SL R30 - FC Midtjylland - Viborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Debussy

Re: SL R30 - FC Midtjylland - Viborg

Indlæg af Debussy »

Jeg kan se på livescore, at vi spilede 3-3. Dermed er jeg næsten sikker på, at vi heller ikke vinder guld i år. Jeg er sågår også i tvivl om, vi har overhovedet vinder pokalfinalen mod FCK.
Vi er på vej mod endnu en skuffende sæson. Det kan hverken trænerne, spillerne eller ledelsen være bekendte.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

elias og bak sælger ud ved de sidste mål, Elias har andel i 2 scoringer i dag.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

et virkelig ringe forsvar

Det er anden gang at Elias kan koste et "muligt" mesterskab

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Det er næsten ikke til at bære hvor ringe det her er.

Elias koster vel 2 mål i dag. Utroligt. Det er ren TT om igen, hvor vi skal score 3-4 stykker for at vinde fodboldkampe. Man sidder og ved, at målet til 3-2 ikke er nok. Det er bare monster dumpet. Vi fortjener absolut intet.

Er der nogen der har tal på hvor mange 3-3 kampe vi har spillet de sidste par sæsoner? Vi nærmer os vel 10 kampe snart? Det ser man INGEN andre hold gøre.

Der skal simpelthen være monster stor forskel på de her to hold, når man kigger på budgetter. Jovist, vi mangler nogle folk, men det gør viborg i den grad også. Totalt utilgiveligt.

Man kan ikke være andet end rasende og mega skuffet lige nu.

Vi får kæmpe svært ved at vinde DM nu. Vi kommer til at have tre mega svære kampe. GF har alt at vinde i Brøndby og møder så et tvivlsomt viborg hold. Suk.
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Der blev delt gaver ud i dag - fcm har ikke niveau til at blive mestre og det må man desværre bare sande.

Pokalmestre - ellers må der rulles nogen hoveder, for det her er fanme da til grin

Debussy

Indlæg af Debussy »

FCM2000 skrev:
4. maj 2026, 21:01

Det er urimeligt at klandre Elias hvis mesterskabet ryger. Han har gjort det fremragende i de andre kampe. Der er så mange spillere at pege fingre af. Tullberg skal også have en masse hug, men bestyrelsen og i særdeleshed Jacob Larsen og Kristian Bach Bak må frygte for deres jobs, skulle vi slutte sæsonen uden et trofæ.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Tillykke til AGF. 40 år er længe at vente. De har spillet en god sæson og fortjener det, trods en hel del optur hos dem med fløjten.
Vi har til gengæld på hjemmebane alene i slutspillet, smidt 7 point mod:
FCN som var uden fire startere og spillede med konfirmander.
Sønderjyske som vi dominerede i 75 minutter, men som vi nærmest giver 4 scoringer det sidste kvarter
Viborg, som manglede deres to vigtigste på midtbanen.

Det er ynkeligt og fortjener ikke et mesterskab.

It aint over till the fat lady sings - men det kræver mirakler som jeg i hvert fald ikke tror på.

Nu skal vi vinde den pokal - eller ender vi reelt med et dårligere udbytte end FCK i deres mareridtssæson, hvor vi har den bedste trup vi nogensinde har haft - og måske får
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Debussy skrev:
4. maj 2026, 21:08
FCM2000 skrev:

Det er urimeligt at klandre Elias hvis mesterskabet ryger. Han har gjort det fremragende i de andre kampe. Der er så mange spillere at pege fingre af. Tullberg skal også have en masse hug, men bestyrelsen og i særdeleshed Jacob Larsen og Kristian Bach Bak må frygte for deres jobs, skulle vi slutte sæsonen uden et trofæ.
sådan set enig, men han og resten af forsvaret spiller ad helvede til i dag, ja nogle har ansvaret for manglende køb i vinter vinduet, der var der fransk arrogance, Bak har sit, og ja hvad fanden laver han nede ved træneren i dag, han må jo åbentbart have manglende tro på Tullberg, når han mener han skal ned og fortælle hvad der skal ske.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Debussy skrev:
FCM2000 skrev:

Kan ikke se hvorfor der skal fyres nogen. Det er ikke godt at få sølv i denne sæson, men JL og KBB (mfl) har givet os den bedste trup vi har haft. Tullberg skal slibes til, det står klart, men jeg synes han har givet os et godt rygstød i den rigtige retning, men han er alt for ultimativ i min verden.
Der skal være mere balance i tingene, for ellers vil vi se endnu en alenlang skadesliste næste sæson.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Debussy

Indlæg af Debussy »

