felisan skrev:
-------------------------------------------------------
> > ja, du har ret.
> han var meget "boldfast", en fantastisk dribler og
> lagde op til rigtigt gode mål.
>
Helt enig!
Da han og Jesper Thygesen spillede sammen paa midtbanen, havde vi vel den bedste midtbane vi nogen sinde har haft.
Bedste spiller i FCM/IFS/Herning Fremad?
-
majoren
Re: Bedste spiller i FCM/IFS/Herning Fremad?
I nyere tid må den mest underholdende være Zidan, ellers er jeg meget enig I Ejnar Rahbek. Jeg kender ikke nogen af de gamle Herning-kæmper da jeg er ikastdreng selv. Men Ejner har spillet med mange gode spillere. For lige at nævne nogen få: Kim Eriksen, Søren Gerber, Torben Christensen, Klaus Granlund, Kent Hansen, JOHNNY ØSTERGAARD, Kenneth Birkedal, Sigurd Kristensen, Flemming Andreasen...osv.
majoren - Hold K... jeg er ved at være gammel
majoren - Hold K... jeg er ved at være gammel
-
Persian_Wolf
Re: Bedste spiller i Herning Fremad?
Søren Skriver har været en konstant stabil spiller, både som Herning F spiller og som FCM spiller inden hans skade.
Peter Skov Jensen
I Herning F dage, var det Arek Gmur, Sule, Ambrosious, Mini, Henrik Mikkelsen, From og Sheriffen som virkelig var guldværd
Peter Skov Jensen
I Herning F dage, var det Arek Gmur, Sule, Ambrosious, Mini, Henrik Mikkelsen, From og Sheriffen som virkelig var guldværd
-
fadlaa
Han er da nok det største navn, men var han ikke Over the hill??
-
Persian_Wolf
Hvor langt tilbage er det lige? Mener ikke det var i min tid 
Jeg snakker i hvert fald 3-4 år inden fusion, det var lige da jeg satte mit første skridt i DK, at jeg faldt for Herning F
Jeg snakker i hvert fald 3-4 år inden fusion, det var lige da jeg satte mit første skridt i DK, at jeg faldt for Herning F
-
MaistISV
Uha, med det kendskab til Herning Bagud, så skal man næsten ikke nævne spillere!! 
Sgu lidt skræmmende, hvis det var de bedste Herning folk gennem tiden!!!
)))))
Hver mand sin smag, men godt vi kom af med Ambrosius ! ! ! ! ! !
P.S. Her re´ger the Yellow Drunken Bastards ! !
Sgu lidt skræmmende, hvis det var de bedste Herning folk gennem tiden!!!
Hver mand sin smag, men godt vi kom af med Ambrosius ! ! ! ! ! !
P.S. Her re´ger the Yellow Drunken Bastards ! !
-
MaistISV
Får sgu næsten tårer i øjnene ved tanken om Yellow Drunk Bastards / Bible Fuckers. Det var sgu tider... Uanset lørdagens bedrifter, så var det "Under Uret" kl. 11 søndag morgen og på den igen... Historierne fra den gang er klasse, der var sgu gang i gaden...
Fantastisk med en fraktion med 2 navne. En generalforsamling, hvor folk ikke kunne blive enige (sikkert pga. alkohol), så vi napper sgu to navne. Og så lige Jacob der slog tonen an bagefter, klar til kamp PÅ KRYKKER!!! ;-D
IFS´s bedste mand var da klart Chima Okori! (NOT)
Granlund, Rahbek, Sigurd Kristensen, Elbæk, Ove, Lundberg og Drazen var de bedste!
Bagud´s don´t know, don´t care.
FCM´s er Lundberg og Zidan. Fredelige Frank kunne være blevet stor...
IKAST FOREVER! Hellere elevatorbold på Ikast Stadion end bold i Herning!!
Fantastisk med en fraktion med 2 navne. En generalforsamling, hvor folk ikke kunne blive enige (sikkert pga. alkohol), så vi napper sgu to navne. Og så lige Jacob der slog tonen an bagefter, klar til kamp PÅ KRYKKER!!! ;-D
IFS´s bedste mand var da klart Chima Okori! (NOT)
Granlund, Rahbek, Sigurd Kristensen, Elbæk, Ove, Lundberg og Drazen var de bedste!
Bagud´s don´t know, don´t care.
FCM´s er Lundberg og Zidan. Fredelige Frank kunne være blevet stor...
IKAST FOREVER! Hellere elevatorbold på Ikast Stadion end bold i Herning!!
-
Jesper BW1100
MaistISV skrev:
> IKAST FOREVER! Hellere elevatorbold på Ikast
> Stadion end bold i Herning!!'
Hver sin smag...
> IKAST FOREVER! Hellere elevatorbold på Ikast
> Stadion end bold i Herning!!'
Hver sin smag...