er Ørgaard en dårlig kolega

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fadlaa

er Ørgaard en dårlig kolega

Indlæg af fadlaa »

Efter Ørgaards udtalelser Ren fodboldsnak om Morten Duncans kontraktforhold, er han virkelig faldet i unåde ude i galehuset. "se dr1 tex tv
Man kan jo fristes til at tro at ørgaard har prøvet at hente Duncan
Senest rettet af fadlaa 2. dec 2005, 12:34, rettet i alt 1 gang.

Nicolai Kammersgaard

Re: er Ørgaard en dårlig kolega

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

fadlaa skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Efter Ørgaards udtalelser Ren fodboldsnak om
> Morten Duncans kontraktforhold, er han virkelig
> faldet i unåde ude i galehuset. "se dr1 tex tv
> Man kan jo fristes til at tro at ørgaard har
> prøvet at hente Duncan

Ja fik samme tanke igår. Men hold da kæft en fejl af GF istedet for at det var kommet ud på en lille kanal, gør de det nu landsdækkende. Det kan man da kalde et gigantisk selvmål at han smutter og har alle mulige klausuler i hans kontrakt kan vel ikke komme bag på nogen

Nicolai kammersgaard
Erik du er vores mand

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis det virkelig var interne forhold, hvordan i alverden kan Ørgaard så vide det?
Det må vist være AGFs problem hvis sådan noget er blevet lækket.

Duncan skal da være velkommen :-)

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Jeg er nu også af den opfattelse, at Jens Ø ikke skal blande sig i de andres sager... Jeg ser nu hellere at vi få forlænget nogle af vores egne og vi skal vel heller ikke råbe for højt efter at Pim lige har forladt os uden en krone til os og investorerne..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

johnnynielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er nu også af den opfattelse, at Jens Ø ikke
> skal blande sig i de andres sager... Jeg ser nu
> hellere at vi få forlænget nogle af vores egne og
> vi skal vel heller ikke råbe for højt efter at Pim
> lige har forladt os uden en krone til os og
> investorerne..

Okay. Nu har jeg ikke set det på TV, men efter hvad jeg så på tekst-tv at dømme, så synes jeg stadig det er underligt at Ørgaard kender til inside-oplysninger, så er de jo ikke særlig inside, hvis Ørgaard ved det så ved resten af fodbold Danmark toppen det vel også?

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Du misser pointen. Det AGF er pist over er, at ulvefar offentligøre kontrakt forhold. Ørgard har jo sikkert fået det at vide ved at have spurgt Duncans agent. Den danske fodboldverden er så tilpas lille, at alle kender alle. Derfor ved de respektive ledelser osse ,hvordan andre klubbers spillers forhold er. Det springende punkt er jo, at man fra Gfs side mener at JØ har øget interessen for Duncan endnu mere. Og endnu mere, at han har fortalt åbent om en konkurents interne forhold. Jeg mener dog, at alle de som har interesse for ham hele tiden har vidst det.

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Hej Ulve.

Efter at have udtalt sig ganske fornuftigt flere gange i Ren Fodbold Snak, synes jeg nu Ørgaard har præsteret en svinestreg, der formentlig hører til blandt de helt grove. Jeg synes der har været tre grove sager på det seneste, hvoraf to involverer jeres sportsdirektør.

1: Ørgaard brød en kollegial forståelse mellem alle superligaklubberne og skrev kontrakt med Simon Poulsen et år før kontraktudløb. Smart? måske, men hamrende ukollegialt. Jeg håber i mister et par spillere på den konto også.

2: Østergaard udtaler, at Brøndby skriver kontrakt med Thomas Rytter og refererer inside info, dagen før Brøndby offentliggør skiftet. Det var ekstremt pinligt for Østergaard, men heldigvis var den reelle omkostning for Brøndby kun, at nyhedsværdien blev reduceret.

