Transfertråden - Sommer 2026
Re: Transfertråden - Sommer 2026
Hyseni koster 1/3 af hvad Carrizo ville koste, og så har Hyseni 66 kampe i Superligaen som 19 årig dansker på CV’et. Tror mere på ham end argentineren
-
mousebreaker
Meldingerne lyder på 20 mio.
Hvis vi (og FCK) slet ikke har vist interesse i den prisklasse, så forstår jeg absolut ingenting. Kan jo godt være, at han ikke vil FCK eller FCM, men gerne vil til Brøndby. 20 mio - jeg undrer mig over den pris. Den synes godt nok lav. No-brainer, at komme ind i kampen om ham
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Jeg er træt af at se Lee forlade klubben, en rigtig fin spiller. Men 67,5 mio kr plus ekstra og 15% videreresalg er utrolig flot for en forsvarsspiller.
Ja, det kan løbe op i 80 millioner og med 1 år tilbage af kontrakten, som han ikke ville forlænge, så er det igen en super handel.
Nu skal vi vist snart til at have noget kvalitet bragt ind i det her hold. Vi har solgt vores Europa league med mangel på brede, det kan og skal ikke være de unge talenter der skal skiftes ind og bære det ansvar, det er under alt kritik at vi sælger ud af stam spiller og ikke er klar med erstatningen
Vores tyske ven, Kjell, ser ikke særligt prangende ud… stadig ung og small sample size, men jeg undres at det er den “hylde” man henter ind på. Forhåbentlig er der flere folk på vej i alle kæder.
/ ABT

-
Fabigraven
Virker som et rigtig spændende talent at hente. Kashietu er kun 18 år og starter med U19, så det er selvfølgelig et projekt på længere sigt, men profilen lyder meget interessant. Især det med hans fysik, pres og arbejde uden bold passer godt til den måde, FCM gerne vil spille på. Og når han kommer fra Ebedei, er det jo også en model, klubben allerede kender rigtig godt. Det bliver spændende at se, om han kan tage samme vej som nogle af de andre talenter derfra.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... nus-jensen
Fed type som passer til FCM på mange punkter. Men har han virkelig niveauet? Slattent ambitionsniveau vil jeg mene og panik lignende tilstande.
Fed type som passer til FCM på mange punkter. Men har han virkelig niveauet? Slattent ambitionsniveau vil jeg mene og panik lignende tilstande.
/ ABT

-
mousebreaker
Nok tænkt som en her og nu løsning, og som backup spiller på sigt. Som Daniel Høgh.ABT skrev: ↑31. jul 2026, 21:09https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... nus-jensen
Diao skadet, Erlich ude i næste europakamp. De kan næsten ikke acceptere et Lee salg, uden at have noget de kan sætte ind i stedet
-
mousebreaker
Når der slet ikke har været forlydender om, at vi har vist interesse for Hyseni, så må det jo være fordi han er vejet og fundet for let.
Det er jo interessant ifht kommende signings.
For mig er det utroligt, at ingen af landets to sportsligt største klubber har vist interesse-
For mig er det utroligt, at ingen af landets to sportsligt største klubber har vist interesse-
Min største frygt, er at vi intet har lært fra de forgående transfervinduer. Hvis vi lurepasser for længe, så kommer vi atter til at stå med en lang næse. At vi ikke forsøgte at købe Hyseni er min optik et kæmpe selvmål, især på baggrund af den præstation han leverede mod os senest.mousebreaker skrev: ↑1. aug 2026, 07:18Når der slet ikke har været forlydender om, at vi har vist interesse for Hyseni, så må det jo være fordi han er vejet og fundet for let.
Jeg håber, at vi får handlet 90% færdigt inden midten af august, ellers bliver det panik før lukketid igen igen igen...
Vi forsøger at gå efter spillere som kan løfte klubben til et nyt niveau. Hvis det skal være kendte spillere med som allerede har bevist sig, så skal de vælge at gå et niveau ned. Ellers er de ikke gode nok til at løfte os op. Og ingen spillere er interesseret i at gå niveau ned i starten af vinduet, de håber naturligvis at blive på et højere niveau.