Stor kamp i vente - kan vi holde fast i førstepladsen? Sælger den gerne på forhånd for et X, men vi har alt at vinde og ikke specielt meget at tabe som underdogs. Går det ikke vores vej i aften, så håber jeg ikke at målscoren lider et for hårdt knæk.
God kamp til alle de medrejsende!
EL R5: Roma - FCM
Re: EL R5: Roma - FCM
Kedelig første halvleg uden de store chancer i nogen af enderne. Flot mål Roma laver, desværre.
Vi virker nervøse og kan ikke holde fast i bolden eller sætte en aflevering. Roma er så også ret så aggressive.
Der er muligheder, og vi er fortsat relevante i kampen. Der er bestemt muligheder, hvis vi kan få truffet nogle bedre beslutninger.
Vi virker nervøse og kan ikke holde fast i bolden eller sætte en aflevering. Roma er så også ret så aggressive.
Der er muligheder, og vi er fortsat relevante i kampen. Der er bestemt muligheder, hvis vi kan få truffet nogle bedre beslutninger.
/ ABT

hmmm, man ser hvem der har int. erfaring hvem ikke, Gorgozza virker for nervøs, bravo skal steppe op og castillo det samme, synes man igen ser dårlige afleveringer og 2 bolde der ikke vindes.
tror jeg vil sætte brumado ind for gorgoza
Men ok det kan stadig lave et resultat.
tror jeg vil sætte brumado ind for gorgoza
Men ok det kan stadig lave et resultat.
FCM kan være 2 halvleg bekendt, som de burde have vundet
Tulberg må tage på sin kappe, at han stillede op for defensivt og med spillere der lod sig påvirke.
Gorgozza var ikke klar, bravo var ikke klar.
En spiller som Osorio har international erfaring det ser man.
Byskov har mangler defensivt, koster reelt deres andet mål.
Tulberg må tage på sin kappe, at han stillede op for defensivt og med spillere der lod sig påvirke.
Gorgozza var ikke klar, bravo var ikke klar.
En spiller som Osorio har international erfaring det ser man.
Byskov har mangler defensivt, koster reelt deres andet mål.
-
mousebreaker
Man kunne allerede i de første to minutter se, at de her Roma gutter kan noget med bolden vi ikke er vant til at møde.
Set i det lys er det jo nok en godkendt indsats, jeg kan bare ikke lade være med at være skuffet over det tekniske niveau.
Randers, Sønderjyske og nu i aften.
Det bliver med det yderste af neglene at vi skal krige den hjem frem til jul, tror jeg.
Set i det lys er det jo nok en godkendt indsats, jeg kan bare ikke lade være med at være skuffet over det tekniske niveau.
Randers, Sønderjyske og nu i aften.
Det bliver med det yderste af neglene at vi skal krige den hjem frem til jul, tror jeg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -