SL R26: BIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R26: BIF - FCM

Indlæg af ABT »

Skuffelsen fra sidste runde skal vaskes væk. Farum gav os en hjælpende hånd således, at vi med sejr kan spille det over i egne hænder igen. Pistolen er fortsat for panden. Vi skal more or less vinde resten.

Spændende hvor amputeret et hold vi kommer med. Brøndby er langt fra skræmmende, men vores udtryk er simpelthen ekstremt skrøbeligt med den aktuelle skadesliste. De friske folk skal simpelthen træde i karakter nu og vise, at de har en berettigelse i klubben.

Must win!
/ ABT

Billede

FCM2000

Re: SL R26: BIF - FCM

Indlæg af FCM2000 »

når man ser AGF i går, så er der ild i øjnene på alle, men de virker ineffektive mod et svagt spillende FCN.

Den ild mangler jeg at se hos FCM.

Midtbanen er blevet det svage punkt, spillere som Bravo, Billing, byskov og castillo laver samlet for få mål og assist, der kommer for lidt fra dem foran kassen, det er jo lige omvendt med AGF, her har de en meget potent farlig midtbane men svagt angreb.

hos FCM er det enkelte spillere det hænger på, ja både defensivt og offentsivt og her har det knebet på det sidste.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Heldigvis hjalp Farum os, trods den skandale det var, at de fik under tre døgn fra sidste kamp, men tanke på at vi kører 1 kamp om ugen nu. Det er virkelig uretfærdigt og uforståeligt. Kan godt forstå de var frustrerede over det.

Det er all in nu. Alt der ikke er en sejr er ubrugeligt. Vi mangler stadig FCN ude i næstsidste runde, lige før pokalfinalen. Vi skal føre med tre point på det tidspunkt. Det kræver lutter sejre i de næste fem kampe, men så tror jeg også vi har det scenarie.

Ikke noget med tidlige udskiftninger af Osorio eller Simsir. Det skal være fuld gas. En kamp om ugen, det må briste eller bære
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Debussy

Indlæg af Debussy »

mousebreaker skrev:
11. apr 2026, 12:42
Ikke noget med tidlige udskiftninger af Osorio eller Simsir. Det skal være fuld gas. En kamp om ugen, det må briste eller bære
Hørt.

Både Simsir og Osorio bliver nødt til at forblive skadesfri samt være i stand til at spille 90 minutter, så har vi måske stadig en chance.

Vi skal have 3 point mod Brøndby og så skal vi slå AGF i næste runde. Så er vores mesterskabsdrømme realistiske igen.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg havde virkelig håbet, at Billing ville være tilbage i dag. Men nej!
Heldigvis er Byskov, Castillo og Mbabu blevet udtaget, så må man jo bare håbe, at de kan spille fra start
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vild offensiv startopstilling Tullberg vælger.
Jeg ved ikke om jeg er fan af den beslutning. Nu har vi ikke noget offensiv kreativitet at sætte ind senere.
Det er formodentlig det muliges kunst.
Tænker Gogorza kommer ud i halvlegen for Castillo, senest efter 60. Nærmest uanset stillingen

Debussy

Indlæg af Debussy »

mousebreaker skrev:
12. apr 2026, 13:45
Jeg havde virkelig håbet, at Billing ville være tilbage i dag. Men nej!
Heldigvis er Byskov, Castillo og Mbabu blevet udtaget, så må man jo bare håbe, at de kan spille fra start
Nu har vi startopstilligen:

Elias Olafsson – Han-Beom Lee, Martin Erlic, Mads Bech – Dario Osorio, Pedro Bravo, Ousmane Diao, Valdemar Byskov, Viktor Bak – Mikel Gorgorza, Aral Simsir.

Vi har som sådan ingen 9ere på banen, men vi har flere spillere der kan være garante for mål. Jeg håber virkelig, at spillerne er 100% klar ved kampstart, og at de forstår hvor vigtig en sejr er i dag.

Debussy

Indlæg af Debussy »

mousebreaker skrev:
12. apr 2026, 15:06
Jeg ved ikke om jeg er fan af den beslutning. Nu har vi ikke noget offensiv kreativitet at sætte ind senere.
Tænker Gogorza kommer ud i halvlegen for Castillo, senest efter 60. Nærmest uanset stillingen
Der er vel stadig Franculino på bænken, selvom han nok tvivlsomt er 100% klar igen.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Debussy skrev:
12. apr 2026, 15:08
mousebreaker skrev:
12. apr 2026, 15:06
Der er vel stadig Franculino på bænken, selvom han nok tvivlsomt er 100% klar igen.
Rigtig nok, men de fleste af vores chancer i åbent spil kommer fra kanterne. Franculino skal jo sættes op

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Gode afslutninger at komme frem til. To kæmpechancer.
Tyndt afsluttet af Byskov. Vild timing på forsvarsspillet med Gogorza

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Nu totalt uskarpt af Osorio. Vi gør så mange ting rigtigt, men der er ikke meget selvtillid over afslutningerne 😞

Debussy

Indlæg af Debussy »

Det er ikke en helt ringe kamp, men vi er for uskarpe :-( Forhåbentligt bliver sigtekornet indstillet her i løbet af halvegen

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Klart bedste hold i første halvleg. Det meste andet end afslutningerne er ganske godt

Debussy

Indlæg af Debussy »

Franculino! For pokker hvor er det godt, at han kommer i gang igen, og fedt at han holder hovedet koldt mens der var problemer hele vejen rundt.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ikke straffe i min bog. Men vi har sgu også noget tilgode i denne sæson.
Stærkt sparket

Besvar