Podcast - sort snak

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
SortSnak

Re: Podcast - sort snak

Indlæg af SortSnak »

I denne særudgave zoomer vi ind på den fremragende udvikling, som FCM oplever på fansiden, hvor målet om 10.000 tilskuere i gennemsnit er tæt på at være nået.

Vært: Ryan Svale Andersen
Gæster: Ticket- og Datamanager Martin Klinkby Jacobsen og SLO Yakub Kan

https://on.soundcloud.com/fesb8Xi7pqXZeHBD7

Brugeravatar
SortSnak

Indlæg af SortSnak »

I dagens påskeudsendelse er der fokus på den første kamp i det spændende mesterskabspil, der starter på mandag, hvor FC Nordsjælland kommer forbi MCH Arena.

Vært: Kent Nielsen
Panel: Nicolaj Bruun Rasmussen & Ryan Svale Andersen
Gæst: FCN-fan Casper De Linde

https://soundcloud.com/user-336203398/1 ... al_sharing

Brugeravatar
SortSnak

Indlæg af SortSnak »

VI ER MESTRENE!🏆

Guldsnak #4 er på gaden.

Knap 2 timers snak om søndagens drama, mesterskabet og sæsonen. Naturligvis også med kåringer!

Panel: Patrick Arff & Peter Krogh

https://on.soundcloud.com/TvYBRYJydQyQJLK79

MFKM

Indlæg af MFKM »

Tak!

30 minutter inde i udsendelsen og fået gåsehud 3 gange. Fantastisk. Tak for jeres arbejde.

Brugeravatar
SortSnak

Indlæg af SortSnak »

Er du klar til en tur i Lejeland?

I denne særudgave gør vi status på Lejeland 2024, og vurderer om nogen af spillerne kommer til at spille en rolle for #Midtjylland i næste sæson.

Lejelandsbestyrer: Nicolaj Bruun Rasmussen

https://on.soundcloud.com/tLaN7REhRooFU3NB6

Debussy

Indlæg af Debussy »

Bare af nysgerrighed: Kommer der en podcast om nederlaget i Farum? Græsset trænger til at blive slået herhjemme, og jeg har brug for mit podcast fix :-).

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Debussy skrev:
24. apr 2025, 19:44
Bare af nysgerrighed: Kommer der en podcast om nederlaget i Farum? Græsset trænger til at blive slået herhjemme, og jeg har brug for mit podcast fix :-).
De bad i går om fyringer og forlængelser, så tror den er på trapperne. Måske senere i aften.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Danand123 skrev:
24. apr 2025, 21:46
Debussy skrev:
De bad i går om fyringer og forlængelser, så tror den er på trapperne. Måske senere i aften.
https://soundcloud.com/user-336203398/2 ... al_sharing

Debussy

Indlæg af Debussy »

Danand123 skrev:
25. apr 2025, 05:05
Danand123 skrev:
24. apr 2025, 21:46
Debussy skrev:
https://soundcloud.com/user-336203398/2 ... al_sharing
Lækkert! Tusind tak for det :-)!

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Netop offentliggjorte podcast fra kampen i går. Meget overrasket over at der er opbakning fra bl.a. Anders Susgaard omkring pyro. Helt på Kents side, at man sætter sig over klubben og de fans, som bliver udelukket fra eksempelvis cc. Forstår ikke Anders svarer igen på, hvordan han kan sætte sig over klubben og bare snakke om et markedsføringsbudget hos CC.DET ÆNDRER IKKE PÅ AT USKYLDIGE FANS KAN BLIVE RAMT.

Jeg siger konsekvent nej til at støtte tifo-kassen, så længe der ikke er selvjustits i fanmiljøet omkring pyro. Så længe capo bare lader stå til uden påtale det, svarer det til støtte for pyro.

Der blev i øvrigt taget billeder af nogen af de drenge, som gik under klædet for at tage masken af. Så måske de finder dem til at betale for bøden.
Senest rettet af Danand123 7. nov 2025, 22:30, rettet i alt 1 gang.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

.

Kejle

Indlæg af Kejle »

Danand123 skrev:
7. nov 2025, 22:29
Netop offentliggjorte podcast fra kampen i går. Meget overrasket over at der er opbakning fra bl.a. Anders Susgaard omkring pyro. Helt på Kents side, at man sætter sig over klubben og de fans, som bliver udelukket fra eksempelvis cc. Forstår ikke Anders svarer igen på, hvordan han kan sætte sig over klubben og bare snakke om et markedsføringsbudget hos CC.DET ÆNDRER IKKE PÅ AT USKYLDIGE FANS KAN BLIVE RAMT.

Jeg siger konsekvent nej til at støtte tifo-kassen, så længe der ikke er selvjustits i fanmiljøet omkring pyro. Så længe capo bare lader stå til uden påtale det, svarer det til støtte for pyro.

Der blev i øvrigt taget billeder af nogen af de drenge, som gik under klædet for at tage masken af. Så måske de finder dem til at betale for bøden.
Hvor mange på stadion ser du stå og påtale pyro?

Hvis du skal skære TIFO over den kam, så skal du skære alle sammen. Selv klubben er meget vag i deres pegen fingre.

3316

Indlæg af 3316 »

Danand123 skrev:
7. nov 2025, 22:29
Er der nogle sammenfald i mellem tifo gruppen, og dem der benytter pyro (jeg spørger af uvidenhed), siden du holder tifo gruppen ansvarlig for pyro?

Debussy

Indlæg af Debussy »

I må godt lige sende en stikpille mod Riemer i næste episode. At sætte Billing ind med 30 sekunder tilbage af tillægstiden i en kamp, hvor stillingen er 2-2 mod Belarus synes jeg er under lavmålet.

Besvar