3: Ørgaard udtaler sig om inside info hos en superligakonkurrent. Og det er vel at mærke en udtalelse, der potentielt kan skade konkurrenten alvorligt. Den gode Ørgaard er i sin gode ret til at gætte på, at Duncan bliver solgt i vinterpausen - det var jo bl.a. et af de emner man diskuterede i programmet. Man har dog på ingen måde ret til at offentliggøre inside viden på den måde. Hvis der er en klausul, og hvis udenlandske klubber ikke kender til den, er det jo industriel sabotage.

"Det må vist være AGFs problem hvis sådan noget er blevet lækket"

Når det nu er Ørgaard der lækker det, så har han vel også en slags ansvar? Eller mener i at han optræder stilfuldt? Jeg var lige ved at få opbygget en tro på, at Ørgaard ikke var så slem/dum endda, men det her stunt er så usympatisk, at jeg har mistet al tiltro til ham. Forhåbentlig bliver han blacklistet i fodboldverdenen herhjemme, og forhåbentligt sidder der en flok fornuftige mennesker i FCMs ledelse, og gerne også i fanskaren, der har meget krumme tæer.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Alle kneb gælder i branchen, så det er vel helt okay. Det er i øvrigt heller ikke første gang ørgaard har været velinformeret. Han snuppede jo også Zidan via en klausul, som AB heller ikke var tilfredse med :=)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Er AGF pissed over noget eller er det nogle fans der er det ?

For mig virkede det da rimeligt klart at Jens Ørgaard vidste en del om AGF´s forhold i det hele taget, og jeg tror faktisk ikke at han talte over sig på nogen måde...
Nogle gange kan små halvdumme bemærkninger visse sig at have større vægt end som så..

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Meng(AGF):

Kan godt se hvor du vil hen, men kan ikke se hvad Flemming Østergaards bommert har med Jens Ørgaard at gøre ?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se hvorfor Ørgaard skal holde hånden over AGF, en konkurrent. - Professionel fodbold er benhård business, hvis infoen var intern så burde den vel være forblevet intert i AGF, og ikke være endt hos en konkurrent?

Iøvrigt er det ikke så længe siden AGF vildt gerne ville have Ørgaard som sportsdirektør, og han har næppe ændret sin facon overvældende siden, faktisk har han altid været temmelig direkte :-)

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

Ravn,

Du har altid meget rimelige indlæg, men mener du har taget din FCM hat helt ned over øjnene her.

Fordi Ørgård en gang har været kandidat hos GF betyder det ikke at denne handling er rimelig. Og fordi Ørgård har fået informationen fra GF internt betyder det jo ikke at det er rimeligt at tage den derfra og til hele Danmark (og udlandet) via TV3.

Ørgård har i denne sag, i sagen med Simon Poulsen, samt i Zidan lejesagen, været smart, mange mener alt for smart.

Vi skal passe på at vi i vores iver efter at støtte FCM og Ørgård, i den sidste ende ikke skader klubben ved ikke at melde klart ud mod en så tarvelig og lurvet opførsel som Ørgård igen og igen lægger for dagen.

I fodbold -som i alle andre brancher- kommer den slags opførsel tilbage tifoldigt senere.

kim

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

Forkert,

han købte Zidan uden problemer af AB. Der kom senere komplikationer da han lejede Zidan ud, hvilket så ud til at være noget der var lavet for et reducere det beløb AB skulle have for Zidan.

Bare fordi fodbold er en hård branche berettiger det ikke Ørgård til at være uanstændig og lave handlinger der alene har det formål at skade en konkurrent.

Sådan noget gør man bare ikke i forretningsverdenen, heller ikke i fodbold.

kim

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

Skade en modstander for egen vindings skyld har sgu da altid været noget man gør i forretningsverden. Det forgår alle steder. Selv agf gør det når de sviner tøfting for at få sig selv til at fremstå mindre som en galehus. Flemming østergaard er efterhånden blevet så god til det at ingen opdager det længere.... Men vi husker stadig lyngby sagen. Dum Ø.

Kan Ørgaard skabe lidt frustation i agf er det da kun til fordel for os eftersom de er en af de klubber vi kæmper med om at overleve i superligaen

Mvh Sømanden

Jan

Indlæg af Jan »

Han siger der har været 3 grove tilfælde, hvor af de 2 er vores direktør.

Besvar