.. orgaard få fingeren ud og lad os sikre os den kontrakt her ligger et scoop, og en klar forstærkning på vores absolut mest udsatte plads! agenten for søren er iøvrigt sivebæk hvis nogen kan ligge mere i det! micco

>
> http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2
> =1&id=151316

Arff

Indlæg af Arff »

Jeg tror helt klart han ville forstærke truppen !
Fik de ham ikke fra VB før denne sæson ?

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Hvad vi vi med et VFF-Svin ?

Glen

Indlæg af Glen »

Du spørger hvad vi vil med et VFF-Svin? Jeg ved godt du syntes det lyder utænktlig, men man kunne jo styrke truppen. FCM´s forsvar er jo ikke det mest stabile. Og kunne FCM hent en spille fra en af TOP holdene ville det jo ikke være tosset. Hvis du ikke er klar over det er det netop en tidligere VFF forsvarsspiller der er blevet kåret som efterårets profil.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Det var dog et usmageligt og usagligt indlæg.....

Han vil helt sikkert forstærke truppen på en position hvor vi ikke har et egentligt kvalificeret bud pt:

Leon Jessen - Skadet og i mine øjne mere anvendeligt på venstrekanten

Nikola Gjosevski - Mangler træning og skal tilpasses vores, og den danske spillestil.

Jesper Mikkelsen - Ikke hans favorit plads og er bedre anvendt i centerforsvaret

Ulrik Lindkvist - Kun venstreback af nød, hans egentlig position er højreback og han er højrebenet.

Nikolaj Jørgensen er det eneste egentlige bud på en "rigtig" venstreback i øjeblikket, og selv om han har været rimelig stabil de sidste par kampe, så har han jo ryg for at være for svingende i sine præstationer.

Håber ulvefar åbner tegnebogen og sikrer en underskrift fra denne unge og lovende venstreback, en klar forstærkning!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Inden folk falder helt i svime, så husk lige på at han ikke kunne bruges i Vejle, da de lånte ham.
Viborg kunne heller ikke bruge ham, kun som reserve, hvilket han da også har været indtil Thomas Tengstedt pådrog sig en skade som har holdt ham udenfor i et par måneder (Så vidt jeg har forstået det).

Søren Jensens gode kampe kan tælles på 1½ hånd, så hvis det er nok til en kontrakt, så fred være med det, men jeg vil gerne se lidt mere.
Det ligner en Pimpong om igen. En spiller i en åben kontrakt-situation, som virkelig skal vise sit værd for at få en ny, og så sætter spilleren urealistisk høje lønkrav, når han har præsteret godt i en måned til to.

Peter Ross

Arff

Indlæg af Arff »

Jamen der er jo nok engrund til at han er blevet udtaget til U-21 landsholdet skal i se !

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Inden folk falder helt i svime, så husk lige på at
> han ikke kunne bruges i Vejle, da de lånte ham.
> Viborg kunne heller ikke bruge ham, kun som
> reserve, hvilket han da også har været indtil
> Thomas Tengstedt pådrog sig en skade som har holdt
> ham udenfor i et par måneder (Så vidt jeg har
> forstået det).
>
> Søren Jensens gode kampe kan tælles på 1½ hånd, så
> hvis det er nok til en kontrakt, så fred være med
> det, men jeg vil gerne se lidt mere.
> Det ligner en Pimpong om igen. En spiller i en
> åben kontrakt-situation, som virkelig skal vise
> sit værd for at få en ny, og så sætter spilleren
> urealistisk høje lønkrav, når han har præsteret
> godt i en måned til to.
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> ---------
> Se sandheden i øjnene, når hadet gør dig blind !
> http://img176.imageshack.us/img176/1632/shamrockfa
> ggots9pe.jpg

Det samme sagde mange om Traore, men han har sq spillet nogle fede kampe for FCM på det seneste, så lad os bare få en ung VFFér. Frandsen var sq heller ikke så dårlig selv om han kom fra VFF

Besvar