EL R6: FCM - Genk
EL R6: FCM - Genk
Næstsidste hjemmekamp i EL ligaspillet og den sidste for i år. Vi er hidtil ubesejret i egen hule i Europa i år. Hvis vi fortsat skal holde os godt inde i varmen i top 8, vil en sejr lune godt.
Jeg har meget lidt indsigt i hvor dygtigt et hold Genk er. Kan konstatere, at de ligger i midten af tabellen i den hjemlige liga, så umiddelbart virker det ikke til at være en frygtindgydende modstander. Måske jeg tager fejl…
Lad os give det sidste vi har tilbage i tanken! Forza FC
Jeg har meget lidt indsigt i hvor dygtigt et hold Genk er. Kan konstatere, at de ligger i midten af tabellen i den hjemlige liga, så umiddelbart virker det ikke til at være en frygtindgydende modstander. Måske jeg tager fejl…
Lad os give det sidste vi har tilbage i tanken! Forza FC
/ ABT

-
mousebreaker
Re: EL R6: FCM - Genk
Flot fight.
Ærgeligt, at vores indskiftere fejler som de gør.
Gogorza og Bravo var godt nok ringe. De burde ellers kunne gøre en forskel mod en flok trætte belgiere uden selvtillid.
Jeg synes Lee, Simsir, Osorio og Brumado var vores bedste.
Resten af start 11 kæmpede røven ud af bukserne.
Det har været tydeligt, at vi siden Randers kampen har kunnet mærke kampprogrammet. Vi er kommet flot igennem det.
Nu skal vi lige undgå at tabe med fire i den sidste - så har vi haft et fremragende efterår
Ærgeligt, at vores indskiftere fejler som de gør.
Gogorza og Bravo var godt nok ringe. De burde ellers kunne gøre en forskel mod en flok trætte belgiere uden selvtillid.
Jeg synes Lee, Simsir, Osorio og Brumado var vores bedste.
Resten af start 11 kæmpede røven ud af bukserne.
Det har været tydeligt, at vi siden Randers kampen har kunnet mærke kampprogrammet. Vi er kommet flot igennem det.
Nu skal vi lige undgå at tabe med fire i den sidste - så har vi haft et fremragende efterår
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Enig i hvad mousebreaker skriver. Den eneste ting vi reelt mangler for at være en trussel, er at vores angribere bliver skarpere i deres afslutninger.
Et helt andet spørgsmål, ved vi efter i aften om vi er sikret top-8?
Et helt andet spørgsmål, ved vi efter i aften om vi er sikret top-8?
Det holdt godt nok hårdt idag, men dejligt at se holdet kæmpede når det kneb med teknik og kræfter.
Vildt at tænke på 5 sejre i 6 kampe i Europa League, og med to kampe tilbage, som vi vel også er favoritter i..
Håber der spares et par spillere eller 3 mod FCN, så vi undgår flere skader. Fx kan Paulinho starte inde
Vildt at tænke på 5 sejre i 6 kampe i Europa League, og med to kampe tilbage, som vi vel også er favoritter i..
Håber der spares et par spillere eller 3 mod FCN, så vi undgår flere skader. Fx kan Paulinho starte inde
Det kommer vel an på, hvem de skal møde
edit: Selvfølgelig er vi ikke garanteret, men er der reelt mange når man kigger på, hvem de skal møde?
edit2: Jeg kiggede lige på CHL tabellen for sidste år, og der kan jeg godt se, at 16 point umiddelbart er nødvendigt for at garantere top-8.
-
mousebreaker
Det ser ud til, at vi skal op på 16 point.
Der er ikke mange indbyrdes kampe i toppen. Alle (de fleste) har en fin målscore som helt sikkert er bedre end vores, hvis vi ikke får flere point.
Jeg kan endda se for mig, at vi skal op på 17p
Der er ikke mange indbyrdes kampe i toppen. Alle (de fleste) har en fin målscore som helt sikkert er bedre end vores, hvis vi ikke får flere point.
Jeg kan endda se for mig, at vi skal op på 17p
Rødt kort til Branns midterforsvar og mest værdifulde spiller i deres kamp. Vi kan lige så godt se fremad, så skønt med deres måske bedste spiller ud. Nødbremse midt på banen. Lidt hårdt dømt.
Tidligere Midtjylland mand, Japhet Sery Larsen erstatter ham.
Tidligere Midtjylland mand, Japhet Sery Larsen erstatter ham.
Rigtig flot kamp og resultat. Vildt sæson vi har gang i.
Vi skulle have scoret et par mål mere i første halvleg, hold da op hvor vi var overlegne. Men samtidig fedt vi formår at kæmpe resultatet hjem, dejligt at se efter blunderen mod VFF.
Vi skulle have scoret et par mål mere i første halvleg, hold da op hvor vi var overlegne. Men samtidig fedt vi formår at kæmpe resultatet hjem, dejligt at se efter blunderen mod VFF.
-
mousebreaker
Vi er nu matematisk sikret en 19. plads.
Jeg tror vi skal have 16 point og max tabe med 1 mål.
For top 8
Kræver mange point i år.
For top 8
Kræver mange point i år.
Hørte jeg rigtigt, at man får hjemmebanefordel hele vejen til finalen, hvis man bliver nummer 1 eller 2 i EL-tabellen?
Ja.. Bliver vi 3 eller 4, er derhjemmebane til og med kvartfinalen.
Netop.mousebreaker skrev: ↑12. dec 2025, 10:07Vi er nu matematisk sikret en 19. plads.
For top 8
Kræver mange point i år.
Worst case kan 15p give 12-19 afhængig af målscore.