FCM2000 skrev:
4. maj 2026, 21:12
Debussy skrev:
FCM2000 skrev:

sådan set enig, men han og resten af forsvaret spiller ad helvede til i dag, ja nogle har ansvaret for manglende køb i vinter vinduet, der var der fransk arrogance, Bak har sit, og ja hvad fanden laver en nede ved træneren i dag, han må jo åbentbart have manglende tro på Tullberg, når han mener han skal ned og fortælle hvad der skal ske.
Jeg synes at mousebreaker siger det meget passende i et af sine indlæg. Tullberg kører holdet hårdt i bedste Alexander Zorniger stil. Det er der som sådan ikke noget galt i, men vi har alt for mange spillere der ikke kan holde til presset. Samtidig har vi en del spillere vi burde skille os af med så hurtigt som overhovedet muligt, da de er dødvægt. Jeg tror stadig på Tullbergs koncept, men når vi ikke køber spillere ind i et vintertransfer tiltrods for at vi allerede ved at flere spillere er enormt udmattede, så er der fundamentale problemer i klubben. Samtidig var/er BS overlevelsestur også et sindsygt påfund. De burde have taget spillerne på en kort ferie, så de kunne tanke noget energi op, i stedet for at blive udsat for yderligere stres.

Jeg fatter simpelthen ikke de dispositioner der er blevet foretaget i den seneste tid. Vi burde vide hvad der skal til for vinde mesterskabet, især med sidste sæson in mente.

Stimme

Indlæg af Stimme »

Jeg mener Lee har lige så stor del i deres sidste mål, der må simpelhen ikke lige 2 spiller inde på midten og så være en spiller fri i bag rummet

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

I virkeligheden var vi vidende til en ganske chancefattig kamp. Viborg laver vel 3 mål på 3 “chancer”. Vi har vel heller ikke nogen seriøse tilbud udover dem vi scorer på. Det er monster undervældende. Hvordan kan vi ikke sidde tungt på den 2. Halvleg? Intet fungerer efter pølsen.

Det store momentumskift sker efter 15. Min hvor første mål annulleres. Derfra er kampen mega urolig hele vejen igennem. Med en anden dommer og VAR vogn ryger Dario også tidligt i bad i dag.
/ ABT

Billede

Debussy

Indlæg af Debussy »

mousebreaker skrev:
4. maj 2026, 21:17
Debussy skrev:
FCM2000 skrev:

Kan ikke se hvorfor der skal fyres nogen. Det er ikke godt at få sølv i denne sæson, men JL og KBB (mfl) har givet os den bedste trup vi har haft. Tullberg skal slibes til, det står klart, men jeg synes han har givet os et godt rygstød i den rigtige retning, men han er alt for ultimativ i min verden.
Der skal være mere balance i tingene, for ellers vil vi se endnu en alenlang skadesliste næste sæson.
Jeg beklager, hvis det lyder som om, at jeg vil skille mig af med Tullberg. Det ønsker jeg bestemt ikke. Jeg er af samme opfattelse som dig, at han kører truppen hårdt, i stil med Alexander Zorniger. Grunden til at jeg kalder på bål og brand og fyringer, er at jeg føler at der er et ledelsesmæssigt problem i Midtjylland. At tidligere års erfaringer er blevet negligeret og at vi nu står i samme situation som vi har stået i flere gange i dette årti.
Det er trættende (hvilket jeg er sikker på, at du også er enig i).
Jeg synes ikke at JL og KBB har været deres positioner voksne, og det ved jeg at der var flere der skreg på allerede tilbage i januar. Der gik alt for megen nonchalant i den. Maher Carrizo sagaen er måske det punkt, hvor vi taber sæsonen. Alle æg blev lagt i en kurv, og den transfer tabte vi jo som bekendt. Derefter gik der, som så ofte før, panik i den før lukke tid, og vi fik ikke hentet de forstærkninger vi skulle bruge.

Stimme

Indlæg af Stimme »

Jeg er virkelig nervøs for vi ender season kun med sølv, og med vores trup vi har i år er det bare ikke godt nok. Det er så frustrerende at vi aldrig kan holde noget

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Har man talt truppen mere op end den kan holde til ?

Det der igen ryster mig i dag, er at forsvaret virker meget usikker med og uden bold, det var noget vi så i TTs tid, at man skulle scorer mange mål for at vinde, det sidste mål de får i dag, ja Elias fejler endnu engang men det gør Bak også. BAK er ikke min type spiller der er simpelthen for meget indianer fodbold over det han laver. Jeg forstår overhovedet ikke at han er landsholdsaktuel.

Bagkæden virker tung og langsom begge veje, de har mere end svært i opspillet.

Besvar